Nyt minä pääsin itse todistamaan, että henkiolentoja/kummituksia on olemassa oikeasti!
Muutimme 3 kk sitten uuteen asuntoon.
Kaikki on ollut ihan normaalisti muuten paitsi heräsin yksi yö outoon oloon ja näin keittiössä pöytämme ääressä istuvan hahmon .Luulin sitä miehekseni ja kysyin mitä sinä sielä teet?? Sitten huomasinkin, että hän oli joku vieras nainen. Hän oli aika vanha n. 60-70 vuotias. Hänellä oli lyhyet, harmaat, kiharat hiukset.
Säpsähdin häntä tietysti ja päästin jonkun huudahduksen.
Hän lähti kävelemään meidän makuhuonetta kohti hymyillen ja olin ihan paniikissa, että mitä se tekee mulle. Juuri astuessa ovesta hän ikään kuin kaatui/ taittui mahallaan lattiaan ja katosi.
Tuo oli todella pelottava kokemus. Minä en ole ikinä uskonut mihinkään aaveisiin. Ajattelin, että näin puoliunessa harhoja. Oudointa oli se, että tunsin olevani täysin hereillä ihan kokoajan. Ei todellakaan ollut sellaista tavallista unissa sekoilua, että tajuaa: ohoh ohoh se olikii vaa unta vaan olin kokoajan ihan selkeästi hereillä ja samoilla silmillä olin aamuun saakka.
No ajattelin, että ehkä se kuitenkii oli valve unta.
Asia unohtui kunnes eilen tapahtui se pahin. Löysimme asunnon entisen omistajan. (Siinä asui meitä ennen yksinään iäkäs pappa)
Yhden vaatekaapin ylähyllylle oli jäänyt laatikko jossa oli vanhan asukkaan valokuvia. Siinä oli kuvia eläimistä, ja nuoruuden kuvia. Mm. Hänen ja vaimonsa hääkuva ja muita kuvia missä olivat nuorena.
Sitten löysin kuvan heistä vanhempina. Ihmetelin, että miten tuo nainen näyttää ihan tutulta. No sitten tajusin, että se oli IHAN samannäköinen, kuin näkemäni nainen silloin yöllä.
Samasta laatikosta löytyi myös kuolin ilmoitus jossa oli saman sukuniminen nainen kuollut, kuin tuo pappa v. 2004. Eli mitä luultavimmin hänen vaimo on kuollut silloin. Laskin, että oli kuollessaan 69 vuotias. Taas valokuva jossa hän oli, oli päivämäärän mukaan otettu 2 vuotta ennen kuolemaansa.
Luutavimmin oli hänen vaimonsa sillä tämä vanha herra asui yksinään tässä.
Vanha asukas kyseli ihan hädissään, että onko tänne jääneet hänen vanhoja valokuviaan, kuin ei oikein muista missä piti niitä eikä nyt löydä niitä mistään. No emme löytäneet kuvia silloin joten hän ajatteli, että olivat jossain muuttokuorman seassa kuitenkin.
Olen aikeissa palauttaa kuvat, kyllä, mutta on tämä oikeasti aika järkyttävää.
Olen ihan häkellyksissä.
En ole kertonut tästä vielä kellekkään, sillä löysin kuvat tänää aamulla ja mies on töissä.
Siis oikeesti mitä ihmettä tää on????????
Ihmettelinkin miksi yöllä kaikki oli niin selkeää, vaikka yleensä unissaan sekoillessa on ihan sekaisin. Ajattelin jopa järjellä, että keittiössä olisi mieheni enkä alkanut tyypillisen unissa sekoilijan tavoin panikoimaan, että kuka tuolla on.
Siis taisin nähdä oikeasti haamun ??? :0
Kommentit (23)
Eräs tuttu kerran kertoi, että hänen lapsensa oli kysynyt, missä tuo mies asuu, ja osoittanut tyhjiä rappusia....
Minä ihmettelen enemmänkin sitä, että muutatte vanhaan asuntoon, mutta ette ensin siivoa sitä joka paikasta. Miten on mahdollista, että vaatekaapin ylähyllyllä on vanhoja valokuvia ja kuolinilmoituskin, se pappako on ne sinne piilottanut itseltään? Valokuvat jne. pidetään vanhusperheissä kirjahyllyn kaapeissa tms. aina käsillä saatavissa!
Eiköhän tuo haamu ole vanhanaikainen siisteyttä rakastava henkilö, joka yrittää kaikin epätoivoisin tavoin saada sinut siivoamaan siellä.
Et oo hullu.Henkimaailma vaan on olemassa vaikka kaikki ei siihen haluakkaan uskoo.
Jos jatkossa haluat olla rauhassa suosittelen kodinsiunausta.
Oon ite kokenu paljo vastaavanlaisia juttuja ja aina ne on yhtä outoja.
Hui. Meni kylmät väreet kun luin tekstisi.
Unihalvaus. Jälkikäteen aivosi yhdistivät kuvien naisen ja hahmon, jonka näit halvauskohtauksessa.
Oisin uskonu ilman noita löytyneitä kuvia ja dokumentteja. Pläääh.
Kun minä näin tuon naisen ihan oikeasti.
Ap
No tuon naisen näkemisen voin uskoakkin, muta nuo valokuvat alkavat ampua jo yli.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen enemmänkin sitä, että muutatte vanhaan asuntoon, mutta ette ensin siivoa sitä joka paikasta. Miten on mahdollista, että vaatekaapin ylähyllyllä on vanhoja valokuvia ja kuolinilmoituskin, se pappako on ne sinne piilottanut itseltään? Valokuvat jne. pidetään vanhusperheissä kirjahyllyn kaapeissa tms. aina käsillä saatavissa!
Eiköhän tuo haamu ole vanhanaikainen siisteyttä rakastava henkilö, joka yrittää kaikin epätoivoisin tavoin saada sinut siivoamaan siellä.
Ei niitä valokuvia ne vanhukset halua, lapset aina kuvittelee, että niistä kuvista tulisi hyvä mieli tai jotain. Asia on todellisuudessa täysin päinvastoin.
Ja tuosta siivouksesta sen verran, että kyllä sinne käytännössä kuskataan sitä rojua ennen kuin kaikki vanha on ulos viety. Siis jos esim. on työpaikka eikä ole viikkotolkulla aikaa muuttaa.
Tavalliset perusnaamat on aika samannäköisiä.
Anna valokuvat vanhalle miehelle jolle ne jotain merkitsevät. Ehkä haamukin muistaa muuttaa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Oisin uskonu ilman noita löytyneitä kuvia ja dokumentteja. Pläääh.
Minä en. Tai voin sen uskoa, että ap kuvittelee nähneensä pimmutuksia, en sitä että niitä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä valokuvia ne vanhukset halua, lapset aina kuvittelee, että niistä kuvista tulisi hyvä mieli tai jotain. Asia on todellisuudessa täysin päinvastoin.
Ja tuosta siivouksesta sen verran, että kyllä sinne käytännössä kuskataan sitä rojua ennen kuin kaikki vanha on ulos viety. Siis jos esim. on työpaikka eikä ole viikkotolkulla aikaa muuttaa.
Olen töissä vanhuspalvelussa (en kotisairaanhoidossa) ja vanhukset nimenomaan kantavat albumit ja kenkölaatikolliset valokuvia esille ja ryhtyvät kertomaan niiden kuvien tapahtumista. Väitän, että yli 80 % vanhuksista nauttii kuvien katselusta ja muistelusta, kun on innokas kuulija.
Vaatekomeron yläkaappien tarkistamiseen ei mene viikkoja, itse teen sen alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä vanhuspalvelussa (en kotisairaanhoidossa) ja vanhukset nimenomaan kantavat albumit ja kenkölaatikolliset valokuvia esille ja ryhtyvät kertomaan niiden kuvien tapahtumista. Väitän, että yli 80 % vanhuksista nauttii kuvien katselusta ja muistelusta, kun on innokas kuulija.
Vaatekomeron yläkaappien tarkistamiseen ei mene viikkoja, itse teen sen alle minuutissa.
Ehkä mies on halunnut piilottaa vaimostaan muistuttaneet kuvat kipeän muiston vuoksi? Meillä oli lapsena tapana katsella mummolassa olleita kuvia, ehkä miehelläkin oli tällaisia uteliaita sukulaislapsia eikä hän halunnut heidän niitä selaavan ja piti siksi eri paikassa kuvia.
Kummituksia ei tietenkään ole olemassa, se siitä.
Ihmisen aivot ovat vielä paljon ihmeellisempi supertietokone kuin vielä tiedämmekään. Myös niissä on bugeja. On satoja kertoja todistettu, että ihmiset ovat nähneet ja kuulleet asioita, joita 100 % varmasti ei ole ollut olemassa.
Itse olen kerran yöllä kuullut henkäyksiä.kukaan ei uskonut.onko muilla samoja kokemuksia?muuta kummaa Talossa ei tietääkseni ole tapahtunut.
Sulle on rahaa luvassa. Kannattaa käyttää tilaisuus hyväksi:
Skepsiksen haaste
20 000€ puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.
Mentalisti Pete Poskiparta ja toimittaja Ivan Puopolo lupautuneet maksamaan kumpikin 5000€, tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuriIiro Seppänen kumpikin 2500€ edellämainitusta kokonaissummasta.
Skepsis muistuttaa, että tämän 20 000€ haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1 000 000!
Muistan hetken hyvin. Tunsin olevani yhtä selkeästi hereillä, kuin nyt ja yhtäkkiä näkisin vieressä ihmisen.
Tai sitten minä olen vain tullut hulluksi.
Ap