Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö roikkotissisiä naisia ottaa rintaliivit pois yhden yön jutun edessä?

Vierailija
03.08.2016 |

Kun mieshän ei etukäteen voi tietää kuinka alas ne tissit valahtavat. Eikä varmaan ylläty positiivisesti näkemästään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en koskaan joudu siihen tilanteeseen, että pitäisi harrastaa yhden yön juttuja, sillä rintani ovat todella kauheat. Menisin heti johonkin operaatioon, jos olisi varaa. Onneksi aviomiestä ei tunnu haittaavan, mutta itseäni asia ahdistaa.

Vierailija
22/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eripari tissit ja isot sellaset. Kyllä hävetti enkä rintojani näyttänyt miehelleni ilman liivejä varmaan kahteen ekaan vuoteen. Sitten kun uskalsin näyttää, yllätys oli suuri, miehestä ne oli ihanat eikä mitään vikaa. Ihan turhaa häpesin ihteäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtä paljon kuin tavallista miestä, joka ottaa vaatteet pois. Naisilla on aikuisenakin pikkutyttömäinen kummastelutaipumus miehen vartaloa kohtaan.

-Mies 29v + 2v-

Mistä sinä olet tuon ajatuksen saanut päähäsi? Niiltä alaikäisiltä tytöiltäkö, joilta tenttaat seksiasioita öisin netissä?

Vierailija
24/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävetti vaikka kyse ei ollut yhden illan jutusta. Tapahtui pimeässä ja vaatteet päällä joten mies ei ensin nähnyt rintojani. Vieläkin sama mies eikä ole koskaan sanonut mitään negatiivista rinnoistani vaikka itseäni häiritsevät niin paljon että korjautan ne.

Vierailija
25/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun asiallinen kommentti on taas poistettu?

Vierailija
26/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäis, minulla on valtavat ja hukutan ukon niihin. Ei haittaa yhtään roikkuuko, kaikki ovat olleet haltioissaan!

Vierailija
27/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ihra-av-mamma mitään häpeä. Työntää hinkkinsä miehen suuhun. Jonkin aikaa voi mennä ennen kuin mies löytää alapääihrassa perille. Karvoja suu täynnä, nam nam.

Että voi jollakin olla näin ruma mieli!

Ruma mieli ei sentään näy, toisin kuin rumat tissit.

Vierailija
28/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran vuoden yhden naisen kanssa,en koskaan nähnyt hänen tissejä.