Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hiivatulehdus

02.08.2016 |

Olin siellä tt kuvauksessa eikä mitään löytynyt koko mahan alueelta virtsarakko ja eturauhanen normaaleita.Vieläkin on Koko aika alamahakipua ja pissatessa kirvelee ja kivestä jomottaa. Mitäs niitä oireita oikein kuuluu miehen hiiva tulehdukseen jos sattuisikin semmoinen olemaan. Liittyykö alilämpö hiivaan osaako joku sanoa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... onko otettu virtsatesti ? Katsottiinko lisäkivekset myös ? 

Vierailija
2/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisaltaan tulehdus? Tosin lääkärin pitäisi ensimmäisenä tutkia ja osata diagnosisoida se. Jos sitä niin ilman antibiootteja tappava tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia?

Vierailija
4/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatesti otettu monesti ja tulehdusarvot kunnossa. Onko tohon hiivaan joku oma testi

Vierailija
5/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa seksiä? Sinua ei ole vähään aikaan palstalla näkynytkään. Hmm... 

Vierailija
6/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan perinteinen hiiva peniksessä. Pippelin pää oli punaisempi kuin paloauto, kutis niin helvetisti ja sitä valkeeta töhnää alko puskemaan ihan kunnolla.

Vierailija
7/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jaksanut kirjoitella kauheasti Täällä nyt. Kovia kipuja koko aika mutta lääkärit ei osaa auttaa ja sairaalaan ei huoli kun ei tulehdusta. Eipä Tässä paljoa ole sekstaillut kun ei pysty kun kipuja

Vierailija
8/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Ei ole jaksanut kirjoitella kauheasti Täällä nyt. Kovia kipuja koko aika mutta lääkärit ei osaa auttaa ja sairaalaan ei huoli kun ei tulehdusta. Eipä Tässä paljoa ole sekstaillut kun ei pysty kun kipuja

Siis tarkoitin, että sait hiivan seksistä.

Vierailija
9/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on harrastettu niin paljon syntiä oman naisen kanssa. Hänellä on joskus ollut jotain rakkuloita alapäässä niinkuin minullakin mutta ovat hävinneet. Pissa haisee kummalliselta. Kaikki olen kertonut lääkärille. Sukupuolitaudeista klamydia ja kuppa testattu. Vehkeet katsottu monen eri naislääkärin kanssa. Tasapuolisuuden nimissä olis heidänkin pitänyt näyttää mulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä