Miten ehdottaa naiselle, että hän käyttäisi rintaliivejä seksin aikana
Seksimme on kyllä muuten hyvää, mutta naisella on todella rumat rinnat. Ei se pimeässä pannessa haittaa, mutta vie kieltämättä hieman nautintoa nähdä ne päivänvalossa. Miten voisin ehdottaa liivien käyttöä niin, että en loukkaisi häntä ja menettäisi koko tätä muuten hyvää seksisuhdettamme?
Kommentit (44)
Mikset voi vähän nipistää omasta nautinnostasi ja olla loukkaamatta seksikumppaniasi?
Kerro,että tykkäät alusvaatteissa ja osta niitä...
No kerro naiselle että se on sun salainen seksifantasia. Että nainen rintsikat päällä seksin aikana kiihottaa sua. Not unheard of. Kysy vaikka että saisitko ostaa hänelle jotain kivoja alusvaatteita joita hän sitten voisi pitää. Osta vaikka sukkanauhaliivit vai mitä ne härpäkkeet on nimeltään samalla. Ainakin naisena pidän niitä aika kiihottavan näköisenä ja ostaisin itsellenikin ellei olisi niin laardiperse.
Itse tahtoisin pitää rintsikoita päällä seksin aikana usein, koska ne tekevät riippuvalla olomuodollaan minut huonolla tavalla itsetietoiseksi ja estyneeksi. Mies tosin tykkäilee että useimmiten olen ilman.
"Kulta, anna liivien olla päällä" jotenkin noin?
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi vähän nipistää omasta nautinnostasi ja olla loukkaamatta seksikumppaniasi?
Toki voin, jos ei muuta vaihtoehtoa ole. Siksi minä kysyinkin, että olisiko jotain tapaa saada hänelle liivit päälle loukkaamatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro,että tykkäät alusvaatteissa ja osta niitä...
No kehveli sentään, näinhän se on tehtävä! Kiitti vinkistä. Ap
Muistathan itse pitää pussin päässä?
Miten kertoa tällä naiselle, että paneskelee säälittävän rukan, oksettavan ajatusmaailman omaavan äpärän kanssa?
Osta hänelle uudet seksikkäät liivit tms ja pyydä pitämään.
Osta kauniita alusvaatteita ja pyydä häntä pukemaan ne seksin ajaksi.
Amatöörit riisuuntuvat seksiä varten. Harrastajat pukeutuvat.
Miksi nainen loukkaantuisi siitä että kertoisit hänelle pitäväsi kauniista alusvaatteista? Ei sen tarvitse olla mikään fetissi että omaa esteettistä silmää. Eikä se ole merkki siitä että pitäisit häntä jotenkin huonona tai muita naisia kauniimpina - nehän ovat vain vaatteita, jotka jokainen voisi halutessaan pukea päälleen.
Näytä hänelle joskus ohimennen jotkut nätit liivit (vaikka mainoksesta, ei tarvitse olla edes liivimainos kun vähäpukeisia naisia on nykyään tyyliin jo rahkamainoksissakin) että "näyttääpä kivalta, minä muuten tykkään näteistä alusvaatteista".
Tai jos naisella on mitään edes kohtuullisen sievää itsellään, kehu niitä hänen omia alusvaatevalintojaan joskus kun hän on pukemassa tai riisumassa, vaikka ilman juuri senhetkistä ajatusta seksistä.
Ei se nyt kovin vaikeaa voi olla.
Aika katkeria naisia vastaamassa, aloittaja pysyi asiallisena, miksi te ette?
ÄLÄ muuten mene ostelemaan naiselle pyytämättä ja sovittamatta yhtään mitään! On äärettömän pieni mahdollisuus että ostaisit juuri sopivat ja päällä hyvältä tuntuvat alusvaatteet, varsinkin rintaliivit on vaan pakko päästä sovittamaan ja siltikin voi joutua kokeilemaan kolmeakin rinnakkaiskokoa ennen kuin osuu oikeaan vaikka sattuman kaupalla malli olisikin hyvä.
Jos on ihan pakko tyrkyttää anna vaikka lahjakortti alusvaatteisiin, mutta siinäkin tapauksessa katso naisen rintsikoista merkki ja tarkista mikä kauppa myy juuri sitä merkkiä.
- 13
Vierailija kirjoitti:
Muistathan itse pitää pussin päässä?
Juuri tätä olin tulossa sanomaan.
Kiitos sinulle! Paras ehdotus, mies ratkaisee ongelman itseohjautuen ja varmasti on naisellekin kivempi.
Noita mikropippeleitä pannessa olis kiva, kun edes naaman voisi mielikuvitella komeaksi.
Laita itelles naamari please kirjoitti:
Miten kertoa tällä naiselle, että paneskelee säälittävän rukan, oksettavan ajatusmaailman omaavan äpärän kanssa?
😀👍🏻👌🏻
Miten te palstalaiset ootte noin vitun idiootteja että komppaatte jotain häiriintynyttä käsitystä? Ap mä voin kertoa sulle että jos susta naisen rinnat ei sua miellytä niin oot terapian tarpeessa tai homo.
Eipä minunkaan mieheni mikään lihaskimppu ole, päinvastoin ja mahaakin on, mutta en silti pyytäisi häntä pitämään paitaa päällä seksin aikana. T. Naisnäkökulma
Millaiset rinnat tuolla naisellasi sitten on?