Ei jessus, kuka tuota Kiemunkia on oikeasti äänestäny Tampereen persujen puheenjohtajaksi? :DD Hävetkää Tamperelaiset persut!
Kommentit (39)
Terhi kävi hakemassa normaalin lastinsa kuohuviinaa, matu sai ilmaiseksi ja Terhi suivaantui kun ei päässyt ilmaisen viinan makuun, paskaläjä ei suostunut jakamaan satsiaan. Voi Terhiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kuohuviiniä Terhi osti?
Puolikuivaa Elyseetä.
Terhin tarinoita eli ko. paikassa ei ollut Alkoa. Ja muka ei voinut ottaa kuvaa jne...
Kuinkahan monta klenkkaavaa maahanmuuttajaa hakataan tuon takia? Ei voi oikeasti saada kuin mielikuvan, että naista kiinnostaa vain maahanmuuttajien näköisten tekemiset. Jos hän oikeasti olisi halunut keskustelua alaikäisille viinan välittämisestä, hän olisi tehnyt sen toisella tavalla. Paskaläjäkso kutsuminen ja tuntomerkkien jakaminen tuntuu lykkäysmeiningiltä. Ja miksi ihmeessä teinitytöt hakeutuvat vaarallisten maahanmuuttajien seuraan? Tämä oli sarkastinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
terhi "nolo" kiemunki
En harrasta ikäviä kommentteja mutta nyt on pakko todeta että olen alusta saakka katsonut tämän naisen kuvia todeten mielessäni että hän on alkoholisti. Taitaa useinkin käydä alkossa...
Vierailija kirjoitti:
En harrasta ikäviä kommentteja mutta nyt on pakko todeta että olen alusta saakka katsonut tämän naisen kuvia todeten mielessäni että hän on alkoholisti. Taitaa useinkin käydä alkossa...
Hampaiden perusteella Terpalla on tainnut olla vähän vahvemmat aineet käytössä...
Naurettava tyyppi. Uskottavuus mennyt
Realistisesti ajatellen T.K järjesti täysin turhanpäiväisen härdellin. Mies yritti ostaa alkoholia alaikäisille tytöille (tätähän ei koskaan, milloinkaan tapahdu suomalaisen toimesta, btw), ja Alko kieltäytyi myymästä, kuten asiaan kuuluikin. Mihin siis tarvittiin T.K:n räyhäämistä, autolla jahtaamista ja kuvan nappaamista, sekä joitenkin halvatun tuntomerkkien kuvaamista julkisesti facebookiin? Ja millä resursseilla hän uskoo poliisien voivan jahdata ympäriinsä tätä kolmikkoa ja kärkkymään viinan "luovutustilannetta"?
Itse asiassa ainoa kysymykseni tässä tilanteessa on, mitä tekee Terhi Kiemunki asemassaan, ja millä perusteilla hän on asemansa saanut pitää.
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti ajatellen T.K järjesti täysin turhanpäiväisen härdellin. Mies yritti ostaa alkoholia alaikäisille tytöille (tätähän ei koskaan, milloinkaan tapahdu suomalaisen toimesta, btw), ja Alko kieltäytyi myymästä, kuten asiaan kuuluikin. Mihin siis tarvittiin T.K:n räyhäämistä, autolla jahtaamista ja kuvan nappaamista, sekä joitenkin halvatun tuntomerkkien kuvaamista julkisesti facebookiin? Ja millä resursseilla hän uskoo poliisien voivan jahdata ympäriinsä tätä kolmikkoa ja kärkkymään viinan "luovutustilannetta"?
Itse asiassa ainoa kysymykseni tässä tilanteessa on, mitä tekee Terhi Kiemunki asemassaan, ja millä perusteilla hän on asemansa saanut pitää.
Jatkoa vielä tähän: oliko tämä todella sellainen asia, josta tulee ehdottomasti soittaa hätäkeskukseen? Että nyt tarvittaisiin viranomaisia väijymään mustaa miestä, joka yrittää ostaa teinitytöille viinaa.
Moro! Puhuu aika tamperelaisittain. En olisi huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa vielä tähän: oliko tämä todella sellainen asia, josta tulee ehdottomasti soittaa hätäkeskukseen? Että nyt tarvittaisiin viranomaisia väijymään mustaa miestä, joka yrittää ostaa teinitytöille viinaa.
Jos olis mun teinityttö, niin ehdottomasti. Jos sun, niin ei niin väliä vai?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin holtittoman maahanmuuton vastainen, mutta tuota naista pidän sivistymättömänä mouhona. Häpeäisi.
Viitsisikö sivistynyt puuttua rikolliseen toimintaan? Mitä se sivistys oikein on? Kauniita puheita vain vai kauniita tekoja?
Voi viattomia teinityttöparkoja, joille paha maahanmuuttaja ostaa väkisin viinaa!
Eli ajeli kännykkä kädessä? Mitä vittua nyt taas
Terhi Kiemunki on yksi pöpipäisin persu, joka on vielä puolueen jäsen. Ja olen itsekin maahanmuuttokriittinen, mutta joku taso pitää olla käytöstavoissa. Kiemunki aiheuttaa pelkästään ongelmia puolueelle.
Mistähän Terppa tietää tuon miehen olevan juuri Arabi? Kävi varmaan kysymässä?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän Terppa tietää tuon miehen olevan juuri Arabi? Kävi varmaan kysymässä?
Hyvä kysymys. Mua kiinnostaisi myös tietää, mistä Kiemunki tietää miehen olevan matu. Minun eräs tuttavani, hiukan alle kolmekymppinen kreikkalaismies on jo saanut kyseenalaisen kunnian oppia suomen kielestä sanan matu, vaikka on ollut maassa vasta kolme viikkoa. Hän on täällä turistina ja palaa Kreikkaan viikon päästä.
Onko Kiemungin hengenheimolaisilla tapana nimittää turistejakin maahantunkeutujiksi? Vai miten he selvittävät henkilön taustat ja syyn olla Suomessa ennen kuin katsovat hänen tunkeutuneen tänne?
Valitettavasti olen joutunut huomaamaan, että jotkut ihmiset tosiaan ihan pärstäkertoimen perusteella laukovat tällaisia juttuja, mutta olisin toivonut poliittisessa asemassa olevalta henkilöltä pikkuisen enemmän harkintaa ja korrektimpaa kielenkäyttöä.
Lopeta peiliin katsominen, niin kuvottava ämmä katoaa. Minusta rikollista paskaläjää voi kutsua sellaiseksi.