Kuinka usein näette miehenne äitiä/isää?
Ja tarkoitan teitä joilla ei ole lapsia. Kun miehen äitiä pitäisi olla näkemässä melkein joka toinen viikko ja ollaan suht erilaisia jotenkin. Ihan asialliset välit on,mutta en minä mitään ylintä ystävyyttä halua. En näe omiakaan sukulaisia usein.
Kommentit (9)
Omaa äitiäni näen parin viikon välein. Isä ei halua pitää yhteyttä. Soittaa vaan sanoakseen, että pian kuolee ja haluaa rahaa ennen sitä. Miehen vanhempia en minä näe. Asuvat kaukana. Mies käy heitä katsomassa kerran vuodessa.
Äitiäni tapaan noin kerran kuussa. Kesäisin vähän useammin kun mökillä törmätään mutta talvisin sitten harvemmin. Meillä on ihan hyvät välit, äiti soittelee 1-2 kertaa viikossa. 2-5 minuutin puheluita että kaikki on ok.
Isäni on kuollut viitisen vuotta sitten.
Silloin kun ei vielä ollut lapsia anoppilassa käytiin lähes joka viikko..
Anoppia näen lähes joka päivä koska ollaan samassa työpaikassa. Hänen kanssa viihdyn hyvin toisin kuin oman äitini. Appiukkoa näen 2-5 kertaa viikossa joko meillä tai heidän kotonaan.
Osittain varmaan viihdyn heidän kanssa niin hyvin koska ovat vasta 45 vuotiaita, kun omat vanhemmat jo yli 60.
Itse olen 25 ja mies 24.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuukauden välein. Omia näen 2-3 viikon välein.
Sukurakkaus on rasittavaa. Eksäni oli sellainen, että joka viikko piti nähdä. Arghh. Ei vanhemmissa mitään vikaa ollut, mutta olisin itse halunnut valita seurani.
Ymmärrän että omia vanhempia näkee noin usein kuitenki niiden lapsi olen :D Jostain ihmeen syystä mulla rupee sydän pomppaamaan kun anopille pitäisi mennä kahville/syömään. Saattaa myös harrastaa joskus ns piilovittuilua esim viime jouluna näpäytti hänen miehensä pojan tyttökaveria "miten hän tekee työkseen tärkeää hommaa, vitsailee miten juoruavat minusta miehensä kanssa, kohtelee välillä kuin lasta. esim olimme ulkomailla ja sanoi miehelleni "mee tekemään Annalle kaupat" kassalla vaikka osaan ihan ok englantia.
Anoppi on ilkeä ihminen, ollut aina ( hän on täydellinen ja osaa kaikki).Yritän nähdä mahd. harvoin. Appi kuoli 25 v sitten.Appi nro2 kuoli pari vuotta sitten. Oma isäni kuoli v.84. Äitiäni näen 1-2 x kk n.tunnin.
Ehkä 4 kertaa vuodessa. Mies ei halua olla enempää tekemisissä vanhempiensa kanssa.
Kun asuttiin vielä miehen vanhempien kanssa samassa maassa, appi tuli käymään kylässä n. kerran kuukaudessa. Anoppia nähtiin parin kuukauden välein, vaikka asuttiinkin samassa kaupungissa. Nykyään kun asutaan eri maassa, molempia nähdään suunnilleen 3krt vuodessa, mutta useamman päivän ajan.
Muutaman kuukauden välein. Omia näen 2-3 viikon välein.
Sukurakkaus on rasittavaa. Eksäni oli sellainen, että joka viikko piti nähdä. Arghh. Ei vanhemmissa mitään vikaa ollut, mutta olisin itse halunnut valita seurani.