Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmistyypit av:lla ärsyttävät?

Vierailija
02.08.2016 |

Mitä ihmistyyppejä av:lla ette voi sietää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin ja Porvoon huutajat. Joka vitun ketjussa. Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä? Mitä, jos se tapaus onkin aito ja pahoitatte oikeasti huutelullanne jonkun hädässä olevan mielen? Ja mitä, jos ei olisikaan? Mitä siinä hävitään?

Vierailija
2/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat ja naisvihaajat. Pakkoko on yleistää joidenkin idioottien käytös koskemaan koko ihmisryhmää? Samanlaisia pellejä kuin rasistitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, Hel-Nyt, trollihuutelijat, naisvihaajat ja olkinukkeilijat.

Vierailija
4/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsot, jotka kuvittelee jokaisen vieraan olevan yksi ja sama. Ihmiset, jotka alkavat haukkua väitteen esittäjää, eivätkä mitenkään kommentoi itse asiaa.

Vierailija
5/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan lassukkamies, lompakkoloishuutelija ja naisten haukkuja. Ei ihme, ettei naista ole.... :)

Vierailija
6/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka käyttävät kommenteissaan tiettyjä sanoja, josta heidät tunnistaa myös toisissa ketjuissa. Nytkin palstalla on ainakin kaksi tällaista henkilöä. Sanoja en laita tähän siksi, että ne mua ärsyttävät.

Vierailija
7/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee naisina esiintyvät miehet ja miehinä esiintyvät naiset.

Tunnistaa siitä että mainitsevat sukupuolensa joka ketjussa, vaikka se on epäoleellista.

Vierailija
8/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppifriikit. heidän mielestään jokaisen ihmisen tärkein tehtävä on hävittää kirjoitusvirheet jopa silloin kun kirjoitat typerintä mahdollista provoa jonnekin vauvafoorumille. 

Vierailija
9/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi jankkaaja "mitä mieltä nimestä x?"  tai  "lapselle nimeksi x?"

Vierailija
10/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollin ja Porvoon huutajat. Joka vitun ketjussa. Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä? Mitä, jos se tapaus onkin aito ja pahoitatte oikeasti huutelullanne jonkun hädässä olevan mielen? Ja mitä, jos ei olisikaan? Mitä siinä hävitään?

Meitä on erilaisia. Itse kommentoin näin vain selviin tapauksiin, kuten miksi suomalaiset miehet/naiset ovat rumia tai vastaavaa. Jos aloituksessa on oikeaa asiaa, ja vaikuttaisikin trollaukselta, en sellaista huutele, koska tiedän, että totuus voi olla tarua ihmeellisempää ja vaikka en ole itse kokenut samaa, se voi silti olla totta. Itse olen tehnyt aloituksia ja minulle on huudeltu trollia, vaikka ihan totta olen kirjoittanut. Se ei ole kuitenkaan haitannut, koska tiedän huutelijoiden itsensä olevan trolleja.

Vierailija
11/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat, lassukat, mies- ja naisvihaajat ja henkilöt, jotka pommittavat palstalle samoja kuvia samasta aiheesta päivästä toiseen "arvosteluja" tai mielipiteitä vaatien.

Vierailija
12/12 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tyypeistä. Minne katosivat matkan varrella ne hyvät ja oivaltavat kirjoittajat, jotka saivat ajattelemaan, nauramaan tai toivat hyvän mielen? (En sano, että olisin yksi heistä.)