Miksi aina kaikkien töitä väheksytään
Miksi aina puhutaan jostaim et seki tekee sellast ja sellast , oli sitten vakuutusmyyjä niin on huono, vaatekaupan myyjä on huono, opettaja on huono, eikö se kerro sen ihmisen mielestä jos näkee kaikkien kavereidensa työt huonona.
Eikö se kerro että se henkilö ei ole tyytyväinen omaan minuuteensa jos näkee huonona kaiken ympärillään.
Jos ei olisi vaikka vakuutusmyyjää, kukaan ei myisi hänelle kotivakuutusta.
Jotenkin sieppaa ne ihmiset jotka valittavat muiden työstä. Mitä he heitä haittaa, jos joku on paskakuski. Ei se oo niitten tilipussista pois .
Kommentit (6)
Mulla ei oo mitään työtä ja ihmiset valittaa siitäkin. Olitpa niin tai näin niin aina meni väärinpäin.
Oon putkiasentaja ja av:lla ainakin on kitisty kuinka me veloitetaan suhteettomasti töistämme ja kuvittelevat, että tuntipalkkamme on se mikä laskussa lukee. Sen lisäksi kuvittelevat meitä tyhmiksi. (En kyllä kiellä etteikö osa olisi tyhmiä)
Putkiasentajat nyt vaan on semmosia. Aina on jotain tavaraa haettava tukusta ja milloin mitäkin sekoilua.
No siltä tuntuu, minulle valitetaan että teen liian pitkää.päivää 7 h 15 min, tai jos teen lyhyempää valitetaan siitäkin että teen liian lyhyttä.
Sitten jos on kotona valitetaan et on vaa kotona. En ymmärrä mihin tilanteeseen joku on tyytyväinen, siihen että teen kotoa tuon päivänkö, vai miten. Työssä on kuitenkin joku aika jona aikana on työssä ja sitten voi mennä kotiin.
Tuntuu että joillekin ei riitä mikään vaan aina on pelkkää.marinaa.
Katsos kun muiden työt ovat lähes aina sellaisia, että eivät ne mitään vaadi, mutta palkkaa ja etuja on liiankin kanssa. Omat työt puolestaan ovat erittäin vaativia ja raskaasti alipalkattuja. Sekin on selvää, että jos ei tittelistä eikä selittämälläkään ymmärrä, mitä toinen työkseen tekee, sen työn on pakko olla ihan turhaa. Mihin jotain järjestelmäasiantuntijaa tai business controlleria muka tarvitaan?
Ihmiset on tyhmiä.