Windows 10 on p*rseestä!!
Oon noin sata kertaa asentanu windows 10 eikä se vain ala toimimaan. Tietokone ei enää käynnisty. Lukee vaan että havaittiin ongelmia. Oon saanu enemmän ku tarpeeks harmaita hiuksia tuon s**tanan p*skan takia! Onko muilla ollu samaa ongelmaa ja jos on niin miten ootte saanu korjattua?
Kommentit (11)
Meni ihan sekaisin kun päivitin 8 -> 10. Pari kertaa jaksoin asentaa uusiksi. Nyt on Linux.
Mulla on vielä Windows 7 en koskaan halunnu päivittää uudempiin. Hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä Windows 7 en koskaan halunnu päivittää uudempiin. Hyvin on toiminut.
Win 7 on paras Windows ikinä. 8 on pska ja 10 vielä huonompi.
Olen päivittänyt pari kolme konetta Win 10:iin eikä tuollaisia ongelmia ole ollut. Luulen kyllä että ongelma on tässä tapauksessa käyttäjässä.
Enkä ymmärrrä miten olet voinut uudelleen päivittää koneen !sata kertaa" jos se jo ensimmäisen päivityksen jälkeen teki tietokoneen toimimattomaksi?
Ei mitään ongelmia. Paitsi että tuon vanhemman läppärin (ost. 1/2010) näytön kirkkautta ei enää pysty säätämään.
90-luvun kone ja win 10 eivät oikein tykkää toisistaan!
En tykkää minäkään, pelitkin veivät. En halua mainospasianssia, haluan pelata Spiderini ilman kilkkeitä.
Jos sen 90-luvun koneeseen jostain syystä haluaisi, se pitäisi ostaa rahalla. Siinä taas ei ole järkeä. Eikä se siinä pyörisikään.
Vierailija kirjoitti:
Wt osta Mac
Heti meni Mac ostoslistalle kun vuosi sitten tuota kymppipaskaa alkoi tunkea koneelle.
En ole päivääkää katunut.
Wt osta Mac