Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti te helteenvihaajat olette nyt onnellisia

Vierailija
02.08.2016 |

Pihalla on älyttömän kylmä.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tuolla shortseissa pärjäsi eilenkin. Luultavasti myös pärjää tänään, mutta ei vaan ole koko ajan järjetön hiki. Eli kyllä olen sään puolesta onnellinen.

Elän Keski-Euroopassa ja minulle tulee kuuma jo vähäisemmälläkin lämpötilalla, kuin täällä on tapana. Olen siis aina kaikkein kevyemmin pukeutunut ja omasta tahdostani niin pukeudun.

Ja terasseilla istuessa miehet lähes joka ilta, jos ei ole 28 astetta hellettä yötä päivää, tulevat minua auttamaan, koska muka palelen.

Miten saisin näitä idiootteja opetettua että pukeudun kevyesti koska mulla on kuuma, en pukeudu kevyesti että miehet voisivat minua katsella, mutta ei se sanottavasti harmitakkaan.

Harmittaa vaan perkeleesti ihmiset jotka alkavat jotain ryijyjä tarjota, vaikka mulla on kuuma eikä kylmä.

Vierailija
22/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin taas syystakin päälle. Täällä  Etelä-Suomessa +11 aamulla :-( Niin mikä kesä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pari päivää taas pystynyt tekemään hommia kunnolla täällä maalla. Katsos kun kaikki eivät voi maata rannalla tai istua sidukalla kun on helle. On eläimet hoidettavana ja metsä ja pellot.

Vierailija
24/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska keli. Klo 07 oli 14 astetta ja ripsi vettä kun menin poimimaan mustikoita. Päällä t-paita, fleece, pitkät housut, sukat ja kumisaappaat. Ja hytisin kylmästä.

Nyt pitäisi lähteä kesäreissulle tyttöjen kanssa nauttimaan merenrantakaupungista mutta en tiedä mitä laittaisin päälle?? Kun voi olla 19 tai edelleen 14. Kai mun ainakin täytyy autoon ottaa fleece ja farkut jos caprit ei olekaan tarpeeksi. Sandaaleja nyt ei ainakaan voi laittaa eikä sievää kesämekkoa:(

Vierailija
25/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla muodin perässä kulkija , ei voi laittaa kesällä vaatetta päälle vaikka on kylmä alasti pitäisi kulkea

Niinkin muodin perässä kulkeva, että mulla on työtakki ja pitkälahkeiset työhousut päällä. Toivottavasti päivää kohti lämpenee kunnolla.

Vierailija
26/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 18 astetta ja aurinko paistaa. Ihan hyvä keli.

Vierailija
27/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on vielä lämmin, muttei liian kuuma! Hyvin pärjää shortseilla ja hihattomalla paidalla, mutta hiki ei valu koko aikaa. Tätä lisää!

Vierailija
28/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pari päivää taas pystynyt tekemään hommia kunnolla täällä maalla. Katsos kun kaikki eivät voi maata rannalla tai istua sidukalla kun on helle. On eläimet hoidettavana ja metsä ja pellot.

Teen fyysisesti raskasta työtä ja ei ole missään välissä ollut liian kuuma. Kylmä kylläkin.

Vierailija
29/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Ap pärjäilee talvella, jos nyt on "älyttömän kylmä"?

Kai se hengissä selviää mutta ei se mitään kivaa elämää ole. Yhtä hyvin voisi kysyä miten helteenvihaajat pärjäävät kun oikeasti on mukavan lämmin eli yli 30c kun nytkin on kuuma kun on koko kesän ollut jotain 16c. T. Ei ap

Ilmastointi <3

Vierailija
30/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska keli. Klo 07 oli 14 astetta ja ripsi vettä kun menin poimimaan mustikoita. Päällä t-paita, fleece, pitkät housut, sukat ja kumisaappaat. Ja hytisin kylmästä.

Nyt pitäisi lähteä kesäreissulle tyttöjen kanssa nauttimaan merenrantakaupungista mutta en tiedä mitä laittaisin päälle?? Kun voi olla 19 tai edelleen 14. Kai mun ainakin täytyy autoon ottaa fleece ja farkut jos caprit ei olekaan tarpeeksi. Sandaaleja nyt ei ainakaan voi laittaa eikä sievää kesämekkoa:(

Goretex-kengät, toppatakki, pitkät kalsarit ja tuulihousut. Kaulaliina mukaan. Laita se kesämekko alle niin tuntuu ehkä vähän kesäisemmältä kuin jouluna.

Vierailija
31/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla muodin perässä kulkija , ei voi laittaa kesällä vaatetta päälle vaikka on kylmä alasti pitäisi kulkea

Siinähän se pahin juttu juuri onkin ettei kesälläkään voi käyttää kesämekkoja tai ainakin pitää olla miljoona kerrosta mekon päällä!!!

Vierailija
32/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olisi selvinnyt talvista 2009-2011 jos nyt noin kylmä olisi.

Vierailija
33/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tosi raskas kesä kun helteet alkoivat jo toukokuussa. Olen ihan naatti ja väsynyt kun sisällä on ollut koko ajan melkein 30 astetta yötä päivää enkä ole saanut nukuttua kunnolla sitten huhtikuun yhtäkään yötä.

Että, kiitos vaan, olen oikein onnellinen jos lopulta jo viilenee.

Vierailija
34/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen, kiitos kysymästä :)

Vierailija
35/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen fyysisesti raskasta työtä ja ei ole missään välissä ollut liian kuuma. Kylmä kylläkin.

Tästähän voi sitten päätellä että olemme erilaisia ihmisiä. Minä en nauti samoista olosuhteista kuin sinä. Vai pitäisikö minun nyt päätellä että olen jotenkin huonompi ihminen kun jaksan fyysisesti paremmin alle hellerajan lämpötiloissa?

Vierailija
36/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii-i kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäs samalla miten joku voi sanoa tukahduttavasta kuumuudesta että "ihana ilma"??

Lämpö rentouttaa. Kuumalla ilmalla voin myös käyttää vaatteita joista eniten tykkään. Aurinko piristää.

Vierailija
37/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu!! Jippiii!! Nyt uskaltaa jo tuulettaa! 😁 Ohi on helteet piiitkäksi aikaa ainakin oulunseudulla. Ihanaa, nyt 16 astetta ja vettä sataa, ei haittaa pätkääkään. Ihana ihana syksy edessä, kuulaat syysilmat, ruska, miten mahtavaa lenkkeillä koiran kanssa pitkiä kierroksia eikä läkähdy. Toivottavasti talvesta tulee luminen ja pakkasta sopivasti eli 5-20. Eli kyllä olen helteidenvihaaja, ne pilaavat koko kesän ,sopiva kesälämpö olisi 16-20 ja sitten en valittaisi. Mutta nyt nautin tulevasta, eikö tarvi lösypaska kuumuudesta kärsiä ainakaan yhteentoista kuukauteen 😁

Vierailija
38/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+16, oikein sopiva keli. Kesämekko ja sandaalit päälle ja menox!

Mä vihaan joka kesäistä uutisointia "helle hellii" ja oikein odotetaan koska se "ihana" helle alkaa. Tilastojen mukaan hellejaksot nostavat kuolleisuutta.

Oikeesti käy sääliksi ne, jotka osaavat nauttia kesästä vain silloin, kun lämpömittari näyttää > +30. Käykää lääkärissä jos kropalla on noin huono lämmöntuotantokyky.

Vierailija
39/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi.

Ihan sairaan kylmä, pitkät housut ja takki ei kuulu kesään.

Silti iski flunssa.

Kesällä pitäis olla lämmin!!!!!!!!!!

Vierailija
40/90 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä olen, kiitos kysymästä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi