Poikaystävän isä tyrkyttää minulle koruja - inhoan koruja
Aina kun olen heillä (minä ja poikaystävä 17v) tämä isä sovittaa päälleni hänen edesmenneen vaimonsa koruja. Tämä on todella ahdistavaa.
Viimeksi omissa syntymäpäiväjuhlissaan laittoi kuolleen vaimonsa ison (ruman) kultakorun kaulaani ja oli laittamassa korvarenkaita kunnes huomasi ettei minulla ole reikiä korvissa. Sitten alkoi humalassa soitella joihinkin kultasepänliikkeisiin että "hei nyt tarvitshisi tythölle reiät korviin"
Tämän jälkeen kun olin siellä, hän hoki paikalla olleille vieraille "Ei se ole oikea nainen jos ei koruja käytä"
MIKÄ häntä vaivaa??
Kommentit (9)
Hän pitää koruista. Ilmeisesti hän myös pitää sinusta, koska sovittelee yllesi kalliita koruja. Ja humalassa hän sitten herkistyy ja ryhtyy korjaamaan mielestään korjattavissa olevaa asiaa.
Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka kritisoivat saamiaan lahjoja. Jos lahjan antaja haluaa vilpittömästi saada aikaan hyvän mielen, lahjan saajan pitää kohteliaasti pitää mölyt mahassaan. Korvia ei tietenkään tarvitse rei'ittää, ja tarpeen mukaan kerrotaan nätisti, että ei oikein olla koruja käyttävää tyyppiä.
Kuulostaa kieltämättä aika erikoiselta. Ehkä se on vaan yksinäinen tyyppi, joka pitää sinusta (siis ihan vaan poikansa tyttöystävänä) eikä oikein keksi muuta tapaa tai tekosyytä saada juttu/hengailuseuraa, ylipäätään jotain kontaktia?
Tai mstäs sitä tietää, voihan se olla joku hämäräkin kaveri. Paha sanoa kun en tunne.
Hänen vaimonsa on kuollut ja hän on juoppo. Hän ei tiedä mitä tekisi kuolleen vaimonsa koruilla, kun ei voi itsekään niitä käyttää, eikä halua myydä niitä pois.
Se häntä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he mustalaisia?
Kuulostaa enemmin suomijuopolta mun korviin. Harvoin mustalaisia näkee humaltuneena.
Korut ovat arvokkainta mitä hänellä on ja hän arvostaa sinua. Minun mieheni mummu tykkäsi hirveästi, kun menimme yhteen ja lahjoitti minulle joka vierailukerralla vanhoja korujaan. Sain kultakoruja ja rintaneuloja, jotka aion säilyttää lapsillemme perinnöksi. En raaski edes itse käyttää koruja, etten vain tiputa niitä, eivätkä ne korut minun tyyliäni olisikaan.
No tuo meni jo liian pitkälle että sinun täytyisi ottaa korviisi reiät. Sen kaulakorun olisin laittanut rasiaan ja sanonut että en raaski käyttää arkena ettei se huku/varasteta. Sitten appiukon mieliksi laittaisin joihinkin juhliin. Hyvää hän kai tarkoitti.
Ovatko he mustalaisia?