Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ituhippi-naiset ovat aina niin hoikkia/laihoja?

Vierailija
02.08.2016 |

vaikkeivat mitenkään erityisesti kuntoilisi tai vahtisi painoaan?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruokavalio

Vierailija
2/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Itsekin olen vege-ituhippi ja ylipainon kanssa olen taistellut kolmikymppisestä asti. Nuoret ituhipit toki on usein hoikkia, mutta niin on nuoret yleensä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio!  eivätpä ne kesäkurpitsat, porkkanat ja yrtit paljoa pulskista.. moni on myös streittari, eli ei käytä lainakaan alkoholia . 

Vierailija
4/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ne kaikki ole. En itsekään syö lihaa mutta olen lihava. Olen itseasiassa nyt lihavin mitä olen koskaan ollut vaikka olen kasvissyöjä. Lihansyöjänä olin alipainoinen.

Vierailija
5/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ne kaikki ole. En itsekään syö lihaa mutta olen lihava. Olen itseasiassa nyt lihavin mitä olen koskaan ollut vaikka olen kasvissyöjä. Lihansyöjänä olin alipainoinen.

Sama juttu. Kasvisruokavaliosta on vaikea saada kovin paljoa proteiinia, ja proteiini on se mikä pitää nälkää. Itselläni ainakin vegeruoan myötä on tarvinnut alkaa syödä useammin, jolloin kaloreita tulee enemmän. Tulee myös syötyä aika paljon viljaa ja muita hiilariruokia, joista kaloreita tulee ihan mukavasti.

Vierailija
6/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin ! kolme tuntemaani rastapää/ekoilija/kasvissyöjä naista on niiiin hoikkia ja litteämahaisia, että ! vaikka kukaan ei ole dietillä tai käy salilla..

itse näytän raskaana olevalta yhden  leipäpalasen tai jugurtin  jälkeen.. äsh :/

Vierailija
7/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole! Tunnen monia ylipainoisia ituhippinaisia. Exäni suku mm oli näitä pullollaaan

Vierailija
8/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole! Tunnen monia ylipainoisia ituhippinaisia. Exäni suku mm oli näitä pullollaaan

Näinpä. Ei ne enää nelikymppisestä eteenpäin ainakaan yleensä laihoja ole. Omakin äitini, ja ystävättärensä, ovat oikein kunnon new age ituhippejä, jotka syövät vegeruokaa ja harrastavat kaiken maailman henkisiä hörhöilyjä, mutta kaikki ovat semmoisia tavallisia "tukevia emäntiä" ulkoisesti.

Vierailija
9/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kasvisruokavaliosta on vaikea saada kovin paljoa proteiinia, ja proteiini on se mikä pitää nälkää. Itselläni ainakin vegeruoan myötä on tarvinnut alkaa syödä useammin, jolloin kaloreita tulee enemmän. Tulee myös syötyä aika paljon viljaa ja muita hiilariruokia, joista kaloreita tulee ihan mukavasti.

Kasvisruokavaliolla ei laihdukaan mutta useimmat vegaaniksi ryhtyvät laihtuvat alkuvaiheessa.

Vierailija
10/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaa mietin ! kolme tuntemaani rastapää/ekoilija/kasvissyöjä naista on niiiin hoikkia ja litteämahaisia, että ! vaikka kukaan ei ole dietillä tai käy salilla..

itse näytän raskaana olevalta yhden  leipäpalasen tai jugurtin  jälkeen.. äsh :/

Sulla varmaan ärtyvän suolen oireet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän