Miksi isotissiset naiset kävelevät tiukoissa topeissa rinta rottingilla, jos eivät tissejään esitelläkseen?
Mutta sitten kuitenkin ollaan nokka roikolla, jos joku niitä tissejä katselee.
Kommentit (81)
Jep.Itse suuririntaisena naisena kuljin kesän säkkikangas päälläni ihan ettei kukaan tuijottaisi.Sitten valitettiin hajusta.Suo sielä,vetelä täällä.
Tämä on juuri se asia miksi mua on aina ärsyttänyt olla suuririntainen. Heti kun laitat tiukkaa tai vähänkin kaula-aukosta paljastavaa päällesi, olet automaattisesti tyrkky, seksiobjekti ja miesten kuolakatseiden kohde. Tai siis tissisi ovat, sinä et ole enää olemassa. Kun pienirintainen laittaa päälle samat vaatteet, näyttää hän vain söpöltä.
Tajusitko?
Eiköhän isorintaisillakin ole oikeus pukeutua kauniisti tai oman maun mukaan. Sun päähäsi ei millään taida mennä tosin se ajatus että sitä ei välttämättä tehdä miesten vuoksi.
Nyt tosin itse olen laihtunut 10kg (normaalipainon sisällä), ja on mahtavaa että tissini ovat pienentyneet todella paljon. Tissini eivät kerääkään enää niin huomiota vaan rasvan alta paljastuneet lihakset. Se on paljon mukavampaa ja vähemmän esineellistävää ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muut saavat pitää tyköistuvia paitoja, mutta me isotissiset emme saa? Pitääkö meidän pukeutua säkkiin?
Minä haluan, että vaate istuu. Ei kireästi, mutta myötäilee vartalon muotoja. Jos otan niin ison paidan, että tissit ovat piilossa, niin vyötäröä ei näy laisinkaan ja näytän ladonovelta. Jos vyötärö istuu, niin rintojen kohdalta paita istuu sitäkin tiukemmin.
Ja iso kaula-aukko paidassa pitää olla. Mikään ei korosta tissejä niin paljoa kuin pooloksulus. Sitten olen pelkkää tissiä.
G70
Täytyyhän miestenkin käyttää löysiä housuja, jottei se kamala pullotus vaan näy.
Miksi alapeukut tälle? Nykyään jopa rannalla miesten uikkarit ovat mallia teltta, jottei miehen anatomia vaan näy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se asia miksi mua on aina ärsyttänyt olla suuririntainen. Heti kun laitat tiukkaa tai vähänkin kaula-aukosta paljastavaa päällesi, olet automaattisesti tyrkky, seksiobjekti ja miesten kuolakatseiden kohde. Tai siis tissisi ovat, sinä et ole enää olemassa. Kun pienirintainen laittaa päälle samat vaatteet, näyttää hän vain söpöltä.
Tajusitko?Eiköhän isorintaisillakin ole oikeus pukeutua kauniisti tai oman maun mukaan. Sun päähäsi ei millään taida mennä tosin se ajatus että sitä ei välttämättä tehdä miesten vuoksi.
Nyt tosin itse olen laihtunut 10kg (normaalipainon sisällä), ja on mahtavaa että tissini ovat pienentyneet todella paljon. Tissini eivät kerääkään enää niin huomiota vaan rasvan alta paljastuneet lihakset. Se on paljon mukavampaa ja vähemmän esineellistävää ☺
Kuva, jotta voin runkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla ei ole näköjään koskaan ollut isorintaista naista, kun joutuu tällaisia kyselemään. Jos isorintainen nainen on ryhdikkäästi hyvin istuvassa yläosassa, rinnat varastavat show'n. Eivät he niitä useinkaan halua esitellä, mutta teltta päällä kulkeminen 24/7 on aika ikävää.
Kyllähän hyvin näkyvät isot rinnat ovat kiihottava näky, mutta miesten asia on opetella käyttäytymään asiallisesti niidenkin kantajan läheisyydessä.
Mulla on isot rinnat ja mieheni tykkää niistä tosi paljon. Sanoo esim. että niiden väliin on kiva panna. =) Jos lähdetään käymään yhdessä baarissa tms, hän haluaa melkein aina että laitan päälleni vaatteet jossa rinnat tulee esille. Ei välttämättä avokaulaista mutta vartalonmyötäistä. Mies sanoo että hänestä on mukavaa kun moni mies lähes kihisee kateudesta kun haluaisiva olla hänen paikallaan. Minua puolestaan huvittaa heidän ilmeensä kun tuijottavat rintojani, silmät tippuu päästä ja suurin piirtein kuola valuu. Osa ei älyä peitellä tuijotustaan edes puolisoidensa edessä. Veikkaanpa että varma riita viimeistään kotona. Tyhmät. Vilkaisu ei haittaa, vilkaisenhan itsekin miestä jota pidän komeana. Mutta niin tyhmä en ole että jäisin katsomaan kuin lehmä uutta veräjää. Ihan kuin olisi vähäjärkinen.
Mua saa vilkaista kahdestikin.
Ei ne kulje mitenkään rinta rottingilla, vaan selkä suorana. Isoilla tisseillä vaan tämä näyttää siltä, että työntäisi ne oikein eteen. Itselläni on isot tissit ja ärsyttää kyllä, jos kävelen hyvällä ryhdillä, näyttää ihan siltä kuin tyrkyttäisin tissejä eteen tahalleen. Tosiasia on, että joudunkin usein kävellä selkä hieman kyyryssä, sillä 1. tissit vetävät eteenpäin ja 2. en halua näyttää siltä kuin esittelisin tissejäni. Pienirintaiset eivät koskaan tätä voi tajuta, he kyllä saavat kävellä selkä suorassa ja rinta rottingilla, mun niitä helvetin rintoja ei ole!!!
Terv. selkävaivainen
Sori, kirjoitus virhe viimeisessä lauseessa, tarkoitin siis "kun niitä rintoja ei ole".
-68
Tisujahan he esittelevät, mutta niitä saisi katsoa vain kaikkein komeimmat miehet.
Mä haluaisin,että kaikki isotissiset naiset eivät käyttäisi mitään toppeja. Eikö kesäisin vois käyttää joitain kireitä paksuja liivejä ja laittaa kaksi paitaa päällekkäin?
Oksettavia nämä isot taikinamaiset säkit.
Salaa haluavat, että joku mies puristaa 😊
Lämmin sää? Napakka toppi tukee niitä rintoja? Toppi on mukava päällä?
Syitä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Millä ajatusketjulla ihmisen on mahdollista muuttua yhtä kuvottavaksi hyypiöksi kun tämä ylempi?
Oikeasti, eivätkö tuollaiset tyypit ollenkaan ymmärrä, kuinka vastenmielisiä ovat? 🤮
Mitä uhriudut ap? Tiedät hyvin mikä ero on katseella ja "katseella."
Ja sen havaitsee katseen kohde takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ajatusketjulla ihmisen on mahdollista muuttua yhtä kuvottavaksi hyypiöksi kun tämä ylempi?
Oikeasti, eivätkö tuollaiset tyypit ollenkaan ymmärrä, kuinka vastenmielisiä ovat? 🤮
Tuollaiset tyypit ovat läpikotaisin kuvottavia yksilöitä. Ehkä vuosien mittaisella pitkällä terapialla saattaisivat joskus ymmärtää, että naiset eivät ole olemassa heidän himojaan varten, että naisia ei esineellistetä, ja että omia himoja ei kannata projisoida naisiin. Naiset eivät ajattele samalla tavalla kuin tuollainen himolimaällötys. Naiset pitävät tuollaista esineellistämistä yksinkertaisesti kuvottavana.
Vierailija kirjoitti:
Haluavatko kaikki miehet myös salaa, että naapurin Rane kävisi kairaamassa takarööriin?
Sinä ilmeisesti ainakin toivot että tuntemattomat miehet tulisivat sinulle tekemään seksuaalisia tekoja kun kuvittelet naisten sellaisesta pitävän.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa se.
Syysi nostaa esiin 10 vuotta vanha aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä uhriudut ap? Tiedät hyvin mikä ero on katseella ja "katseella."
Ja sen havaitsee katseen kohde takuuvarmasti.
Luuletko tosiaan että ap vastaa kymmenen vuotta vanhaan aloitukseen? Olet tollo.
http://imageserve.babycenter.com/7/000/191/zNeWEuXpItaW7PYmAR0w2Lr9Brtm…
Ole hyvä.