Voiko oikeesti ihastua pelkästään netin kautta?
Tapasin Tinderissä ihanalta vaikuttavan miehen. Tyyppi vaikuttaa mahtavalta harrastuksineen ja elämäntyyleineen, ja meillä juttu luistaa ja koko ajan tekisi mieli viestiä. Kerrankin maanläheinen ja normaali ihminen. Olin etukäteen skeptinen ja aattelin etten kyllä pysty treffailemaan ja väkisin keneenkään tutustumaan, muutenkin olen huono ihastumaan.
No, nyt oon ehtiny viikossa aivan täysin sekoomaan tähän mieheen. Tuntuu kuin oltas tunnettu aina ja tuntuis maailman luonnollisimmalta hypätä hänen kaulaan saman tien. Tää tunne tuli heti hänen ekasta viestistä. Haluaisin vaan tuijotella hänen kuvaa ja vatsa on täynnä perhosia.
Oonkin vähän järkyttynyt. Voinko oikeasti ihastua näin, mistä tietää keksinkö vain tämän tunteen vai onko joku tiennyt jo ennen tapaamista toisen olevan se oikea?
Ääni, tuoksu, katse ja olemus on niin tärkeitä, yritän pitää jäitä hatussa etten putoaisi kovin korkeelta jos tavatessa ei sujukaan. Äh, onneksi treffataan jo huomenna.
Kokemuksia?
Kommentit (7)
Pitää nähdä että tietää kuinka paljon ihastumisessa on oman mielikuvituksen laukkaa. Nähkää pian, muuten voit satuttaa itsesi pahastikin!
Tavattiin netissä kirjoiteltua pari viikkoa. Molempia tapaaminen jännitti, mutta sitten oltiin kuin vanhat tuttavat. Hieno tunne! Toivoisin niin tämän jatkuvan, on ihminen, jonka vierellä hyvä olla.
On mahdollista. Nimim. kokemusta on.
Yritä rauhottua huomiseen mennessä niin osaat olla tilanteessa läsnä etkä ole niin jännittynyt.
Tinderissä on muuten ihan tavallista että sama tyyppi käy monilla treffeillä/ viikko. Siksi, jos juttu lähtee käyntiin, se on erilaista kuin jos olisi tutustunut muuten.
Kyllä voi, mutta sitten kun näkee, mieli voi muuttua.
Itse juttelin mieheni kanssa netissä puoli vuotta koska hän oli niin ujo ettei uskaltanut tavata sitä ennen. Olin ihastunut jo kauan ennen tapaamista, mutta tiesin että jos mies tuoksuu väärältä niin jutusta ei kuitenkaan tule mitään. Onneksi tuoksui oikealta ja nyt on asuttu yhdessä jo yli vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää nähdä että tietää kuinka paljon ihastumisessa on oman mielikuvituksen laukkaa. Nähkää pian, muuten voit satuttaa itsesi pahastikin!
:)
On se mahdollista, monta tarinaa on alkanut nykyään netin kautta. Ei mitään ihmeellistä.