Naapuri oksentaa vessassa joka aamu
Mistä sellainen voi johtua?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Omassa asunnossani en kuule koskaan naapurieni wc-toimintoja. Miten teillä on niin hatarat rakenteet, että kuulette naapurien oksentelut yms?
Olen ehtinyt asua tosi monessa asunnossa elämäni aikana ja voin kertoa, että äänten kuuluminen vaihtelee todella paljon. Joissakin asunnoissa ei ole kuulunut oikeastaan mitään naapurista tai sitten kaikki ovat asuneet kuin kuin huopatossutehtaassa. Joissakin paikoissa olen kuullut melkein kaiken, ajoittain jopa saanut puheesta selvää. En ole huomannut mitään eroa sillä, minkä ikäinen talo on ollut. Jos itse et ole koskaan kuullut mitään naapurista, olet ollut todella onnekas asuntojesi kanssa. Kaikki valitettavasti eivät ole.
Ehkäpä hänellä on sitten se astma, ei ole tullut mieleenkään että voisi johtua jostain sellaisesta. En haluaisi uskoa, että krapulaa oksentaa niin usein..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa asunnossani en kuule koskaan naapurieni wc-toimintoja. Miten teillä on niin hatarat rakenteet, että kuulette naapurien oksentelut yms?
Kuuluu tosi hyvin pelkkä kuseminenkin, ja esim. siteen kääreen avaaminen. Olematon äänieristys...
Ja viela kehtaatte kehuskella suomalaista rakennustaitoa ja tiukkoja standardeja ja dissata englantilaisia ja amerikkalaisia taloja. Havetkaa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla usein aamuisin hampaidenpesu aiheuttaa yökkäilyä. En siis oksenna, mutta yökkäilen äänekkäästi ja pidättelen oksennusta vesi silmistä valuen :D
Minulla ihan sama! Mun naapuritkin varmaan luulee että oksennan joka aamu :D
Sähköhammasharja on jotenkin niin tehokas että sitä tahnaa menee nieluun ja sitten yökkäilyttää. Onko tahnassa jotain ainetta mikä sen aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
60-70 luvun asunnoissa kuuluu kaikki. Ei ole äänieristyksiä
Mutta eikö ne äänet kuuluu ilmanvaihtokanavaa pitkin vaikka olisikin äänieristys 90-luvun talossa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hänellä on sitten se astma, ei ole tullut mieleenkään että voisi johtua jostain sellaisesta. En haluaisi uskoa, että krapulaa oksentaa niin usein..
Minulla on astma, ja jos joku joutuu sen vuoksi oksentamaan, olisi kyllä mentävä lääkäriin, koska astma on silloin todella huonossa tasapainossa. Naapurisi on sairaalakunnossa, jos joka ikinen aamu noin voimakkaasti astman vuoksi reagoi. T: yli neljäkymmentä vuotta astmaa sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin edellisellä.
Pesen kielen harjalla niin syvältä kuin saan ja siitä kyllä tulee yökkäys/oksennusääniä joka aamu.
Sama täällä. Pakko pestä kieli ja yökin aina. En itse tajunnut että se kuulostaa oksentamiselta kunnes mies yhteen muutettua ihan vakavasti kysyi onko mulla syömishäiriö 😅 kun oksentamisen ääni kuuluu kuulema.
Turussa? Kuuntelin siellä parin vuoden ajan alkoholistinaapurini lähes joka-aamuista oksentamista. :)