Miten tukea lasta...
14v tyttäremme tuli minulle kaapista ja kertoi, että on luultavasti lesbo tai ainakin bi. Oman luokan pojat on niin lapsellisia, että ne ei kiinnosta, ja haluaisi löytää tytön jonka kanssa seurustella. Sanoin että se on todella hienoa ja olen hänestä ylpeä. Mutta entä jos kaikki muut tytöt on heteroita ja lasta aletaan kiusaamaan?
Kommentit (4)
Itsellä oli tilanne että kovaa keskustelua kävivät siitä kuinka hyi lesbot hyi bit hyi kaikki yhtään erilainen. Kummasti meni suut suppuun kun tulin kaapista. Jonkin ajan päästä kaikista lapsellisimmat aloittivat sipisemisen siitä että tykkään heistä - omista kavereistani siis. Wtf?
Vähän kun pöly laskeutui, ei kukaan oo enää sanonut mitään - kiusaaminen siitä tykkäänkö kaikista vastaantulevista tytöistä loppui kun vastasin tykkäävätkö he kaikista vastaantulevista pojista.
14 ja haluaa tyttöystävän, ja sä aiot siihen kannustaa?
Toivotaan, ettei ainakaan kaveripiiristä ala etsimään. Etsiminen nyt on muutenkin ihan tyhmää, etenkin noin nuorena.
Tuo on muotia nykyään. Ei kannata hämmästyä jos suuntaus muuttuu.
Nykyään nuoret suhtautuu onneksi aika hyvin seksuaalivähemmistöihin! Suurin osa ainakin. Toki aina joukkoon mahtuu muutama idiootti, jotka heittävät jotain niinkin luovaa kuin "vitun lesbo", mutta siihenkin voi suhtautua huumorilla. Itse yläasteaikoina vain totesin, että "niin olen" ja kysyin, että ottaako herraa päähän kun minä vien hänen naisensa.