Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei osaa käyttää rahaa

02.08.2016 |

Mieheni käyttää rahaa ihan tajuttomaati ja turhuuksiin. Ihan sama kuinka paljon rahaa tulee, se menee hetkessä. Max 2 viikkoa säilyy rahat ja sitten ne on jo hupuloitu.
Ennen hän antoi minulle ruokarahaa, ja laitoin itse saman verran ja ostettiin yhteiset ruoat.
No hän kyllästyi siihen. Sanoi että.ostan vaik turhia ruokia ja halvemmallakin pärjää. Hän halusi kokeilla sitä että ruokahat olisivat molempien tilillä. Se kumpi kävisi kaupassa, pyytäisi rahaa toiselta. Kuulostaa ihan hyvältä.

No. Viime kuussa häneltä loppui rahat kesken. Olin armollinen ja annoin syödä minun ostamiani ruokia. Tein kuitenkin selväksi että tässä kuussa ei saa syödä. Kuolkoot vaikka nälkään.

No kuinka ollakkaan. Käytti KAIKKI rahansa ja on nyt sitten nälissään. Olen taas armollinen ja annan hänen syödä yhden lämpimän aterian päivässä, koska teen aina ruokaa vähän ylimääräistä.

Hän kehtaa valittaa, että on nälkä. Hän tekee minusta syyllisen siihen että hänellä on nälkä. En anna periksi. Annan syödä kaurapuuroa, mutta ei jaksa tehdä sitä.

Onko tämä oikea tapa toimia? Kuitenkin aikuisia ollaan molemmat. Saa mies oppia kantapään kautta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä yhteinen tili käyttöön perusmenoja varten, muuten ei tule toimimaan. Mihin hän rahaa käyttää?

Vierailija
2/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen nälkänsä ei ole sinun syysi. Se mies ei opi kuin sen, että sä elätät kun hän hummaa rahat. Muuta pois.Ja sama homma vaikka roolit ois toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetat nyt miehesi siihen, että hän voi käyttää rahansa miten huvittaa ja sinä kustannat elämisen, teidän molempien. Nyt tiukkana vaan ja lopetat hänen mässäilynsä

Vierailija
4/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat aikaasi, ei aikuinen enää opi. Mutta jos seksi on hyvää, niin mikäs siinä jonkin aikaa. Taloutta ei pidä jakaa noin tyhmän ihmisen kanssa.

Vierailija
5/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon ongelmaan haluaa jonkin ratkaisun, niin miehen pitää nostaa joka kuukausi palkkansa käteiseksi, antaa rahat sinulle ja sinä annat rahaa hänelle sitä mukaa kun sitä johonkin tarvitsee. Tuollaista holtitonta tuhlaamista on aika paha saada mitenkään muuten kuriin.

Vierailija
6/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusin Hymy, siitä näet miten ihminen, jos on sen luontoinen, voi tuhlata vaikka 200 miljoonaa ja jäädä köyhäksi. Tuo ominaisuus ei muutu. 

Nyt on sinun tehtäväsi ottaa teidän raha-asiat hoitaaksesi. Mieheltäsi se ei onnistu.

7/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä yhteinen tili käyttöön perusmenoja varten, muuten ei tule toimimaan. Mihin hän rahaa käyttää?

Tietokoneen osiin ja kavereiden luo matkustamiseen. Sanoi että antaa taas ensi kuussa minulle ruokarahaa. Huomasi että ei osaa käyttää rahaa. Olen puhunut hänelle tästä monta kertaa, mutta ei osaa.

Saan pari sataa euroa enemmän kuin hän ja molemmilta menee vuokraan sama prosenttimäärä. Sähkö- ja vesilaskuunkin olen ottanut valmiiksi rahaa.

Yhteinen tili ei tule kysymykseenkään koska käyttäisi varmaan nekin jos saisi tilaisuuden.

Ap

Vierailija
8/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän kuitenkin rahapeleihin?

9/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Tietääkseni ei. Kaikkeen turhaan kyllä. (Limsat/pizzat yms)

Vierailija
10/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: älä hanki tuon kanssa lapsia.

Vierailija
11/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2328 kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Miksi sillä sitten on nälkä jos menee ruokaan rahat?

12/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2328 kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Miksi sillä sitten on nälkä jos menee ruokaan rahat?

Koska ne rahat meni niihin jo. Nyt ei ole enää mitä tuhlata ja ruuat, yms on jo syöty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi