Naapurissa asuva narsistimies ärsyttää
Hän kävelee aina tuolla lasten leikkipaikalla niin narsistisesti ja hänestä huokuu tietynlainen ylpeys. Miten voisin näpäyttää häntä osuvasti? En jaksa tuollaista meininkiä alkuunkaan (tuskin muutkaan naapurit), siksi haluan näpäyttää.
Kommentit (29)
Tämän täytyy olla provo. Eihän tuollaisia sekopäitä voi edes olla, "kävelee narsistimaisesti" :'D
Vierailija kirjoitti:
Anna pillua sille.
Ei taida Ap:lta huolia.
Ensinnäkin mistä koko narsisti on tullut päähäsi? Et ees tunne koko miestä? Mun mielestä tuo kyttääminen ja toisen arvostelu, eikös se kuulosta narsistiselta että haluat tarkoituksella pahoittaa toisen mieltä?
Jos siinä haluat onnistua mieti kuitenkin hyödytkö tostakaan tai mieti miltä tuo tuntuisi osuisi omaan nilkkaa että susta puhuttaisi noin ja halutaan nöyryyttää? Ihan sekavaa touhua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pillua sille.
Ei taida Ap:lta huolia.
Minä EN anna narsisteille. Ap
Ki kirjoitti:
Ensinnäkin mistä koko narsisti on tullut päähäsi? Et ees tunne koko miestä? Mun mielestä tuo kyttääminen ja toisen arvostelu, eikös se kuulosta narsistiselta että haluat tarkoituksella pahoittaa toisen mieltä?
Jos siinä haluat onnistua mieti kuitenkin hyödytkö tostakaan tai mieti miltä tuo tuntuisi osuisi omaan nilkkaa että susta puhuttaisi noin ja halutaan nöyryyttää? Ihan sekavaa touhua...
Mutta kun satun NÄKEMÄÄN että hän on marsisti! Muut kävelevät normaalisti, mutta tämä mies ottaa ylpeitä harppauksia ja on jotenkin aivan liian tietoinen itsestään.
(Voi v! En ole puhunut sanaakaan sille saatanan narsistille, olen nähnyt hänet ikkunasta! Eikä hän sovi miesmakuuni muutenkaan.[/quote])
Mieti ensin mitä kirjoitat! Ihan älytöntä nähnyt ikkunasta ja PAM! Olet leimattu narsistiksi... jos sulla on noin pakkomieli, niin tsekkaas näitä viestejäsi ja lue ne uudelleen mieti kuitenkin haetko näillä huomiota vain itsellesi... VOI APUA EIHÄN NARSISTISET HAE HUOMIOTA! 😂 Ihan oikeesti aikuinen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Ki kirjoitti:
Jos siinä haluat onnistua mieti kuitenkin hyödytkö tostakaan tai mieti miltä tuo tuntuisi osuisi omaan nilkkaa että susta puhuttaisi noin ja halutaan nöyryyttää? Ihan sekavaa touhua...Mutta kun satun NÄKEMÄÄN että hän on marsisti! Muut kävelevät normaalisti, mutta tämä mies ottaa ylpeitä harppauksia ja on jotenkin aivan liian tietoinen itsestään.
Sä näytät olevasi selvä ihmistuntija ja tietäjä, niin kävelen sun ikkunan ohi kerrotko mielipiteesi kumpi mä oon?
Anna pillua sille.