Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silloin jos/kun ruokaostoksesi ovat vegaanisia tai vaikuttavat siltä, miten tuot ilmi, ettet todellakaan ole joku vegaani?

Vierailija
02.08.2016 |

Minulle vakioksi on muodostunut kyläpuhelu. Eli puhelin äänettömälle, sitten "puhelu" "kyläpaikkaan" ja selvästi artikuloitu tiedustelu, että olihan siellä varmasti kunnon lihaa tarjolla. Tarkennan vielä, että niin siis porsasta, kanaa... Lopuksi oikein iloinen ja innostunut reaktio, ja "tulen niin pian kuin mahdollista, en malta odottaa :)"

Mites sinä toimit?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan ennenkuulumatonta ja naurettavaa hifistelyä olla joku vegaani, voi miten uskomattoman häpeällistä olisikaan tulla luulluksi, että on jonkinsortin viherpiiperö... Naurettavaa sakkia koko porukka, kuinka kehtaavat välittää kasvihuonekaasupäästöistä, tulevien lastemme elinympäristöstä, eläinten oikeudenmukaisesta ja kunnioittavasta kohtelusta sekä terveydestä... ihan ihme touhua. Kyllähän se jalostus ja kirves käden jatkeena on ainoa oikea arvostettavan ihmisvaltiaan ruokamenettelytapa.

Vierailija
22/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikuttaa siltä, että jollekulle kaupassa on herännyt epäilys että saattaisin olla vegaani, menen kassalta suoraan sinne infopisteeseen ja pyydän kuuluttamaan esim näin: äsken kassalla 3 asioinut nainen on sekasyöjä! näin asia tulee selväksi kaikille kaupassa oleville ihmisille.

Mutta eihän kaikissa kaupoissa ole infopistettä? Ap

no sitten huudan ihan itse, että olen siis sekasyöjä. ei saa jäädä epäselvyyttä tällaisessa tärkeässä asiassa! t. se infopisteelle menijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikuttaa siltä, että jollekulle kaupassa on herännyt epäilys että saattaisin olla vegaani, menen kassalta suoraan sinne infopisteeseen ja pyydän kuuluttamaan esim näin: äsken kassalla 3 asioinut nainen on sekasyöjä! näin asia tulee selväksi kaikille kaupassa oleville ihmisille.

Mutta eihän kaikissa kaupoissa ole infopistettä? Ap

no sitten huudan ihan itse, että olen siis sekasyöjä. ei saa jäädä epäselvyyttä tällaisessa tärkeässä asiassa! t. se infopisteelle menijä

Ymmärrän. Ajattelin ensin, että jos kaupasta ei löydy infopistettä, niin jätät koko homman auki ja ihmiset luulemaan itseäsi vegaaniksi. 

Joku kysyi jossain kohtaa ketjua, että toiminko samoin (eli kyläpuhelusysteemi), jos ostan vihanneksia. No kyllä, tietenkin? Vegaanisiahan nekin ovat. Tämä siis silloin, jos ostoksista ei löydy lihaa tai selkeitä sekasyöjän tuotteita, tyyliin Fazerin sinistä tmv.

Vierailija
24/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina myös mäyräkoiran kaljaa niin ymmärtävät etten ole mikään terveysintoilija niinkuin kaikki vegaanit