Kysy ATM:ltä
Olen ATM. Jos joku ei vielä tiedä, tarkoittaa alemman tason mies eli naisille kelpaamaton mies.
Speksit:
-170 cm, paino 55 kg tietämissä (ei ole vaakaa)
-rillipäinen it-insinööri (AMK)
-introvertti ja hiljainen, nuorempana hyvinkin ujo, mutten enää niinkään. Syrjäänvetäytyjä tarkkailija, en hae/kaipaa huomiota.
-ei kavereita.
-olen melkein raitis. Nuorempana olin ehdottomampi, nyt juon noin kaksi kertaa vuodessa, työpaikan pippaloissa, en koskaan humalaan asti.
-kuuntelen musiikkia (paljolti instrumentaalimusiikkia), lenkkeilen, aiemmin luin paljon, nyt jäänyt vähemmälle, elokuvia, mutta katson vain niitä mitä telkusta tulee. Pelaan hyvin vähän, vaikka mun nörttinä kai olettaisi sitä tekevänkin.
-en ole facebookissa. Miksi? Kun ei ole kavereita. Mua ei löydä somesta ollenkaan. Twitterissä olen, mutta sielläkin väärällä nimellä.
-Joku voisi pitää mua rikkaanakin. Olen vain keskituloinen, mutta menot on vähäiset, joten säästöjä on kertynyt mukavasti. Olen suunnitellut lopettavani työn teon viimeistään 50-vuotiaana, vaikka mahdollisuus olisi jo aikaisemminkin. Ei nosta tasoani, koska se ei näy musta, enkä haluakaan.
-en omista autoa, tulee käveltyä paljon.
-haaveilen kiltistä hissukkanaisesta, joka tykkäisi halailla paljon :)
-saatan hankkia jossain vaiheessa naisen ulkomailta.
Olette varmaan aivan täpinöissänne, kun kerrankin tapaatte tällaiseen myyttisen tyypin, joten antaa palaa kysymyksiä.
Kommentit (31)
Toimiiko myös ulkomaiset kortit? Saako sinusta isompia seteleitä, kuin viisikymppisiä?
Kysymys: Miten voit painaa noin vähän?
Pilaat elämäsi tuolla ATM- höpötyksellä.
ATM kirjoitti:
Olen ATM.
En tiedä pitäisikö sinua enemmän sääliä vai pitäisikö sinulle nauraa.
Teet itsestäsi ketjun jossa ylistät itseäsi ja jossa kuvittelet olevasi jostain syystä kiinnostava ihminen.
Tosin hienoa, että tunnustat tykkääväsi ATM:sta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lakata vähättelemästä itseäsi, kuulostat hyvältä tyypiltä.
Mitä ihmeen itsensä vähättelyä on tehdä itsestään itseään ylistävä ketju?
Joo ei sulla mahdollista saada naista. Naiset haluaa lihaksikkaan alfan eikä mitää nörttiä.
Kumpi on kivempi tunne, se kun näpytellään tunnuslukua vai se kun saa sylkeä seteleitä ulos?
Aika surullista, että mies kokee olevansa alemman tason mies ja sanoo itseään sen takia pankkiautomaatiksi. Toisaalta...
Vähättelen? Tuli mieleen: Olin kerran nettitreffeillä yhden naisen kanssa ja treffien jälkeen nainen laittoi meilin, jossa sanoi minun olevan: "vähättelevän oloinen". Kehui kyllä mua fiksuksikin. Mutta mistä siis tuollainen arvio? Vain siitäkö, että olin hiljaisempi. Toisaalta nainen oli puhelias, joten annoin hänen puhua ja kyselin kaikkea. En allekirjoita tuota, että vähättelisin itseäni. En halua nostaa itseäni esille, mutta en pidä itseäni mitenkään huonompana kuin muut.
Miksi et mene salille? Ei tuollaisista rimpuloista naiset kiinnostu.
Painu sinne ätmi-palstalle, häivyin sieltä ja vaihdoin tänne just siksi että kyllästyin siihen ainaiseen saman jankkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene salille? Ei tuollaisista rimpuloista naiset kiinnostu.
Paskin ehdotus ikinä
T. 10v (salia) ja neitsyt
Miksi AMK eikä yliopisto?
En päässyt. Pääsin varasijalla AMK:hon. Luin yleisen matikan, harkitsin silloin jotain humanistista alaa, mutta kirjoitusten jälkeen tuntui, etten olisi jaksanut sitä pänttäämistä niin valitsin AMK:n. Oli helppoa, varma työpaikka. En kadu, pidän koodaamisesta. Olin kiinnostunut psykologiasta, todellisuudessa mulla ei olisi ollut mitään mahdollista päästä sitä lukemaan. Nyt ole hyvin kriittinen alaa kohtaa, pidän sitä melkein huuhaa-tieteenä. Sellaista se teknisen alan opiskelu teettää.
AMK kirjoitti:
Miksi AMK eikä yliopisto?
En päässyt. Pääsin varasijalla AMK:hon. Luin yleisen matikan, harkitsin silloin jotain humanistista alaa, mutta kirjoitusten jälkeen tuntui, etten olisi jaksanut sitä pänttäämistä niin valitsin AMK:n. Oli helppoa, varma työpaikka. En kadu, pidän koodaamisesta. Olin kiinnostunut psykologiasta, todellisuudessa mulla ei olisi ollut mitään mahdollista päästä sitä lukemaan. Nyt ole hyvin kriittinen alaa kohtaa, pidän sitä melkein huuhaa-tieteenä. Sellaista se teknisen alan opiskelu teettää.
Ajattelitko jatkaa maisteriopintoihin? Niissä voisi ottaa mukaan psykaa ja saisi työmarkkinoita ajatellen aika tehokkaan kombon. Psykan osaajat harvemmin osaavat koodata (tai matikkaa kovin hyvin)
Kuulostat paljolti mun avomieheltä. Et siis ole menetetty tapaus.
Miten suhun voi tutustua, jos olet introvertti etkä ole somessa? Minunlaisilleni naisille kyllä kelpaisit.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko myös ulkomaiset kortit? Saako sinusta isompia seteleitä, kuin viisikymppisiä?
Mulle tuli heti ekaksi sama mielleyhtymä, siksi oli pakko avata ketju :) Ajattelin, että onko joku jo niin harhainen, että kuvittelee olevansa pankkiautomaatti. Tai sitten ajattelin tän olevan joku kiero lassukka-aloitus lompakkoloisista naisista, joille mies on ATM.
Voisitko lakata vähättelemästä itseäsi, kuulostat hyvältä tyypiltä.