Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsiveden menosta..

01.03.2006 |

Heips,

Toivottavasti joku osaa taas auttaa.. Eli olen nyt keksinyt uuden murehtimisen aiheen siitä voiko lapsivesi mennä jotenkin pikku hiljaa ja " huomaamatta" ja aiheuttaa siten vauvalle vaaratilanteita? Mulle kävi niin, että rv 37+6 suihkun jälkeen valahti yht' äkkiä reisille ja lattialle suht koht reilusti kirkasta nestettä (ei siis mitään limaa) ja soitin siitä sitten polille. Sanoivat, että pitää mennä tsekkaamaan onko lapsivettä. Asia tarkastettiin, eikä se ollut - sanoivat että joskus voi jotain yllättävää vuotoa olla, aikaisemmin mulla ei tässä raskaudessa ole kyllä ollut edes juurikaan valkovuotoa. No, siitä sitten tulin ihan rauhallisin mielien kotiin, mutta nyt aina välillä huomaan, että housuihin tulee jotain nestettä ns. tavallista enemmän, enkä tietenkään voi enkä halua asiaa joka kertaa lähteä äippäpolille lähteä tarkastuttamaan. Miten siis tunnistan lapsiveden kun se tulee, jos ei sitten tule kunnon " lorinalla" ? Virtsaa tämä nykyinen neste ei ole, siitä olen ihan varma. Hyviä vinkkejä kellään?

Avustanne iloiten, Mangolia :) 39+1

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivesi oli vaaleanpunertavaa ja tuoksui/haisi makealle. Mulla vauva oli ilmeisesti raapinut kalvon rikki jostain ylempää ja vettä siksi hulahteli pienempiä määriä kerrallaan. Mutta ekat vedet meni 40+0 eli oli sikäli helppo " tietää" , että tää on nyt sitä..

Vierailija
2/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa ja samoilla viikoilla mulla myös ns. lorahteli housuun. Kävin tarkistuttamassa äippäpolilla tilanteen, eikä ollut lapsivettä. Kertoivat, että voi tosiaan olla valkovuotlorahduksia tai muuta emättimen normaalia eritystä ennen synnytystä. Kolme päivää noitten lorahtelujen jälkeen tyttö syntyi.

Minni rv22+jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne, koitan pitää pään kylmänä ja olla friikkaamatta jokaisesta lorahduksesta :).

Vierailija
4/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja käskivät laittaa sellaisen kunnon vanhan aikaisen paksun terveyssiteen housuihin. Jos se lorahtelu olisi koventunut, olisivat siitä nähneet sitten polilla, mistä on kyse.

Mulla oli siis loppuajan todella voimakasta " valkovuotoa" ja oli ihan pakko pitää sidettä housuissa. Sitä lorahtelua kesti mulla melkein kuukauden. Sitten yhdessä lorahduksessa tulikin se paljon puhuttu limatulppa, ja siitä vuorokauden päästä syntyi poika.