Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on kuumempi satuhahmo DEXTER vai HOUSE?

Vierailija
04.08.2016 |

House on tähän asti ainoa telkkarihahmo joka on aiheuttannut mulle ongelmia mutta nyt tuntuu että Dexterin kanssa taitaa käydä samoin:( Vasta tokakausi menossa ja jo nyt kirpasee katella. On kyllä muuten niin hyvä sarja etten millään haluais jättää kesken niinkun Housen aikanaan mutta voi olla että tämä ei tule päättymään hyvin.
Kuinka kuumaa valuttaa noi tai heidän näyttelijät on teidän listoilla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, helpolla olet päässyt! Minä löydän sarjasta kun sarjasta jonkun kuolattavan. Michael C Hall💔

Vierailija
2/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, helpolla olet päässyt! Minä löydän sarjasta kun sarjasta jonkun kuolattavan. Michael C Hall💔

Sama :)

Modern Familyssäkin ihastuin vähän Philiin.

Vierailija
4/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter on kuumista kuumin. Ne huulet ja katse.

Vierailija
5/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan Dexter. Tosin viimisiä kausia kohden muuttuu ärsyttäväksi, mutta silti. House on ihan jees mutta ei mun mielestä kuuma.

Vierailija
6/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Dexteristä en varmasti pääse koskaan yli. Uusin ihastus on Joel Kinnaman Jälkiä jättämättä-sarjasta :D

Vierailija
7/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan näillä on ikäeroa? En jaksa googlata. Voisko Hugh olla Michaelin isä? Siis ikänsä puolesta.

Vierailija
8/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin haastattelun koko kuvausporukasta. Se oli melko pian Dexterin ja siskonsa avioeron jälkeen. Tämä sisko rupes kyynelehtimään kun toimittaja otti eron puheeksi ja Dexterillä ei ilmekkään värähtännyt. Tuli vähän sellanen olo että voi naisparka ja yllätyin ettei Dexter viittinnyt edes esittää että häntä olis ero tai itkevä exä voinnut vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama :)

Modern Familyssäkin ihastuin vähän Philiin.

Ja minä siihen punapäiseen homoon :O Repikää siitä..

Vierailija
10/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako äänestää ohi ja vastata tohtori Lightman sarjasta Paljastavat Valheet (Lie to me)? Suru jäi puseroon, kun sarjaa tuli vain kolme kautta. Jos tykkäät Housesta, tykkäät melko varmasti tästäkin miehestä.

Vierailija
11/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOUSE ehdottomasti, ihanin ihanin ihanin

Vierailija
12/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter huh <3 

Vierailija
13/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt kun akat ei pidä Dexteriä kuumana mutta olenkin vissiin ollut väärässä.

Vierailija
14/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin haastattelun koko kuvausporukasta. Se oli melko pian Dexterin ja siskonsa avioeron jälkeen. Tämä sisko rupes kyynelehtimään kun toimittaja otti eron puheeksi ja Dexterillä ei ilmekkään värähtännyt. Tuli vähän sellanen olo että voi naisparka ja yllätyin ettei Dexter viittinnyt edes esittää että häntä olis ero tai itkevä exä voinnut vähempää kiinnostaa.

Olenko ainoa joka ei tajunnut sanaakaa?

Vierailija
15/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter hyi, tommonen homonaama.

House sen sijaan on eräs parhaita tv-hahmoja, mutta vähän harmi on se ettei sen potentiaalia käytetty kokonaan hyväksi. Joka ikinen jakso oli pakko tehdä sillä kaavalla että siinä on se pääosin yhdentekevä potilas mukana, kun kaikkia kuitenkin kiinnosti enemmän housen metkut.

Vierailija
16/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama??oikeesti?

Vierailija
17/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka ei tajunnut sanaakaa?

Olisit voinnut puhua Michaelista ja Jenniferistä että muutkin olis tajunnut. Se niitten liitto oli kyllä outo!

Vierailija
18/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexterillä on tosi kauniit silmät. Niin kyllä taitaa muuten olla Housellakin.

Vierailija
19/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter, sen kanssa voisin elää aika pitkällä samalla tavalla, kuin nykyistäni. Eli arki sujuu, on mukavaa ja silti on vapaa-aikaa, joka on vähän salattua.

Housen kanssa tulisi vain riitaa, kun kaksi voimakastahtoista näkökulmaihmistä tappelisi ja molemmat pitäisi toista idioottina.

Dexter tietää, miten perhe-elämän kuuluu mennä ja menee sen mukaan. Ja se ei haittaa niin kauan, kun en tiedä mitä vapaa-ajalla tapahtuu, eikä toinen jää siitä kiinni.

House on se tyyppi, kenen kanssa voisin ottaa bisseä ja keskustella asioista.

Vierailija
20/28 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

House! en ole ikinä kuolannut vanhempia miehiä, mutta Housen ottaisin mielelläni gynekologikseni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä