Avokki vaatii mua menemään salile tosi kipeiden menkkojen aikaan
Mun runsaat ja todella kipeät menkat on kuulemma vaan tekosyy jättää treeni väliin ja olen laiska ellen lähde salille. Se luki jostain liikunnan auttavan menkkakipuihin - mutta kun tämä ei ole mitään pikkujomotusta vaan ihan helvetillistä. Olen käynyt tästä lääkärissä ja sain Pronaxenia, muttei kunnolla auta sekään. Ihan kuin joku kääntäisi puukkoa sisuksissa ja perään korventaisi hiilihangolla! Lisäksi vuotaa kuin saavista kaataen. On älyttömän inhottavaa että toinen haukkuu tässä kohtaa laiskaksi ja puhuu tekosyistä :( Itselleni kuntosali on siis harrastus eikä elämäntapa tai muutakaan suurenmoista niinkuin ilmeisesti pitäisi. "luuletko etteivät muut treenaa puolukkapäivinä" - kommentti sai mut jo suuttumaan sängyn pohjalla ja pyysinkin avokkia lähtemään jonnekin. Kivat loman viimeiset päivät :(
Kommentit (37)
Kaikenlaiseen kohteluun ne ihmiset näköjään suostuukin. Itse kyllä parisuhteessakin päätän ihan itse menenkö salille, lenkille, tai mihin vaan, ja toisella siihen ei ole yhtään mitään nokan koputtamista. Taitaa olla sille avokillesi treenaaminen pakkomielle - saisi vaan pitää pakkomielteen vaan itseään koskevana asiana, eikä vaatia muitakin muuttumaan pakkomielteiseksi.
Hyi hitto mikä "mies" :o
Ps. Ettei olisi endometrioosi? Tsemppiä♡
Jokaisella on oikeis päättää omista asioistaan. Näytä tämä pöntölle avokille!
No sinänsä neuvo ei ole turha. Lämpö helpottaa aika usein kuukautiskipuja. Mutta ymmärrän kyllä sen, että jos ei pääse liikkeelle, niin ei pääse. Sano miehelles, että pitää suunsa supussa.
Tietenkin menkat ovat "tosi kipeät", kun nainen sanoo niin. Jos mies sanoo olevvansa "tosi kipeä", niin sehän on toki vain miesflunssaa.
Mitä hittoa sä olet tuollaisen kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Endometrioosia itsekin epäilen :( Täytyy mennä uudestaan lääkäriin varmaan. Pelkkä Pronaxen ei auta. Ap
Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Eikö pääasia ole että itse tiedät miltä tuntuu ja et halua mennä? Nainen hei älä anna äijän hyppiä silmille.
Olette varmaan parikymppisiä, ja avokkisi hurahtanut fitness-peba-muijiin. Kyykkyä kyykkyä! Itse olen jo sen ikäinen ja ihan ok itsetunnolla varustettu, että nauraisin tuollaiselle avokillle päin naamaa. Miksi olette yhdessä, kun ei ole keskinäistä kunnioitusta?!
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menkat ovat "tosi kipeät", kun nainen sanoo niin. Jos mies sanoo olevvansa "tosi kipeä", niin sehän on toki vain miesflunssaa.
Taitaa olla aika harvinaista, että nainen vaatisi miestä lähtemään salille, kun sairastaa flunssaa, silti vaikka epäilisikin olevan vähän liioiteltua pikkuvaivan valittamista. Yleensä saavat ihan itse päättää salilla käymisistään tai käymättömyyksistään, eikä nainen siihen puutu.
Vierailija kirjoitti:
No sinänsä neuvo ei ole turha. Lämpö helpottaa aika usein kuukautiskipuja. Mutta ymmärrän kyllä sen, että jos ei pääse liikkeelle, niin ei pääse. Sano miehelles, että pitää suunsa supussa.
Tämä on se pahin päivä, loppua kohden yleensä jonkun verran helpottaa. Tänään hyvä kun pärjää kippurassa sängyssä :( ap
Menepä sohvalle makaamaan ilman kuukautissuojaa muutamaksi tunniksi ja katso, ymmärtääkö kultasesi istuintyynyllä olevasta veren määrästä ja hyytymien ulkonäöstä sen, että olosi saattaa olla hieman epämukava. Olen huomannut, että miehillä on harvoin mitään käsitystä siitä, millaisesta verilöylystä voi pahimmillaan olla kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo noitten heittomerkkien käyttäminen, kaikki miehet on miehiä oli ne sitten kuin kusipäitä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Kun naisella ja miehellä on ihan sama tauti, se on yleensä nainen joka silti huolehtii siitä että perhe saa ruokaa ja pyykit pestään, ja mies makaa peiton alla kituen.
Kun naisen menkat ovat kivuliaat, niin miehille voisi asentaa joku kivestenpuristaja samaksi ajaksi ja katsoa miten pärjää niiden kipujen kanssa.
Jos on enndometrioosia, niin limakalvo irtoaa ja veri valuu väärissä paikoissa kuten munanjohtimien sisällä ja suolistossa ja vatsaontelossa eikä vain kohdusta ulos. Sinä miesflunssaan vertaava olet aika hakoteillä. Tässä endotapauksessa kipua pitää verrata siihen, että olet ollut vatsanalueen leikkauksessa ja saanut jälkiköteen komplikaationa sisäisen verenvuodon vatsaonteloon. Onneksi sinulla on mahdollisuus se kokea aikanaan, jos joudut leikkaukseen ja voit muistella sanojasi.
Nimim. Molemmat kokenut ja aivan samalta tuntuu
Johan olet ääliöön sotkeutunut. Otan osaa.
Jos mä olisin nainen ja mies pakottas mut menemään salille vaikka olis menkat, haistattelisin sille pitkät paskat ja pysyisin kotona.
Avokki kuulostaa muuten pikkuisen jännämiehelle; siksikö olette yhdessä? Kusipää saa aina naisen!
Ap, oikeasti. Laita suhteen plussat ja miinukset vaakakuppeihin ja katso, kumpaan kertyy enemmän.
ahaaa! kirjoitti:
Avokki kuulostaa muuten pikkuisen jännämiehelle; siksikö olette yhdessä? Kusipää saa aina naisen!
Ap, oikeasti. Laita suhteen plussat ja miinukset vaakakuppeihin ja katso, kumpaan kertyy enemmän.
Avokki suhtautuu treenaamiseen vaan paljon mua vakavammin muutenkin ja se on sille tosi tärkeä juttu. Eikä se ymmärrä näitä naisten vaivoja, exällään ei kuulemma ollut koskaan mitään ongelmia menkoista :( ap
Ja sä olet tollasen kanssa miksi?