Lahden baarit ja yöelämä
Mikä olisi paras? Missä itse tykkäätte käydä?
Entä missä EI ehdottomastikaan kannata käydä?
Miksi? Hyviä ja huonoja puolia näistä :)
Kommentit (9)
Paras on Jaska ja siellä tykkään käydä.
Huonoin on ehkä Chicago. Se vaan on jotenkin tylsä, eikä siellä ole hyvännäköisiä miehiä :-D
Hyvä vitsi, lahessa ei ole yöelämää.
Mitäh, onko Torvi vielä paikallansa? Itse istuin siellä 30 vuotta sitten, kun opiskelin Lahdessa. Aika entinen koskaan enää palaa.. Vieläkö se on siinä vanhalla paikalla jossain poliisiasemalta alaspäin, lähellä rautatieasemaa? Galaxy oli muistaakseni koko lailla keskustassa, sellaisessa ylämäkikadun varrella, oikea lihatiski silloin.
Miehet on L;ahes tyylittömiä juntteja huppari, hoitamaton parta ja lippislookillaan. Parasta Lahes naiset. Miehet kouluttamattomia peräkammarinpoikia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on L;ahes tyylittömiä juntteja huppari, hoitamaton parta ja lippislookillaan. Parasta Lahes naiset. Miehet kouluttamattomia peräkammarinpoikia.
No naisia en kehuis sen enempää...
Naiset aika rahan ja statuksen perään.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se että miehet osaa tapella. Se on heidän lahjakkuutensa.
Eli ei todellakaan kannata alkaa riitelemään lahtelaisten miesten kanssa.
Itse tein sen virheen ja kolme kaveriakin sai saman kammarin pojan kädestä.
Yrittivät tulla apuun, mutta pian poikaa kaatui.
Moni oikein provosoi, mutta ei kannata lähteä. Siitä tietää että ovat hanskaveijareita ja hakevat säpinää hässäkässä. Ei auta vaikka on kaverit passissa jos on hanskaveijari.
Saattavat olla portsarin tuttuja ja meidänkin piti vain pyytää anteeksi ja poistua ravintelista.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos tykkää jäntevistä ja tatuoiduista jenkkiroskatyylisistä miehistä niin sehän on kuin lihatiski sellaiseen.
Torvi. Se on hörhöjen pesäpaikka!