Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitteko tällaiseen? Mies kiihottuu kun saa laittaa minulle kaulapannan ja sitoa kädet

Vierailija
02.08.2016 |

kylpytakin nauhalla. On ehdottanut käsirautoja mutta minusta se olisi liian ahdistavaa. Haluaisi laittaa myös suupallon mutta en tykkää ajatuksesta yhtään. Miksi se täytyisi laittaa kun en muutenkaan ääntele kovaa? Kaiken kaikkiaan en tykkää ajatuksesta mutta mies inttää ja inttää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin.

Vierailija
2/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suostua, jos ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on dom, sä et oo sub. Ei tuu toimimaan pitkään tuo teidän suhde.

Vierailija
4/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin kokeilla

Mutta voitteko naidakin vielä tossa jotenkin

Vierailija
5/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun tarvitse suostua mihinkään, mikä ei sun mielestä tunnu hyvältä. Minäkään en suostuisi tuohon, vaikka moneen muuhun juttuun kyllä. Se, että joku toinen suostuisi, ei muuta asiaa mihinkään. Minulla ja sinulla on oikeus päättää omasta kehosta ja siitä, miten seksiä harrastaa. 

Vierailija
6/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu mihinkään mikä vähänkin tuntuu itsestäsi ahdistavalta tai epämiellyttävältä.

Vierailija
7/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, koska pitäisin siitä itsekin, mutta SINUN ei pidä suostua, mikäli ajatus on epämukava. Myös alistusleikit lähtevät molempien osapuolten halusta ja suostumuksesta.

Vierailija
8/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi ennen kuin miehen kanssa olisi käyty perheterapeutilla juttelemassa asiasta. Sinä kertoisit, miksi tuo tuntuu pahalta ja mies kertoisi, miksi se tuntusi hyvältä. Pelkkä kiihottuminen ei nyt riitä, kyllä siitä pitää vähän enemmän saada irti.

Myös sinä voisit kertoa, mikä sinua kiihottaa. Esimerkiksi ajatus siitä, että saisit sulkea miehen kolmeksi vuodeksi kylmään kellariin voi tuntua varsin viehättävältä, joten miksi ette kokeilisi sitä ensin?

Vierailija
9/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Mutta sinun ei tarvitse jos et halua tai tuntuu huonolta.

Vierailija
10/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupakoille kuuluu pallo suuhuun.

Vierailija
11/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Eikä varmaan toimi pidemmän päälle tuollainen suhde. Olette liian erilaisia mieltymystenne suhteen.

Vierailija
12/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Liian alistavaa.

Vierailija
13/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et haluu niin ei. Jos vähäänkään mietityttää kokeile jompaa kumpaa Ja pyydä heti lopettamaan jos niin haluat. Asia ei ole mustavalkoinen muttei myöskään sellainen että suostuu itselle vastenmieliseltä tuntuviin asioihin. Toisaalta sadismissa jotkut kiihottuvat juuri vain siitä että OIKEASTI saavat alistaa Ja tehdä vastoin toisen tahtoa. Millainen suhde muutoin on sekin asioissa ratkaisee.

Vierailija
14/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin. Kyllä luotan mieheen sen verran, että olisi ihanaa olla vallan alla. Pitäisin tavattomasti siitä, että minä olisin avuton ja mies leikkisi minulla. En tiedä, haluisinko kuitenkaan palloa suuhun mutta nuo muut jutut olisivat ok. Sama juttu sopisi myös toisin päin.

Sun ei tarvitse, jos et halua, mutta teidän olisi hyvä keskustella siitä, mistä tykkäätte ja mitä haluatte. Että onko tämä miehelle tärkeä juttu sillei, että hän saattaisi jopa lähteä hakemaan tätä kokemusta jostain, jos te ette sitä toteuta.

Vierailija
15/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin suostuisin. Olisi ihan parasta

Vierailija
16/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et haluu niin ei. Jos vähäänkään mietityttää kokeile jompaa kumpaa Ja pyydä heti lopettamaan jos niin haluat. Asia ei ole mustavalkoinen muttei myöskään sellainen että suostuu itselle vastenmieliseltä tuntuviin asioihin. Toisaalta sadismissa jotkut kiihottuvat juuri vain siitä että OIKEASTI saavat alistaa Ja tehdä vastoin toisen tahtoa. Millainen suhde muutoin on sekin asioissa ratkaisee.

Olen eri mieltä. Näissä leikeissä säännöt kyllä sovitaan. Ja vaikka jollekulle olisi ok, että mennään pitkällekin, se on silti sovittu juttu, ei väkivaltaa toista kohtaan.

Vierailija
17/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mun mies haluisi tehdä mulle noin...hmm..

Mut joo ei sun pidä suostua jos ajatus susta tuntuu pahalta..Tai voihan sitä kokeilla mutta ennakkoon pitää miehen kanssa puhua ja sopia että sun ei tarkoittaa ei ja sillon haluut lopettaa.

Vierailija
18/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin koska tykkään lievästä alistettuna olemisesta (paitsi suupalloon en kyllä suostuisi, se on jotenkin ahdistava). Mutta jos sinä et tykkää ollenkaan ja ahdistut niin ei välttämättä kannata täysin vastoin omaa tahtoaan suostua.

Vierailija
19/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, koska pitäisin siitä, mutta kenenkään ei pidä suostua tuohon, jos ei pidä. Suupallo ehkä jäisi väliin, koska niihin on tukehtunut ihmisiä.

Vierailija
20/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin ilman muuta.

Ja vinkiksi sanoisin että suupalloja on sellaisiakin joissa on reikiä.

Köyttä kireämmälle vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi