Luuleeko 45+ naiset oikeasti
Että 43 vuotias mies voisi heistä kiinnostua. Tuntuu että noita hiukan alle viisikymppisiä on vapailla markkinoilla ihan älyttömästi ja yhteydenottoja tulee jatkuvasti. Jotenkin vähän säälittävää. Miksi eivät katsele itselleen sopivan (50+) ikäisiä miehiä?
Kommentit (35)
heeheheheheheheeee
- ja sinä 43-vuotiaana miehenä olisit tietty mielestäsi oiva saalis sellaiselle parikymppiselle?
Onnee etsintään!
Heheehee, että tämmöistä tänään. Yrityksestä ja naurusta 3/5.
Ne etsii itselleen loppuelämän kumppania ja miehethän tunnetusti kupsahtavat nuorempina.
Hmm, ilmeisesti ne voi, kun juuri juttelin lomalta palanneen työkaverin ja hän 46-vuotiaana on alkanut seurustelemaan 34-vuotiaan miehen kanssa ;) Itse onneksi en ole ollenkaan enää miehistä kiinnostunut, joten ei tarvi päätään vaivata noilla ikäasioilla eikä miehille "kelpaamisilla".
Vierailija kirjoitti:
heeheheheheheheeee
- ja sinä 43-vuotiaana miehenä olisit tietty mielestäsi oiva saalis sellaiselle parikymppiselle?
Onnee etsintään!
Mainitsiko ap parikymppiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heeheheheheheheeee
Onnee etsintään!
En maininnut. N. 40 v naista olen etsimässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heeheheheheheheeee
Onnee etsintään!
En maininnut. N. 40 v naista olen etsimässä.
Ap
Sitten taidat olla aika tarkka poika.
Vierailija kirjoitti:
Että 43 vuotias mies voisi heistä kiinnostua. Tuntuu että noita hiukan alle viisikymppisiä on vapailla markkinoilla ihan älyttömästi ja yhteydenottoja tulee jatkuvasti. Jotenkin vähän säälittävää. Miksi eivät katsele itselleen sopivan (50+) ikäisiä miehiä?
Voi kuule. Olen 45. Mun mies on mua nuorempi. Monella ystävälläni on paljon nuorempi mies. Ei ole mitään ongelmaa saada osakseen ihailua. Sun kannattais joskus kysyy miks noi nuoremmat miehet on niin hulluna vähän vanhempiin naisiin. Johtuisko siitä et kun se nuoruuden miellyttämisentarve ja kompleksit on väistyny, niin elämässä aukeaa tajunnanräjäyttäviä uusia polkuja. Fyysisesti. Henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei voisi luulla. Olet samaa ikäluokkaa! :D
60-luvulla syntyneet ei kyllä ole samaa ikäluokkaa 70-luvulla syntyneiden kanssa.
Ap
En luule, tiedän.
T. Puuma, 60 vee
Ei luule vaan tietää. Terkuin 45v.
Ilmeisesti tuolla on oudoilla fetisseillä varustettuja miehiä sotkemassa markkinoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-luvulla syntyneet ei kyllä ole samaa ikäluokkaa 70-luvulla syntyneiden kanssa.
Ap
Ap vois tarkistaa faktat. Parin-kolmen vuoden ikäero tarkoittaa samaa ikäluokkaa.
No, tässä iässä ei paljon jonkun ukkoutuneen nelikymppisen miehen ajatuksenjuoksu heikauta, kunhan kunto kestää ja homma luistaa (ei kyllä aina, pitää varmaan kohta pidättäytyä nuoremmissa, joilla ei ole ennakkoluuloja vaan aitoa seikkailumieltä)
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tällä hetkellä 45 ja 46 vee ovat kyllä 70-luvun lapsia..
OIkeastaan vanhempi nainen ansaitsisi huomattavasti nuoremman miehen, koska naisten kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä, kun taas miesten kyvyt siihen laskevat iän myötä.
Jos 43 tai vaikka tätäkin vanhempi mies kiinnostuu yli 40 naisista, täyttyy miehellä heittää ihan oikeasti, sillä täytyy olla mummokuume.
Vierailija kirjoitti:
OIkeastaan vanhempi nainen ansaitsisi huomattavasti nuoremman miehen, koska naisten kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä, kun taas miesten kyvyt siihen laskevat iän myötä.
Olisiko tuossa kysymys siitä että vanhempien naisten täytyy ruveta tyrkyttämään seksiä tai lupauksia seksistä saadakseen sitä samaa asiaa, mitä nuoretkin naiset himoavat eli huomiota? Vanhempi nainen ei enää saa huomiota pelkästään olemalla olemassa ellei mies ole varma seksin saamisesta.
Tavallaan voisi ajatella niinkin että mies ansaitsisi vanhempana nuorten naisten ihailua, koska on ne viriileimmät vuotensa käyttänyt melko yksipuoliseen ihailupalvelujen tuottamiseen.
-Mies 29v + 2v-