Harmittaa. Miksi miehen kavereiden tyttöystävät pääsevät illanviettoihin mukaan mutta minä en?
Olen mukava, huumorintajuinen ja helposti lähestyttävä. Minussa itsessäni ei pitäisi olla isoa vikaa miksi en pääse mukaan.
Esimerkki: viime viikonloppuna mieheni lähti saunomaan kaverin mökille. Ei siinä mitään, itse vietin iltaa serkkujeni kanssa kierrellen baareja. Aamulla huomasin Instagramissa erään mökillä olevan mieheni kaverin vaimon kuvan sieltä mökiltä, kuva isosta porukasta jossa oli tosiaan tämä mieheni, kaverit sekä muutama näiden tyttöystävä/avovaimo.
Kysyin tästä mieheltäni, että eikös teillä ollut tarkoitus olla poikienilta ja "Kaisa ja Anni ja Suvi" tulivat vain nopeasti pyörähtämään... Jäivätkin kuitenkin yöksi kun innostuivat juomaan. Aivan :D
Mistä tälläinen? Ei ole siis eka kerta. Tätä on aika usein.
Ja kyllä, kysyn siis monesti että pääsenkö mukaan mutta koskaan ei.
Kommentit (23)
Meillä miehen kaveripiirissä samantapainen kuvio: sovittuna erääseen kotiin "poikien ilta", mutta emäntä päättääkin jäädä kotiin/tulee ajoissa kotiin. Jottei hänellä olis tylsää, kutsuu (sinkku)kaverinsa kylään. Ja niinpä siellä sitten samassa asunnossa "poikien ilta" ja "tyttöjen ilta" eli suomeksi sanottuna ihan perinteiset kotibileethän ne lopulta on. Tämä tapahtunut monta kertaa, tietysti aina vähän eri tavalla säätäen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen kaveripiirissä samantapainen kuvio: sovittuna erääseen kotiin "poikien ilta", mutta emäntä päättääkin jäädä kotiin/tulee ajoissa kotiin. Jottei hänellä olis tylsää, kutsuu (sinkku)kaverinsa kylään. Ja niinpä siellä sitten samassa asunnossa "poikien ilta" ja "tyttöjen ilta" eli suomeksi sanottuna ihan perinteiset kotibileethän ne lopulta on. Tämä tapahtunut monta kertaa, tietysti aina vähän eri tavalla säätäen.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista! En ehtinyt eilen enää palstalle vastailemaan :D
Tämä lainaamani viesti.. Näin käy yleensä - tuo viimeviikonloppuinen on mulle vähän auki että mikä kuvio silloin oli, mutta yleensä kun ovat jonkun kaverin kotona niin homma menee just noin. Että se talon emäntä tuleekin kotiin ja kutsuu kaverit mukaan. Ei pitäis olla missään somessa niin ei harmittaisi kun näkisi kuvia sitten :D
Noh, huomenna me mennään miehen kanssa baariin yhdessä! Miehen kavereitakin tulee ja ilmeisesti näitä tyttöystäviä (joita en tunne kovin hyvin siis!) että tällä kertaa näköjään onnistuu että tulen mukaan. Mutta nimenomaan baariin olen aina tervetullut, koskaan en kenenkään kotiin tai mökille.
Huhhuijjjaaa...
- Ap
Eroaa eniten siinä, että kumppanit ei ole mukana.
Mulla ei ole yhtäkään lesboparia kavereissa, joten tämä toteutuu. Vähän veikkaisin, että lesboparistakaan ei kutsuttaisi tuossa kohtaa kuin se oma, parempi ystävä, mutta en tiedä, kun ei ole kokemusta. Jotenkin ainakin menisi vähän idea, kun muut relais ilman sitä kumppaniaan ja sitten siellä ois ne kaks kumppaneineen.