Onko paikalla karppaajia?
Miten menee :)
Miten karppaus vaikuttaa elämääsi?
Tein juuri eväät huomiselle. Olen huono karppi, koska sallin itselleni kaikki hedelmät ja silloin tällöin aamupuuron.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee, monen vuoden karppauksen jälkeenkin.
Hienoa kuulla :)
Millä tavalla karppaus on vaikuttanut terveyteesi.
Mitä te syötte? Laita esimerkkipäivä.
Almostkarppaus vaikuttaa täällä. Välillä on pakko vaan saada hiilareita, mutta entiseen elämään verrattuna menee vaan murto-osa "möhnää systeemiin".
Paras vaikutus on ollut ehdottomasti terveydentilan ja vireystilan parantuminen. Ja pinnan kasvaminen muiden jatkuvaan tuputukseen / uteluihin, kun lautaselle ei eksy peruna, pasta, leipä, keksi, riisi, spagetti tjms. kuin joskus harvoin.
Syön nyt tacoja :) ja huomenna on feta-öljy-muna-salaatti-lehtikaalilounas. Aamulla parttista. Kello kahden tuhnu on taakse jäänyttä elämää, kuten kiukku ja väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te syötte? Laita esimerkkipäivä.
Huomiselle tein evääks kaks keitettyä kananmunaa, fetasalaatin ja savulohta.
Aamulla ennen töihin lähtöä kiskaisen varmaan luumupuuron ja kahvia.
Illalla voisi ehkä grillata jonkun pihvin ja tehdä uunikasviksia, en ole varma vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miten, ap, ymmärrät karppauksen?
Vähähiilarisena ruokavaliona josta on useita variaatioita aina atkinsista heikkilän sallivampaan malliin.
En tiennyt että jotkut karppaa vielä vuonna 2016? Luulin sen olleen vain muutaman vuoden takainen muotihömpötys.
Mä olen wannabe-karppaaja. Olen todennut monesti miten vie turvotuksen ja ällön olon pois. Olen liian laiska noudattaakseni dieettiä muuten kuin satunnaisia jaksoja. Silloin kokonaisvaltaisesti hyvä olla.
Karppasin joskus, mutta ei se sopinut vegetaarille. Lihoin enkä ainakaan laihtunut ja inhotti syödä niin paljon rasvaa ja proteiinia syömisen vuoksi.
Nyt olen syönyt 3 kk vegaanisti ja laihtunut ihan sivussa 10 kg. Ei ole nälkä, eikä tarvitse vältellä puuroja eikä leipiä. Hyvä kylläinen mutta kevyt olo koko ajan. Sopii minulle erinomaisesti ja näin aion jatkaa. Karpin vastakohta koko lailla.
Hyvin menee, monen vuoden karppauksen jälkeenkin.