7kk vauva nousee pystyyn, kiipeää ja kaatuu. Olen huolissani kun pää kolisee?
Mutta mitä ihmettä voin tehdä, en kai voi teljetä sitteriinkään?
Kommentit (9)
Ainut että karsit ja siirrät kaiken turhan ja vaarallisen pois varastoon joksikin aikaan + oletko kokeillut konttauskypärää?
aina vaan kiipesi ja sitten suorilta lattialle. tyynyjä kaikki lattiat täynnä, ja itse yrittää vahtia, mutta silti aina välillä sattui. en voi oikein muuta sanoa, kuin että kyllä se tasapaino sieltä löytyy, vaikka tuossa vaiheessa hirvittää =)
Meillä olikin sitten loppujen lopuksi lattiat täynnä tyynyjä ja patjoja niissä kohtii missä nousi yleensä seisomaan (esim. sohvaa vasten).
Ja konttauskypärä oli kans, mut ei se kovin hyvin suojaa.
on täysin vuorattu täkein, tyynyin ja patjoin, kulmiin olen teipannut pehmustetta ja kypärä on päässä. Silti säännöllisin väliajoin kuuluu muks, ja sinne mentiin. Se on se metrin matka niin pitkä, kun näkee, että kohta mennään turvalleen, mutta ei ehdi apuun...En kyl tiedä, etä ykskään vauva ois mokomaan muksahteluun kuollut :)
niin eiköhän lapsi ole itkuherkkä jms. Mut siis uskon kyllä et ei näitä vauvoja niin heikoksi oo tehty, että muutamasta muksusta kärsisivät. Eihän näitä uskaltaisi kellekään antaa! ;)
Meillä päässä on pamperssin vaippa se kyllä suojaa kaikelta jopa parantaa syövän.
eihän siinä oikeen muuta voi tehdä kuin olla ottamassa vastaan.