Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun pikkusisko on hurahtanut aasialaiseen pop musiikkiin?

Vierailija
03.08.2016 |

Olen porukoilla käymässä kesälomalla ja pikkusiskon huoneen seinät täynnä julisteita missä on jotain neitimäisiä aasialaisia miehiä. Mielestäni valkoinen nainen ansaitsee vierelleen suoraselkäisen valkoisen miehen eikä mitään riisipoikaa, siksi pidänkin tuollaista fanittamista hieman huolestuttavana. Olen aina jotenkin ajatellut että minä olen ollut hyvä esimerkki hänelle sellaisesta pojasta/miehestä, ketä hän voisi deittailla..Syytän itseäni, jos en ole onnistunut antamaan hänelle hyvää miehen mallia, kun meillä ei ollut isääkään varsinaisesti. Meneekö tälläinen muiden kulttuurien sairaalloinen ihannointi -vaihe yleensä itsestään ohi vai pitäisikö aktiivisesti tehdä jotain?

Ikää hänellä on 16v.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, ei jatkoon.

Vierailija
2/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki teinitytöt diggaavat k-poppia. se on kuules muotia

Vierailija
4/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani anime-/koreapop-fanit ovat joutuneen kiusatuksi, tai ainakin syrjityksi. Näin täällä pohjoisessa.

Vierailija
5/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse kuuntelemaan ja muka fanittamaan jotain afrikkalaisia bongo-orkestereja ja laula kovaan ääneen niiden rummutusten mukana ja tee omia kehitysmaakoreografioita niihin ja heilu kuin hullu, niin katso jos sisko alkaa tajuta että vähän pöhköähän tuollaisen musan fanitus on josta ei ymmärrä sanaakaan ;D

Vierailija
6/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ne neitimäiset aasialaispoikaidolit saavat halutessaan enemmän pillua kuin sinä ikinä osaisit haaveilla, vituttaako?

Vierailija
7/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne jotain Ladyboy-bändejä? :DD

Vierailija
8/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä tulin ehdottamaan kunnon kuulokkeita siskolle, mutta sä tarviitkin silmälaput ja mielialalääkityksen, itsellesi.

Vierailija
9/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienna kirjoitti:

Provo tai ei, kpoppia tyylikkäämpää musiikkia ei ole olemassa! Live esiintymisasuissa on uskomattoman kauniita asuja. Länsimaalaisten artistien asut ovat usein mauttomia, aasialaiset ovat pääsääntöisesti seksikkäitä tyylillä . TOP 3:

Suosikki musiikkivideoni tyylin puolesta:

https://youtu.be/li0asJQPN70

Musiikin arvo ja tyylikkyys mitataan vaatteilla vai?

Vierailija
10/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hurahtanut, kannattaa katsoa netistä Pop Asia ohjelmaa.

Vierailija
11/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee laihempaa tai lihempää shemalea mieli?

Vierailija
12/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vienna kirjoitti:

Provo tai ei, kpoppia tyylikkäämpää musiikkia ei ole olemassa! Live esiintymisasuissa on uskomattoman kauniita asuja. Länsimaalaisten artistien asut ovat usein mauttomia, aasialaiset ovat pääsääntöisesti seksikkäitä tyylillä . TOP 3:

Huomaatko etten ottanut kantaa musiikkiin? Kpopin vahvuus on visuaalisuus; mm. ryhmien jäsenten kasvojen virheettömyys, kappaleiden koreografiat sekä jo mainitsemani live-esiintymisten asuvalinnat. Mieleeni tulee muutama laulullaan loistava artisti. He ovat onnistuneet luomaan uraa alusta alkaen yksin, mikä ei ole kpopille ominaista. Ailee ja IU:

https://youtu.be/8mYCjGdlqxE

https://youtu.be/xdjEAMz3eWY

Kasvojen virheettömyys = kauneusleikkaukset sekä miehillä että naisilla.

Kappaleiden koreografiat = nuoret pistetään harjoittelemaan 24/7 lähes nälkäpalkalla tanssimuuveja, moni pop-idoli treenannut ihan esiteini-ikäisestä saakka, näille tulevaisuuden tähdille on jopa omat lukiot Gangnamissa jossa treenataan.

Live-esiintyminen = tarkkaan harkittua koreografiaa, ei kovasti kosketusta yleisöön, pelkkää showta.

Terveisin, eräs joka on asunut Soulissa ja tykkää k-popista, mutta kyllä sillä alalla on valtavasti pimeää puolta. Olen käynyt yhden listaohjelman kuvauksissa ja oli valtava pettymys, artistit vaikuttivat väsyneiltä ja lähes kaikki tuli playbackina. Lisäksi parilla livekeikalla joissa olin, oli todella "mä-oon-vaan-töissä-täällä" makua, ei ollut välispiikkejä ja yleisön mukaanottoa kuten yleensä länkkäriartistit tekevät. K-pop artistit saavat usein olematonta palkkaa, levy-yhtiö ottaa leijonanosan. Poikkeuksena tietenkin kaikkein suurimmat nimet. Yksi syy miksi en kovasti enää tykkää tukea noita k-poppareita, koska kaikki rahani menevät levy-yhtiölle samalla, kun itse artistit elävät asuntoautoissa jatkuvalla dieetillä ja kun heistä tulee "liian vanhoja", heidät heitetään menemään ja uutta tilalle.

Vierailija
13/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myla vox?

Vierailija
14/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vienna kirjoitti:

Sössölle vain vaatteet ja laihuus merkitsevät. Adelenkin pitäis sen mukaan lopettaa laulaminen, koska se ei oo laiha.

Vierailija
15/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienna kirjoitti:

K-Pop on ihan paskaa 😹😹😹

Vierailija
16/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni valkoinen nainen ansaitsee vierelleen suoraselkäisen valkoisen miehen eikä mitään riisipoikaa"

Ja tätä ei ole vieläkään poistettu? Haloo, modet.

Vierailija
17/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki teinitytöt diggaavat k-poppia. se on kuules muotia

Väärin. Suuri osa nykyajan teinitytöistä vihaa sitä. Jokainen tuntemani k-pop -fani on ollut kiusattu jossain vaiheessa, lähinnä tämän fanituksensa takia.

N17

Vierailija
18/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monella keikalla. Esittäjät ovat iältään paljon vanhempia kuin ulkoinen status kertoo. Kaikki todella ystävällisiä fani tapaamisessa.

Homma ei juuri poikkea 70- luvun glam rockista. Teatraaliset asut, ei laulelta itse jne jne. Sen verran myös nähnyt Saksalaista ja Englantilaista pop kulttuuria läheeltä, että se on raadollista ja kaupallista ja kuten teiedämme, kaikki eivät kestä.

Ihan tervettä ihannoida heitä.

Vierailija
19/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysille menevä tyttäreni on aivan k-pop -hullu. Kaikki seinät täynnä idolien kuvia.

Nyt vaan on hankalaa, kun alkoi seurustella suomalaisen kanssa. Miettii, pitäiskö kuvista seinällä luopua. Koreapoppia ei kyllä jätä.

Vierailija
20/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anime lähtee lapsesta hakkaamalla.