Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET ja eroaminen?

Vierailija
03.08.2016 |

Jos nainen saa toistuvasti, sanotaan n. 1-2kk välein miehen suorastaan epätoivoisen raivon partaalle, pitäisikö erota? Mies saa siis sellaisia kohtauksia, että näen hänestä että hän yksinkertaisesti ei kestä minua enää sekuntiakaan. Se näyttää samalta kuin itse kuvittelisin sen tunteen kun olette joutuneet olemaan maailman rasittavimmimman ihmisen seurassa ilman pakokeinoa liian pitkään. Sitten mies haluaa erota ja sanoo ettei kestä enää. Ei saa kuitenkaan erottua vaan palaa aina suhteeseen. Minä en ymmärrä. Pitäisikö minun tehdä päätös miehen puolesta ja jättää hänet? En halua erota. Minusta hän on hyvä mies, toki nämä säännölliset kohtaukset ihmetyttää. Enkä ymmärrä mikä minussa saa hänet niin raivostumaan. Se tuntuu niinkuin syy olisi persoonani. Miksi mies haluaa olla kanssani jos ei voi sietää persoonaani? Suhteessa ei ole pettämistä, väkivaltaa, mustasukkaisuutta tms. On minussakin varmasti vikoja, mutta olen yrittänyt olla hyvä kumppani ja uskon olevani. Kun miehen raivonpuuska on ohi, olemme taas onnellisia ja normaaleja. Onko oikeesti muka totta, että jotkut ihmiset eivät vain kykene jättämään toista? Olen ajatellut, että se on vain legenda, että miehet odottavat naisten jättävän heidät. Ja miksi en halua erota: olen pitkään etsinyt hyvää kumppania, omassa mielessä siintää yhteinen tulevaisuus, mies on todella huomaavainen, rakastava yms. Mutta näiden kohtausten aikana tuntuu ja vaikuttaa niinkuin hän ei olisi koskaan ollut sekuntiakaan kanssani onnellinen. Yhdessä oltu vasta puolitoista vuotta, kolmekymppisiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole ketään satunnaisesti raivoavia vaimoaan salaavihaavia miehiä paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi