Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väärään numeroon tulleet tekstiviestit, kokemuksiasi?

Vierailija
01.08.2016 |

Itse olin synnärillä, olin tuore äiti, kun neuvolan terkkarilta tuli viesti: "Minna (minun nimeni), miten voit, tule meille kun pääset, olemme varanneet sinulle oman huoneen ja me kaikki odotamme sinua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella puolella maata sijaitsevasta pakettiautomaatista tuli hakuilmoitus tänä vuonna. Viestin nettikauppakin oli aivan tuntematon. Luulin, että joku on varastanut tietoni, mutta oli varmaankin näppäilyvirhe...

Vierailija
2/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran viestin: "Moi, oletkohan Maria, joka asuu Latokartanossa 5. kerroksessa ja oli lauantaina Irinan keikalla? Olis kiva jatkaa juttua. T. Harri".

*

En ollut kyseinen henkilö, mutta nimi, asuinpaikka, kerros ja musiikkimaku menivät kyllä oikein. Ja ennen tuota viestiä olin jo päätynyt aviomieheni kanssa yhteen niin, että hän ensikohtaamisen jälkeen etsi minut numeropalvelusta ja lähestyi vastaavalla tavalla kuin tuo Harrikin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä yötä: Lähdetään Lappiin kultaa kaivamaan.

En lähtenyt.

Vierailija
5/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sai elämänsä ensimmäiseen kännykkään aivan ensimmäisimä päivinä tekstarin, missä kerrottiin että lypsykoneen huolto on valmis ja kone on noudettavissa takaisin.

Vierailija
6/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostai terkkarista toiselta paikkakunnalta tuli viesti, että reseptisi siihen ja siihen lääkkeeseen (en muista mikä) on uusittu. Soitin sinne ja kysyin että mitäs vittua tää on. Ne vaan sieltä, et vissiin joku kirjannu jonku asiakkaan puhelinnumeron vääeim tms.

7/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran yöllä viestin "oon täällä miesten vessassa". Kirjoitusvirheitä noinkin lyhyeen viestiin oli saatu mahtumaan varmaan 5.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uppo-outo kundi viestitteli keskellä yötä olevansa tulossa pian ja pyysi tekemään voileipiä valmiiksi, luetteli vieläpä tarkasti millaisia päällisiä niihin halusi!

Vierailija
9/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks Tiina vielä siellä sun kans kun ei vastaa mihinkään, käske soittamaan kotio?"

-Joku kyseli Tiinaa, vastasin että lähti hoitonsa luokse Hervantaan.

"Minne saatana lähtenyt!?"

Joku Tampereen keskustassa asuva mies kaipaili. En tiedä kuinka kävi... Kiinnostaisi kyllä.

Vierailija
10/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut eräästä pankista vastaajaan viesti, jossa pankkivirkailija selosti todella yksityiskohtaista tietoa jostain kulutusluotosta ja tiliasioista. Pankkisalaisuuksia siis ja niin tarkasti, että olisin halutessani voinut tarkistaa, ketä asia koski. Soitin kyseiseen nroon ja kerroin, että nyt ei tainnut tulla puhelu oikealle henkilölle. Virkailija myönsi soittaneensa väärään nroon ja vannotti poistamaan viestin. Aika paha moka!

Kerran on tullut viesti, jossa toivoteltiin hyvää äitienpäivää mummille. En tietääkseni ole kenenkään mummi, koska en ole äitikään :D