Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amsterdamiin kahdestaan miehen kanssa, 2 yötä.

Vierailija
02.08.2016 |

Mitä tehdä? Pilveä ei kiitos mutta mitä muuta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vaikka mitä, ihan sen mukaan mikä teitä kiinnostaa. Itse käytiin kanavaristeilyllä, Rijksmuseumissa, Anne Frankilla, Herra ullakolla kirkossa, vastarintamuseossa, Rembrant museossa, Van Gogh museossa yms.

Vierailija
2/3 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Frank-taloon jos tahtoo, ajastetut liput kannattaa hankkia ennakkoon, sinne on yleensä aika jonot, tai siis ei taida edes etukäteisliputta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat taidemuseot, joista oma suosikkini on Vincent van Gogh -museo.

Kanavaristeily, näitä on vaikka minkälaisia, on ilman tarjoiluja, illallisella, pizzalla jne. Itse olin viimeksi illalla juusto-viini-risteilyllä. Illalla näkee hienosti Amsterdamin valot ja asuntolaivoihin sisään, amsterdamilaiset kun eivät julkisivun puolella verhoja käytä.

Singelin kelluvat kukkamarkkinat.

Punaisten lyhtyjen alueella kannattaa poiketa, vaikkapa joskus aamupäivällä tms., kun ei ole niin hulinaa.

Hyvät kirpputorit, googlaa.

Mielenkiinnosta riippuen voi vierailla timanttihiomossa tai jos on oluen ystävä, Heinekenilla.

Myös esim. asuntolaivamuseo ja Rembrandtin talo ovat vierailemisen arvoiset. Ja toki Anne Frankin talo, kannattaa mennä esim. n. tuntia ennen sulkemisaikaa, niin jonot ovat lyhyemmät ja ehtii kyllä nähdä sen.

Käykää syömässä pannukakkuja ja rijstafelia:)

Amsterdam on kiva kaupunkin ihan vaan kuljeskellakin.