Suosittele välikausihaalaria
Alkais olla keväthaalarin hankinnan aika tytölle 1½v. Olen miettinyt Reimatecia, ajatellut että se olis vedenpitävä ja varmaan kestäis hyvin käyttöä. Hinta vaan vähän mietityttää.
Kommentit (3)
Hinta tietysti on huima mutta ihanaa kun ei tarvi enää taistella kuristen kanssa! En tajua miksi ostin reimatecit vasta nyt (lapset 5 ja 3 v.) enkä jo alusta asti! ;-) kuka osaa suositella ominaisuuksiltaan yhtä hyvää haalaria kuin Reimatec mutta halvempaa?! Vinkkejä otetaan täälläkin vastaan.
Meillä on ollut jo useat Remun haalarit ja olen ollut tosi tyytyväinen. Niissä on alaosassa teipatut saumat, kun taas ReimaTecissä on kaikki saumat teipattu. Kuitenkin viime välikausihaalareilla maattiin lätäkössä mahallaan ja selällään, eikä yhtään vettä mennyt läpi. Kuriksia en ole koskaan joutunut noitten kanssa käyttämään. Remut ovat ReimaTeciin nähden selvästi halvemmat.
Meillä oli viime syksynä (tyttö 08/04) käytössä Lennen haalari, jossa ei varsinaisesti kosteussuojaa ole, mutta kun suihkulla suihkutin haalarin kangasta niin vesi ei läpi mennyt. Kertaakaan emme syksyllä joutuneet käyttämään kuriksia. Haalari ostettiin alesta, hinta 40e. Siihen olin todella tyytyväinen. Nyt harmikseni jäi pieneksi.
Ostin täksi kevääksi Lennen kaksiosainen puvun, joka on samanlaista kangasta kuin tuo viime syksyinen haalari. Tämä puku maksoi 52.5e. Eli meillä suositaan Lenneä :=)
Ohi asian, meillä ollut reimatec talvihaalari ja olen siihen todella tyytyväinen. Siksi harkitsen vielä reimatec keväthaalarin ostamista tuon kaksiosaisen puvun rinnalle.