Tämä on kyllä niin sukliksen elämää, vittu XD
Olisi mahdollisuus saada jännitystä elämään ja katsella rauhassa mitä tuleman pitää, vai tuleeko yhtään mitään, mutta... ei suklis osaa enää kiinnostua tarpeeksi XD Suklis on jotenkin kiinni eksissä, tuttuuden vuoksi. Eksät ovat niin TUTTUJA ja heille on helppo kommunikoida. Sitten tulee joku totaalisen uusi ja vieras tyyppi, ja pitäisi kiintyä tai kiinnostua tai mitä ikinä XD Viimeisimmästä erostakin on jo sen verran aikaa, ettei sukliksen kohdalla voi sanoa, että johtuisi liian nopeasta etenemisestä XD Ei vittu XD Kannattaako edes yrittää? Voihan kiinnostus syttyä myöhemminkin, mutta... XD
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Suklis on?
Ap, joka yrittää luoda lukuisista nikeistään jotain palstafeimejä. Miten joku jaksaakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Suklis on?
Ap, joka yrittää luoda lukuisista nikeistään jotain palstafeimejä. Miten joku jaksaakin?
XD Mitä vitun palstafeimiä. Minä kirjoittelen tänne aivan normaalisti kuten myös muut nimimerkkiläiset. Yritä kestää XD
Lukuisia nickejäni ovat kaffimånsteri ja suklaaherkku XD
Miksi kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonassa?
Mistä olet saanut päähäsi että koko ajan pitäisi olla suhteilemassa? XD
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonassa?
XD Tätä on kyselty ennenkin XD En tiedä, se sopii månsterin juttuihin XD Olisi outoa sanoa aina "minä" XD
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi että koko ajan pitäisi olla suhteilemassa? XD
En tiedä, ehkä olen vammainen XD Kyllähän toisssssssssaalta suhteilu tuo jännitystä elämänkulkuun XD
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Suklis on?
XD Mitä vitun palstafeimiä. Minä kirjoittelen tänne aivan normaalisti kuten myös muut nimimerkkiläiset. Yritä kestää XD
Jos kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonassa eri nimimerkillä kuin mikä nykyinen nimimerkkisi on, se kai sisältää oletuksen, että kaikki tietävät, kuka on suklis.
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Suklis on?
Jos kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonassa eri nimimerkillä kuin mikä nykyinen nimimerkkisi on, se kai sisältää oletuksen, että kaikki tietävät, kuka on suklis.
Kirjoitan usein "suklis/månsteri" XD
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Suklis on?
XD Mitä vitun palstafeimiä. Minä kirjoittelen tänne aivan normaalisti kuten myös muut nimimerkkiläiset. Yritä kestää XDJos kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonassa eri nimimerkillä kuin mikä nykyinen nimimerkkisi on, se kai sisältää oletuksen, että kaikki tietävät, kuka on suklis.
No et ainakaan tässä aloituksessa, etkä jossain aikaisemmassakaan (parin päivän sisällä), jossa myös muistan ihmetelleeni, kuka ihme on suklis.
Voi hemmetti minkälainen nuija on suklis.
Ei ole kaikki kotona sukliksella.
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Suklis on?
No et ainakaan tässä aloituksessa, etkä jossain aikaisemmassakaan (parin päivän sisällä), jossa myös muistan ihmetelleeni, kuka ihme on suklis.
XD suklaaherkku on suklis, nyt sen tiedät. Ja melkoisen moni tietää suklaaherkun, sen takia puhun itsestäni sukliksena(kin) XD Tosin mitään feimiyttä en erityisesti tavoittele, olenhan kasvoton XD Enkä hyödy feimiydestä mitään, joten turha vaiva XD
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikki kotona sukliksella.
Olenhan XD
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti minkälainen nuija on suklis.
Nuijasta tuli mieleen piffi XD Nälkä!«3
Niin ja lukekaa alku XD ei ole tarkoituskaan hypätä mihinkään maailman vakavimpaan suhteeseen tuosta vain. Mutta miksi suklista kiinnostaa nykyään enemmän uudet vaatteet ja kodin sisustaminen, kuin suhteet?? XD vittu.