Mieheni naispuoliset kaverit vihaavat minua
Suurin osa heistä on vihervasemmistolaisia partiossa käyviä luonnonlapsia jotka eivät käytä meikkiä eivätkä panosta vaatteisiin.Se on minulle ihan okei tehköön kaikki mitä haluavat ulkonäölleen, mutta se mikä tässä mättää on se etteivät he voi hyväksyä sitä että minä olen kiinnostunut muodista ja meikkaamisesta. Aina jos olen heidän seurassaan niin mieheni ollessa paikalla ovat kilttejä mutta hänen olessa vähänkin aikaa muualla niin alkaa nälviminen ja vähättely vaikka olen koulutkseltani heidän kanssan täysin samalla tasolla niin eivät voi uskoa että minullakin on ajatuksia ja älyä. Onko muilla samoja kokemuksia? Miksi he käyttäytyvät näin? Miehelleni olen puhunut ja haluaisikin sanoa näille naisille suorat sanat mutta en halua hänen menettävän minun takia ystäviä sillä on ollut näiden naisten ystävä jo lapsesta asti.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi he käyttäytyvät näin? Otsikossasi vastasit tähän ihan itse. Mutta oletko varma, että he suorastaan vihaavat sinua? Oletan, etteivät vain arvosta näkemäänsä pinnallisuutta, koska itse ovat niin erilaisia. Harmillista, että ovat niin ahdaskatseisia.
Ovat sanoneet päin naamaa että vihaavat että mieheni valitsi bimbo blondin. Harmittaa kun eivät tajua että itse olen myös hyvin syvällinen mutta tulkitsen vain itseäni myös meikin ja vaatteiden avulla.
Onko meikkaaminen pinnallisuutta? Lähes kaikki tuntemani naiset meikkaavat ainakin jonkin verran. Samoin useimmat pukeutuvat muodikkaasti.
Nainen on naiselle susi.
T:M45v
Vierailija kirjoitti:
Onko meikkaaminen pinnallisuutta? Lähes kaikki tuntemani naiset meikkaavat ainakin jonkin verran. Samoin useimmat pukeutuvat muodikkaasti.
Nainen on naiselle susi.
T:M45v
Ei ole, onko joku näin väittänyt?
Helppo ratkaisu: älä ole tekemisissä miehesi kavereiden kanssa. Ja jos miehesi loukkaantuu verisesti niin lemppaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi he käyttäytyvät näin? Otsikossasi vastasit tähän ihan itse. Mutta oletko varma, että he suorastaan vihaavat sinua? Oletan, etteivät vain arvosta näkemäänsä pinnallisuutta, koska itse ovat niin erilaisia. Harmillista, että ovat niin ahdaskatseisia.
Ovat sanoneet päin naamaa että vihaavat että mieheni valitsi bimbo blondin. Harmittaa kun eivät tajua että itse olen myös hyvin syvällinen mutta tulkitsen vain itseäni myös meikin ja vaatteiden avulla.
"tulkitsen itseäni myös meikin ja vaatteiden avulla"
noh, fakta 1: patriarkaaliseen kulttuuriin osallistuminen on sitä, että puunataan ja pukeudutaan epäkäytännöllisesti koska sitä odotetaan naisilta.
Miehesi ystävät saattavat siis tavallaan kritisoida pinnallisuuttasi ja elämänvalintojasi, jotka vahvistavat naisiin kohdistuvaa esineellistämistä.
fakta 2: Jokaisen pitäisi antaa elää oma elämänsä tavallaan. Jos miehesi ystävät eivät pidä tavastasi elää, heidän tulisi kuitenkin pyrkiä hyväksymään sinut sellaisena kuin olet, eivät he voi sinua muuttaa. On moukkamaista huomautella asiasta ja tuohan on suoranaista kiusaamista.
Mutta sinunkin on hyväksyttävä se, että joku voi tulkita sinut pinnalliseksi ja siihen on tällä ihmisellä oikeus. Toisten pään sisälle kun ei voida mennä. Sinun kannattaa keskittyä omiin ystäviisi, jotka tuntevat sinut ja pitävät sinusta sellaisena kuin olet! Sellaisten ihmisten hyväksyntää et tarvitse, jotka lähtökohtaisesti eivät suostu sinua hyväksymään. Ei kannata lähteä peliin mukaan vaan ylpeänä kannat itsesi miten kannatkin.
Susirumat luonnon lapset ovat ihastuneita mieheesi ja käärmeissään kun he eivät kelpaa muuksi kuin kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse meikkaamattomana ihmisenä voin jo heti todeta, että kuulsotaa jotenkin katkeralta nuo heidän puheet. Käytös taas kertoo minulle sitä että ovat kenties joko itse tai joku heistä on ihastunut mieheesi taikka ärsyttää kun mies on valinnut sinun kaltaisen naisen joka jaksaa huolehtia ulkonäöstä, pukeutumisesta. Kenties myös se, että olet niin erilainen. Voihan se toki olla niinkin jos joku heistä olisi miehen saanut käytös olisi muuttunut samanlaiseksi. Kuka tietää. Ihmiset osaavat olla petoja toisilleen. Oletko uskaltanut kertoa tuosta käytöksestä mihellesi?
Ja siis halusin vielä sanoa että mieheni ajaa bemarilla ja omistaa muutaman rolexin että ei hänkään mikään materiaa vastustava ole.
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu: älä ole tekemisissä miehesi kavereiden kanssa. Ja jos miehesi loukkaantuu verisesti niin lemppaa se.
He tunkevat aina välillä meille tai mökillemme joten on vaikea välttää varsinkin kotona joka on Helsingin keskustassa sijaitseva kaksio joten en viitsi uloskaan lähteä illaksi sillä yö elämässä liikkuminen ei kiinnosta.
Videoi salaa kännykällä niiden ilkeilyt ja näytä sitten miehellesi, kun olette kahdestaan.
Jos vain kertoisit tuon miehellesi ja mies ottaisi puheeksi tuon käytöksen kavereittensa kanssa, he kieltäisivät porukalla kaiken ja haukkuisivat sinut lyttyyn. Siinä olisi miehen vaikea tietää, ketä uskoa.
Miehesi on hyvä nähdä, miten kaksinaamaisia "kavereita" sillä on.
On olemassa älykkäitä luonnonlapsia ja sitten niitä vähemmän älykk.........................!
Vierailija kirjoitti:
Susirumat luonnon lapset ovat ihastuneita mieheesi ja käärmeissään kun he eivät kelpaa muuksi kuin kaveriksi.
Tässäpä tämän provon tarkoitus tiivistettynä. Aika tylsä.
Minulla on eräs "luonnonlapsi" ystävä ja minä olen todella erilainen, pidän juurikin vaatteista, meikeistä, liikunnasta yms. asioista mistä ystäväni ei pidä. Siitä huolimatta tulemme tosi hyvin toimeen. No nämä ystäväni kaverit ovatkin sitten toinen juttu, he kuuluvat myös tähän hippimäiseen porukkaan. Kuvailemallasi tavalla he jotenkin lokeroivat minut bimbomaiseksi ja alempiarvoiseksi, vaikka olemme ihan yliopistoihmisiä kaikki. En ole koskaan sanonut tai tehnyt heille mitään pahaa, ja olen tehnyt parhaani tutustuakseni heihin, mutta kun ei niin ei...
Vierailija kirjoitti:
Eikös viherpiipertäjien ole tarkoitus olla aika avarakatseisia? Näkevät unia ilmastonmuutoksen kosmisista vaikutuksista ja sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös viherpiipertäjien ole tarkoitus olla aika avarakatseisia? Näkevät unia ilmastonmuutoksen kosmisista vaikutuksista ja sellaista.
Nämä maailmanparantajat ovat juuri niitä pahimpia egoisteja, kiusaajia ja mulkkuja.
Ollaan mukamas niin hippejä vaikka ollaan hyvin kaukana alkuperäisestä hippiaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä maailmanparantajat ovat juuri niitä pahimpia egoisteja, kiusaajia ja mulkkuja.
Ollaan mukamas niin hippejä vaikka ollaan hyvin kaukana alkuperäisestä hippiaatteesta.
Monet tuntemani "hipit" ovat rikkaiden perheiden lapsia, jotka haluavat olla "erilaisia" ja kapinavaihe on jäänyt päälle vielä teini-iän jälkeenkin.
"Mutsi et sä tajuuuu, sä oot vaan kapitalistien oravanpyöräs! Mä oon irtaantunu materiasta ja pelastan sademetsät! Btw voit sä pliis ostaa mulle ton uuden iPhonen?"
Täältä löytyy bimbo partiolainen! Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja kauneudesta, eikä kukaan näissä piireissä ole väheksynyt valintaani panostaa ulkonäköön. Leireillä tai metsäretkellä meikit jäävät kotiin ja vaatetukseen kuuluu tuulihousut :D
Omassa ryhmässäni kaikki ovat erilaisia ja edustavat eri tyylejä, tullaan hyvin toimeen eikä erilaisuus ole heikkous, vaan voimavara :)
On kyllä erittäin epätavallista, että naiset sanovat noin vaan päin naamaa vihaavansa jotakuta, varsinkaan kun ilmeisesti mitään vakavaa (esim. ap lyönyt tms) ei ole sattunut. Vaikuttaa siis todellakin keksityltä jutulta. Ap:llä myös tätä tutulta tuntuvaa kirjoitus virhettä: yö elämä jne. Ja ihan pari rolexia ja kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: