ei vastata äitihullulle tänään mitään
Kommentit (13)
Joo ankeeta luettavaa, kun toinen on niin oman negatiivisuutensa vanki ja täynnä katkeruutta ja vihaa. Voimakas masennus ilmeisesti. En kestä lueskella minäkään, pari kertaa yritin auttaa ja tsempata mutta järki lähtee niitä juttuja lukiessa. Paras kun ihmiset ei vastailis sille.
Nyt se itsekseen puhelee siellä. Junnaa niin pahasti samaa rataa nuo jutut että voi olla psykoosi tulossa. Tuliskin niin ihminen joutuis hakee apua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä?
Vietätköhän sä liikaa aikaa netissä? Sori, mutta mun tarttee ny mennä, koitan muistaa lukea vastauksen
Ite ainakin palstailen päivittäin töissä 8 tuntia joten kyllä tässä tulee tutuksi kaikki palstahahmot väkisinkin :D
Välttäisin ketjuja, jos tietäisi heti että ketju on äitihullun aloittama. Ei tunnu järkevältä kommentoida niihin mitään, kun ap ei yksinkertaisesti tajua, jatkaa maniaansa ja haukkuu kakaramaisesti lopulta kaikki.
Koska te haukutte minua ketjuissani. Heti alkoi haukkuminen kun kirjoitin sen ensimmäisen ketjun, jossa mietin, että äitini yritti (omaa tahtoani vastaan) tulla meille kylään ja kaipasin apua ein sanomiseen. Te aloititte haukkua minua itse.
Vierailija kirjoitti:
Koska te haukutte minua ketjuissani. Heti alkoi haukkuminen kun kirjoitin sen ensimmäisen ketjun, jossa mietin, että äitini yritti (omaa tahtoani vastaan) tulla meille kylään ja kaipasin apua ein sanomiseen. Te aloititte haukkua minua itse.
sinä tarvitset apua. enemmän kuin nykyinen terapeuttisi pystyy antamaan. ja kun sulle ei mene järki päähän, kun sanotaan että ymmärrätkö että PYSTYT ITSE VAIKUTTAMAAN ELÄMÄÄSI. ymmärrän että olet kokenut kovia, mutta toistuva levysi alkaa myrkyttämään jo muita ihmisiä. Sun pitää ymmärtää että VOIT TEHDÄ MITÄ HALUAT JA MAAILMA EI MUUTU SIITÄ TOMUKSI. Tai sitten mene jonnekin mielenterveyspalstalle puhumaan, tai chattaa jonkun ammattilaisen kanssa. Se että käyt anonyymina keskustelupalstalla yksinäistä keskustelua ja koet joutuvasi väittelyihin, puolustamaan itseäsi, koet että sinua haukutaan jne - se ei varmasti tee sinulle hyvää. En usko että tämä palsta on sinulle paras paikka saada apua.
Missä äiti hullu sun lapset on? Sähän käyt töissä taidat olla hoitoalalla onko sulla nyt loma?
Vierailija kirjoitti:
Joo ankeeta luettavaa, kun toinen on niin oman negatiivisuutensa vanki ja täynnä katkeruutta ja vihaa. Voimakas masennus ilmeisesti. En kestä lueskella minäkään, pari kertaa yritin auttaa ja tsempata mutta järki lähtee niitä juttuja lukiessa. Paras kun ihmiset ei vastailis sille.
Minäkin joskus koitin häntä tsempata ja antaa neuvoja, mutta mikään ei kelpaa. Ihan sama kuin yrittäisi tsempata ja neuvoa Ammattivalittajaa, sillekään mikään ei ikinä käynyt. En jaksa vaivautua enää.
No niin kiitos, että TE ette vastanneet tämänpäiväiseen ketjuuni :)
t.kivikissaäiti
Jaa mikä?
Vietätköhän sä liikaa aikaa netissä? Sori, mutta mun tarttee ny mennä, koitan muistaa lukea vastauksen