Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana epäviehättävät naapurit

Vierailija
03.08.2016 |

Asuinalueellani näkyy yleisesti ottaen paljon nuorehkoja miehiä (arviolta hieman alle 30-vuotiaita), mutta naapurini ovat tosi epäviehättäviä ja ärsyttävän näköisiä. Joillain on vajaa perusilme ja lisäksi ovat niin... no... rumia, että koko paketti mättää päästä varpaisiin. Yksi naapuri meinasi olla kuuma, mutta sitten näin hänen naamansa etupuolelta (aiemmin näin hänet aina sivusuunnasta.) Liian lyhyt hän oli alun alkaenkin, mutta olisin voinut antaa sen anteeksi, jos naama olisi ollut tosi, siis TOSI jees. No siis varmasti panisin häntä, en sitä väitä, mutta en deittailisi, koska hän pyörii ihmeellisessä porukassa ja on tosiaan liian lyhyt. On hänellä lapsikin, hyi.

Asuinalue on hyvä ja rauhallinen, mutta tämä em. outo porukka on vähän sopimaton tähän miljööhön nähden.

Jotenkin ärsyttää. neuvoja, anyone?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaista ole kielletty kaavoituksessa?

Vierailija
2/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyhhyyhhyyhhhhh! Muuta ihmeessä kauniimpien ihmisten asuinalueelle, missä kuumat on kuumia, eikä vain melkein  kuumia ja pantavan näköisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko 14v vai onko lääkitys jäänyt ottamatta? Provona -5/5

Vierailija
4/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt äkkiä johonkin kriisipuhelimeen. Oisko sulla ketään kavereita tai sukulaisia, jotka asuisivat kauniimpien ihmisten asuinalueella, ja pääsisit ensi alkuun heille majoittumaan edes muutamaksi yöksi?  Jaxuhaleja.

Vierailija
5/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis en usko? Kysyin kyllä isännöitsijältä asiaa, mutta hän ei ymmärtänyt koko hommaa ja väitti vain, että asialle ei voi mitään. Kyllähän kuitenkin omassa taloyhtiössä pitäisi voida asua viihtyisästi ilman jatkuvaa häiriötä. Ap

Vierailija
6/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Come on, huutelet provoa , vaikka toisella on kriisi? Häpeä.

Vierailija
7/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo, sori vain. Et voi ymmärtää tätä asiaa, jos naapurisi ovat viehättäviä. Sano minun sanoneen... ap

Vierailija
8/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis en usko? Kysyin kyllä isännöitsijältä asiaa, mutta hän ei ymmärtänyt koko hommaa ja väitti vain, että asialle ei voi mitään. Kyllähän kuitenkin omassa taloyhtiössä pitäisi voida asua viihtyisästi ilman jatkuvaa häiriötä. Ap

Kysy, jos huoltoyhtiö kävisi poistamassa.

Vierailija
9/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko antaa heille lahjakortin Tommy Hilfigerin tai Gantin myymälään? Ainakin mainoskuvat näyttävät hyviltä, ehkä voisit viedä muutaman mallikuvan miten naapurisi voisivat asettua ruohikolleen edustavaan asetelmaan esim. pikinikille. Tee suuri piknik-kori ja hommaa asujen lisäksi astiat. Tee jotakin tollo äläkä vain marise!

Vierailija
10/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa heille lahjakortin Tommy Hilfigerin tai Gantin myymälään? Ainakin mainoskuvat näyttävät hyviltä, ehkä voisit viedä muutaman mallikuvan miten naapurisi voisivat asettua ruohikolleen edustavaan asetelmaan esim. pikinikille. Tee suuri piknik-kori ja hommaa asujen lisäksi astiat. Tee jotakin tollo äläkä vain marise!

Minkä ihmeen takia MINÄ olen velvollinen ostamaan lahjakortit ja käyttämään rahojani naapureihin?? Mitä he tekevät minun hyväkseni? Ap

Vierailija
11/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo naapuri, joka meinasi olla kuuma, näyttää tosi vihaiselta ja vähän pelottavalta. Omalla tavallaan se on ihan kiihottavaa, mutta en silti viehäty hänestä 150%. Ap

Vierailija
12/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nuo kotiisi stailaukseen. Sano että nyt stailataan teidät naapurustoon sopivammaksi. Uudet hiusvärit, vaatteet jne.. Vähän samantapaisesti kun me heitettiin talon edustalle olleet romupyörät roskiin kun pilasivat näyn keittiön ikkunasta.

Vierailija
13/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä ihmeen takia MINÄ olen velvollinen ostamaan lahjakortit ja käyttämään rahojani naapureihin?? Mitä he tekevät minun hyväkseni? Ap".

Sinulla on esteettinen ongelma, korjaa se tollo, nyt vain mariset ja valitat. Se vasta on äärimmäisen epäviehättävää, naamasi näyttää ikävältä. Olen äärimmäisen kyllästynyt ihmisiin, joilla ei ole taitoa ongelmaratkaisuun. Annoin ratkaisun nakkisormiisi, tee jotain, tollo.

Vierailija
14/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nuo kotiisi stailaukseen. Sano että nyt stailataan teidät naapurustoon sopivammaksi. Uudet hiusvärit, vaatteet jne.. Vähän samantapaisesti kun me heitettiin talon edustalle olleet romupyörät roskiin kun pilasivat näyn keittiön ikkunasta.

Tätä voin harkita, vaikka toisaalta ei se stailaus RUMUUTTA poista, valitettavasti. Ap

Vierailija
15/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minkä ihmeen takia MINÄ olen velvollinen ostamaan lahjakortit ja käyttämään rahojani naapureihin?? Mitä he tekevät minun hyväkseni? Ap".

Sinulla on esteettinen ongelma, korjaa se tollo, nyt vain mariset ja valitat. Se vasta on äärimmäisen epäviehättävää, naamasi näyttää ikävältä. Olen äärimmäisen kyllästynyt ihmisiin, joilla ei ole taitoa ongelmaratkaisuun. Annoin ratkaisun nakkisormiisi, tee jotain, tollo.

Miksi hoet sanaa tollo?

Vierailija
16/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa, tollo.

Vierailija
17/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy.

Vierailija
18/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo.

Vierailija
19/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita nyt äkkiä johonkin kriisipuhelimeen. Oisko sulla ketään kavereita tai sukulaisia, jotka asuisivat kauniimpien ihmisten asuinalueella, ja pääsisit ensi alkuun heille majoittumaan edes muutamaksi yöksi?  Jaxuhaleja.

Ei ole mikään KRIISI, minua vain ärsyttää ja häiritsee. Kyllähän tämä vaikuttaa elämäänikin, kun minun täytyy saatella mahdolliset vieraat sisään ovesta niin, ettei kerralla koko epäviehättävä konkkaronkka näy oven edustalla. Ihan sama jos yksi tulee vastaan, mutta jos "KAIKKI" päättävät lähteä ulos samaan aikaan... no harvinaistahan se onneksi on, mutta periaatteessa mahdollista. Ap

Vierailija
20/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin yhtiökokouksessa sovittua ihan vuorot jolloin pihalla voi näyttäytyä. Porukka jaettiin rehellisesti luokkiin A (muotovaliot), B (sivulta ok:t), C (nenä poskella) jne. On helpottanut elämää ihan hirveästi kun samaan aikaan liikkeellä on vain oman tasoista väkeä. Siinä on myös ihmisille kivasti tavoitetta ja sisältöä elämään kun voi yrittää upgreidata seuraavaan luokkaan. Ehkä voisit ehdottaa jotain vastaavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme