Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri oksentaa vessassa joka aamu

Vierailija
01.08.2016 |

Mistä sellainen voi johtua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa? Kuuntelin siellä parin vuoden ajan alkoholistinaapurini lähes joka-aamuista oksentamista. :)

Vierailija
22/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa asunnossani en kuule koskaan naapurieni wc-toimintoja. Miten teillä on niin hatarat rakenteet, että kuulette naapurien oksentelut yms?

Olen ehtinyt asua tosi monessa asunnossa elämäni aikana ja voin kertoa, että äänten kuuluminen vaihtelee todella paljon. Joissakin asunnoissa ei ole kuulunut oikeastaan mitään naapurista tai sitten kaikki ovat asuneet kuin kuin huopatossutehtaassa. Joissakin paikoissa olen kuullut melkein kaiken, ajoittain jopa saanut puheesta selvää. En ole huomannut mitään eroa sillä, minkä ikäinen talo on ollut. Jos itse et ole koskaan kuullut mitään naapurista, olet ollut todella onnekas asuntojesi kanssa. Kaikki valitettavasti eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on madafakin darra.

Vierailija
24/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 luvun asunnoissa kuuluu kaikki. Ei ole äänieristyksiä

Vierailija
25/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hänellä on sitten se astma, ei ole tullut mieleenkään että voisi johtua jostain sellaisesta. En haluaisi uskoa, että krapulaa oksentaa niin usein..

Vierailija
26/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa asunnossani en kuule koskaan naapurieni wc-toimintoja. Miten teillä on niin hatarat rakenteet, että kuulette naapurien oksentelut yms?

Kuuluu tosi hyvin pelkkä kuseminenkin, ja esim. siteen kääreen avaaminen. Olematon äänieristys...

Ja viela kehtaatte kehuskella suomalaista rakennustaitoa ja tiukkoja standardeja ja dissata englantilaisia ja amerikkalaisia taloja. Havetkaa!

Vierailija
27/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on kasvain joka painaa aivokammioita.

Vierailija
28/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla usein aamuisin hampaidenpesu aiheuttaa yökkäilyä. En siis oksenna, mutta yökkäilen äänekkäästi ja pidättelen oksennusta vesi silmistä valuen :D

Minulla ihan sama! Mun naapuritkin varmaan luulee että oksennan joka aamu :D

Sähköhammasharja on jotenkin niin tehokas että sitä tahnaa menee nieluun ja sitten yökkäilyttää. Onko tahnassa jotain ainetta mikä sen aiheuttaa?

Vierailija
29/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-70 luvun asunnoissa kuuluu kaikki. Ei ole äänieristyksiä

Mutta eikö ne äänet kuuluu ilmanvaihtokanavaa pitkin vaikka olisikin äänieristys 90-luvun talossa?

Vierailija
30/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hänellä on sitten se astma, ei ole tullut mieleenkään että voisi johtua jostain sellaisesta. En haluaisi uskoa, että krapulaa oksentaa niin usein..

Minulla on astma, ja jos joku joutuu sen vuoksi oksentamaan, olisi kyllä mentävä lääkäriin, koska astma on silloin todella huonossa tasapainossa. Naapurisi on sairaalakunnossa, jos joka ikinen aamu noin voimakkaasti astman vuoksi reagoi. T: yli neljäkymmentä vuotta astmaa sairastanut.

Vierailija
31/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos teiltä tulee haju joka saa oksentamaan?

Vierailija
32/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin edellisellä.

Pesen kielen harjalla niin syvältä kuin saan ja siitä kyllä tulee yökkäys/oksennusääniä joka aamu.

Sama täällä. Pakko pestä kieli ja yökin aina. En itse tajunnut että se kuulostaa oksentamiselta kunnes mies yhteen muutettua ihan vakavasti kysyi onko mulla syömishäiriö 😅 kun oksentamisen ääni kuuluu kuulema.