Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat liioittelevia draamakuningattaria?

Vierailija
02.08.2016 |

Jos ei olla äärettömän vihaisia, niin ainakin suunnattoman harmistuneita. Joskus jopa äärimmäisen vittuuntuneita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole. Olen noin 99 prosenttia valveillaoloajastani hyvällä päällä. Mutta jos minua tai lapsiani kohdellaan huonosti, olen kuin ilmestyskirjan peto.

Vierailija
2/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vain ovat herkempiä kuin miehet. Niitä voi myös yrittää miehenä ymmärtää ja jopa ihan lohduttaa vaikeina päivinä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olla äärettömän vihaisia, niin ainakin suunnattoman harmistuneita. Joskus jopa äärimmäisen vittuuntuneita.

Mieshän ei tietenkään ole, jos hänelle sanoo, että pistätkö likaiset astiat suoraan tiskikoneeseen. Tai älä lähde ryyppäämään, huomenna on äitisi syntymäpäivä ja lupasit, että me mennään käymään. Tai nyt on sun vuoro pestä vessa. Tai en ole ehtinyt pestä pyykkiä, pese itse, jos kaikki kalsarit on likaisena. Tai minulla on kuumetta, nyt en halua.

Eipä mene yhtään suu mutruun, ei.

Vierailija
4/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei tietenkään ole, jos hänelle sanoo, että pistätkö likaiset astiat suoraan tiskikoneeseen. Tai älä lähde ryyppäämään, huomenna on äitisi syntymäpäivä ja lupasit, että me mennään käymään. Tai nyt on sun vuoro pestä vessa. Tai en ole ehtinyt pestä pyykkiä, pese itse, jos kaikki kalsarit on likaisena. Tai minulla on kuumetta, nyt en halua.

Kun mies on vittuuntunut, hän sanoo "Olen vittuuntunut."

Kun nainen on vittuuntunut, hän sanoo "Minä olen niiiiiiiiin äääääääärettömän vittuuntunut, että en tiedä jaksanko enää elää minuuttiakaan tämän suuuuuuuuunnnnattoman vitutuksen keskellä."

Vierailija
5/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele tuki turpasi aloittaja!!!

Vierailija
6/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että naisen tavallista puhetta ei olla kuulevinaan, ja paukut sen takia kovenevat, turhaan, tietysti.

Vierailija
7/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität alistaa minua? Olen äärimmäisen peloissani, koska puhut minulle niin äärettömän uhkaavaan sävyyn. Minä vain halusin jakaa suunnattoman tärkeän mielipiteeni, ja sinä tulit tänne äärimmäisen aggressiivisena riehumaan. Ap

Vierailija
8/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität alistaa minua? Olen äärimmäisen peloissani, koska puhut minulle niin äärettömän uhkaavaan sävyyn. Minä vain halusin jakaa suunnattoman tärkeän mielipiteeni, ja sinä tulit tänne äärimmäisen aggressiivisena riehumaan. Ap

Pitäiskö sun mennä mitä pikimmiten mielenterveystutkimuksiin, jos todella koet olosi uhatuksi kun itse ensin täällä provoat? Aikamoinen "mies" taidat olla.

Vierailija
9/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole. Olen noin 99 prosenttia valveillaoloajastani hyvällä päällä. Mutta jos minua tai lapsiani kohdellaan huonosti, olen kuin ilmestyskirjan peto.

Kohtelethan itse myös muita ihmisiä hyvin?

Vierailija
10/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä saatanan turhake siinä iniset?

Vierailija
11/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: kaikki naiset eivät ole samanlaisia kuin äitisi ja sisaresi.

Vierailija
12/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) Mulla loppui kesäloma nyt viime sunnuntaina, miehellä jatkui. Olin koko viikonlopun pessyt pykkiä kuin hullu, että ei tarttis sitä tehdä kun arki alkaa. Mieheni päätti, että nytpä vaihdetaan lakanat kaikkiin, 5kpl, sänkyihin.Totesin sitten, että ootko kiltti ja peset ne myös kun täällä ensi viikon oot kotona. Mykkäkoulu ei ole loppunut vieläkään.... mutta joo, minähän se draamakuningatar olen, ei siinä mitään....

Vierailija
13/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä saatanan turhake siinä iniset?

Enkä muuten ole "äärimmäisen aggressiivinen". Olen draamakuningatar. Tätähän tilasit.

Vierailija
14/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on vittuuntunut, hän sanoo "Olen vittuuntunut."

Kun nainen on vittuuntunut, hän sanoo "Minä olen niiiiiiiiin äääääääärettömän vittuuntunut, että en tiedä jaksanko enää elää minuuttiakaan tämän suuuuuuuuunnnnattoman vitutuksen keskellä."

Kun mies on vittuuntunut, hän ei edes ajattele, että on vittuuntunut vaan sitä, että kamala akka ja lähtee ryyppäämään. Niin te miehet tuon hoidatte. Nainen jää arvailemaan, mikä sillä on, kun mies ei puhu eikä pukahda.

Vierailija
15/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: kaikki naiset eivät ole samanlaisia kuin äitisi ja sisaresi.

Aloittajalle ovat. Hän kastelee housunsa, jos nainen sanoo: "Olen eri mieltä."

Vierailija
16/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) Mulla loppui kesäloma nyt viime sunnuntaina, miehellä jatkui. Olin koko viikonlopun pessyt pykkiä kuin hullu, että ei tarttis sitä tehdä kun arki alkaa. Mieheni päätti, että nytpä vaihdetaan lakanat kaikkiin, 5kpl, sänkyihin.Totesin sitten, että ootko kiltti ja peset ne myös kun täällä ensi viikon oot kotona. Mykkäkoulu ei ole loppunut vieläkään.... mutta joo, minähän se draamakuningatar olen, ei siinä mitään....

Pitäisihän sinun naisena ymmärtää, että lakanapyykin pesu on sinulle vain napin painallus, mutta miehelle loman pilaava suuri työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi