Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kämppä?

Vierailija
03.08.2016 |

Olen vastavalmistunut työtön pk-seudulta ja haluan pois avomieheni luota. Mietin onko naimattomalla kolmekymppisellä naisella mitään mahdollisuuksia saada nopeasti kattoa pään päälle? Mikä vain pikku yksiökin kävisi.

Laitoin eilen kaupungille hakemuksen, mutta noissa voi kestää. En ole mielenterveydellisestikään hirveän hyvässä kunnossa ja tarvitsisin rauhallisen paikan toipua, hakea töitä ja aloittaa alusta. Luottotiedot on sentään kunnossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä niin väärän kuukauden valitsit uuden kämpän etsimiselle pk-seudulta että ei oo tosikaan... ootappa marraskuulle, sitten taas markkinat vähän paranee vuokralaisenkin kannalta. Tosin työttömän on kyllä vaikea löytää kämppää aina. Koitapa jotain Keravaa tms ne kämpät ei kelpaa edes köyhille opiskelijoille.

Vierailija
2/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi kauheasti odotella kun parisuhde on muuttunut kaoottiseksi vuoristoradaksi ja ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai alanko säästämään rahaa ja etsin työt ensin? Haluan vain pois tästä mörskästä.

Vierailija
4/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sato:lta saat nopeasti kämpän. Tsemppiä :)

Vierailija
5/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 9kk hakemus kaupungin asuntoihin ja yhteydenottoja tuli tasan nolla. Eikä luonnollisesti asuntoakaan. Minä otin sinne kyllä yhteyttä parikin kertaa :) Onneksi löytyi sitten yksityiseltä. Katso nettipalstoilta, sieltä saattaa löytyä tsäkällä nopeastikin.

Vierailija
6/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sato:lta saat nopeasti kämpän. Tsemppiä :)

Satolla olis Järvenpäässä 500 euron yksiö. Hmm.

Vierailija
7/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, paljonko olet valmis maksamaan. Etsin kämppää Helsingin keskustasta, ja 1000 e/kk maksavaan suureen keskustayksiöön oli halukkaita kymmenittäin. 800 euroa maksavaan en edes mahtunut näyttöön sisään, jono kiermurteli rappukäytävää pitkin. Kun nostin hintarajan 1300 euroon, oli näytössä enää minä ja koiran omistava pariskunta. Kämpän sain, kaipa moni rajaa pois esim. yli 1000 euron asunnot.