Naapurissa asuva narsistimies ärsyttää
Hän kävelee aina tuolla lasten leikkipaikalla niin narsistisesti ja hänestä huokuu tietynlainen ylpeys. Miten voisin näpäyttää häntä osuvasti? En jaksa tuollaista meininkiä alkuunkaan (tuskin muutkaan naapurit), siksi haluan näpäyttää.
Kommentit (29)
Hän siis kävelee leikkipaikalla?? Selvä narsku!!
Kerro tarkemmin, miten kävellään narsistisesti?
Hyvä ketju oikein huokuu elämäm kolun katkeruus
Apua, lue narsismin määritelmiä ja häpeä!
Typerä provo!
Isä lasten kanssa ulkona. Selvä narsistin merkki!
Vierailija kirjoitti:
No miten sen nyt selittää? Ei ehkä MAAILMANomistajan elkein mutta kaupunginomistajan kyllä. Sellainen että "pois tieltä, mä tulen nyt."
Mies on PA:n mielestä komea ja viehättävä, mutta ei ole antanut PA:lle huomiota missään muodossa, vaikka on keikistellyt, niin sekös naista ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sen nyt selittää? Ei ehkä MAAILMANomistajan elkein mutta kaupunginomistajan kyllä. Sellainen että "pois tieltä, mä tulen nyt."
Tee testi. Kävele kohti äläkä väistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee testi. Kävele kohti äläkä väistä.
Kannattaa laittaa kypärä, sillä AP on (toivottavasti) miestä kevyempi, joten lentää katuun ja siinä voi lyödä pään
Narsistit eivät hienovaraisista vihjeistä ole milläänsäkkään joten näpäyttämiseen paras on laajeneva kiväärikaliiperin luoti.
Heh heh, tälläpä niputetaan outoja asioita narsismin nimiin.
Veikkaan kuten muutama muukin, että ko. narsissi ei ole vastannut ap;n iskuyrityksiin ja on saattanut jopa keskustella jonkun muun naisen kanssa pihamaalla.
Sipsuttelee seksikkäästi, kuin olisi komea tyyliin Ron Jeremy.
Tyhjennä kissanloota parvekkeelta sen päälle jos ei oo kisua niin lainaa meiltä 😎
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, tälläpä niputetaan outoja asioita narsismin nimiin.
Veikkaan kuten muutama muukin, että ko. narsissi ei ole vastannut ap;n iskuyrityksiin ja on saattanut jopa keskustella jonkun muun naisen kanssa pihamaalla.
Voi v! En ole puhunut sanaakaan sille saatanan narsistille, olen nähnyt hänet ikkunasta! Eikä hän sovi miesmakuuni muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennä kissanloota parvekkeelta sen päälle jos ei oo kisua niin lainaa meiltä 😎
Muuten hyvä idea (!!!) mutta parvekkeet ovat toiseen suuntaan pihaa. Narsisti ei kävele parvekkeeni alla (onneksi...)
Naapurissa asuva narsistinainen ärsyttää itseään?
Naapurissa asuva narsistinainen ärsyttää itseään?
Aloittajalla ei taida olla pienintä käryäkään narsismista.
Nykyään on niiiiin muotia, että mies, äiti, anoppi, naapuri ja miehen exä ovat narsisteja.
Ei se nyt oikein onnistu. Kannattaa unohtaa tuollainen ämmämäinen katkeruus ja tyytyä siihen säälittävään elämään.