Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä imetys

Vierailija
04.08.2016 |

Te, jotka imetätte yli puolitoistavuotiaaksi, onko siitä teille "haittaa"? Esim. kuivat limakalvot, hajuverkyys yms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole mitään huomannut.

Vierailija
2/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla oli tuota limakalvojen kuivumista vain ekan lapsen imetyksen aikana ja sekin loppui alle vuoden kuluttua, kun menkat alkoivat. Sanoisin, että kyllä se elimistön toiminta muuttuu sen jälkeen, kun imetys loppuu - jotenkin vain tuntuu erilaiselta - mutta en kokenut, että imetyksestä olisi ollut jotain haittaa. Nykyään on niin hyvä ravitsemus, että äiti saa kaiken tarvitsemansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut.Kummallisen kipeytyvät nännit lopettaneet imetyksen 1,5 vuotiaalle.

Vierailija
4/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu... kuivat limakalvot ja terästynyt haujuaisti. Seksihalut nollisssa. Vatsaläski, joka ei sula millään. Säännöllinen nälkä. Kärttyisyys.

Vierailija
5/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu... kuivat limakalvot ja terästynyt haujuaisti. Seksihalut nollisssa. Vatsaläski, joka ei sula millään. Säännöllinen nälkä. Kärttyisyys.

Kuulostaa samalta kuin minulla...

Vierailija
6/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa samalta kuin minulla...

Voisiko kyseessä olla alhainen estrogeenitaso?

Vierailija
7/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yksilöllisiä juttuja. Mulla imetys on vaikuttanut seksihaluihin ja -kykyihin vain positiivisesti. Sen sijaan tukka tipahti päästä jo alkuraskauksissa...

Vierailija
8/8 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1v8kk enkä ole huomannut mitään. Vähän menee yli aiheen mutta hassua on että olen raskaana viikoilla 17 ja pari viimeistä viikkoa imetys on saanut aikaan outoja ärtymyksen tunteita, kestävät siis tasan imetyksen ajan (ei aivan joka kerta).