Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: "Tiede todistaa: He ovat 10 maailman kauneinta naista"

Vierailija
01.08.2016 |

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2016080121986460_ka.shtml Kunhan ohjelma tulee nettiin, niin palstamammat pääsevät mittauttamaan tieteellisesti omaa tasoaan. :D

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti pidä Jennifer Lawrencea kauniina, aika mitäänsanomaton kasvojen luusto hänellä ja silmätkin on tosi pienet ja luomet todella raskaat. Kim Kardashiankaan ei omasta mielestäni ole mikään 5/5 kasvoiltaan, vaikkakin vartalo on ihan pantava. Tuo ensimmäiseksi tullut on erittäin soma nainen kyllä.

Vierailija
22/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun on joko tällä hetkellä pinnalla olevia ihmisiä tai ikoni, josta vielä nykyäänkin puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että jos julkkisnaisten kuvia ei ole itse otettu, niin todennäköisesti niissä oleva symmetria on photoshoppaamalla (ja kauneuskirurgialla) luotu.

Olisi myös kiinnostavaa tietää, että minkä ikäisien naisten kuvia on käytetty. Onhan nyt aika selvää, että epäsymmetria korostuu vanhemmiten, joten oikeastaan ohjelma kertoo vain sen, että nuoruus on kaunista.

Vierailija
24/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu toi mosse on ruma! Siis onko se joku transu vai??? Kyllä ei toi tietokone tiedä mitään, jos kolmosena on noin ruma nainen. Asun pikkukaupungissa, mutta jos menen kadulle käppäilemään, niin yli puolet vastaan tulevista naisista on heittämällä kauniimpia kun toi susiruma miesnainen!

Pitkä naama ei pärjää kultaisen leikkauksen matemaattisessa kaavassa. Muistan jo kymmenen vuotta sitten miten Kate Moss ja Lauren Hutton pärjäsivät tossa testissä.

Vierailija
25/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii tossa on julkkikset :D ihan varmasti löytyy maailmalta kauniinpia taviksia.

Joo, pelkästään mammapalstalla lähes jokainen paukuttaisi 99,9% lukemat tauluun. 100% ei sentään, koska ovat tietoisia vajavuudestaan! XD

Vierailija
26/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin, että jos julkkisnaisten kuvia ei ole itse otettu, niin todennäköisesti niissä oleva symmetria on photoshoppaamalla (ja kauneuskirurgialla) luotu.

Olisi myös kiinnostavaa tietää, että minkä ikäisien naisten kuvia on käytetty. Onhan nyt aika selvää, että epäsymmetria korostuu vanhemmiten, joten oikeastaan ohjelma kertoo vain sen, että nuoruus on kaunista.

No niinhän se onkin. Mainitse nainen joka on ollut kauniimpi 45, kuin 25 vuotiaana.

Vierailija
27/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaanpa nyt niin katkeria :D en kuule miesten puhuvan paskaa komeimmista miehistä

Oman kokemukseni mukaan kyllä miehet alkavat välittömästi raivoamaan ja lyttäämään, jos kehut jotakin julkkista komeaksi tms... :D

Vierailija
28/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin listassa on mielestäni todella monta persoonatonta naista, jotka eivät vaan sytytä. Onkohan sitten niin, että minua kiehtoo se, että ihminen on hieman epätäydellinen.

Vierailija
29/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://howhot.io/

Tuolta voi käydä laskemassa koneellisen älyn objektiivisella totuudella oman kauneusarvonsa.

Vierailija
30/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiehdo tuollainen kauneus, moni heistä on jotenkin ilmeetön. Kaipaan persoonallisuutta.

Vierailija
31/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 3

1. Jenni Vartiainen

2. Sanni

3. Melania Trump

Vierailija
32/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii tossa on julkkikset :D ihan varmasti löytyy maailmalta kauniinpia taviksia.

Joo, pelkästään mammapalstalla lähes jokainen paukuttaisi 99,9% lukemat tauluun. 100% ei sentään, koska ovat tietoisia vajavuudestaan! XD

Minä ainakin myönnän olevani ruma ja kasvoni eivät ole symmetriset. Vaikka tietokone väittäisi mitä tahansa, niin en silti viehäty listassa olevista naisista, heistä puuttuu jotakin.

Vierailija
33/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omat kauneussuosikkini Grace Kelly, Charlize Theron, Eva Longoria ja Natalie Portman eivät päässeet listalle.

Vierailija
34/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2016080121986460_ka.shtml Kunhan ohjelma tulee nettiin, niin palstamammat pääsevät mittauttamaan tieteellisesti omaa tasoaan. :D

Se, että Kate Moss on päässyt tuolle listalle, kertoo mun mielestä jo aivan tarpeeksi siitä, ettei tuo "kaava" oikein toimi kunnolla.

Vierailija
35/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän vaikkapa metrin levyiset kasvot voivat olla symmetritset. Mutta eihän se tarkoita, että kyseessä on mikään kaunotar herra paratkoon!

Vierailija
36/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympin listassa on mielestäni todella monta persoonatonta naista, jotka eivät vaan sytytä. Onkohan sitten niin, että minua kiehtoo se, että ihminen on hieman epätäydellinen.

Täydellisyys/täydellinen symmetria on tylsää.

Vierailija
37/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli omat kauneussuosikkini Grace Kelly, Charlize Theron, Eva Longoria ja Natalie Portman eivät päässeet listalle.

Olen aina luullut että Grace Kellyn kasvot ovat tuon kaavan mukaan täydelliset. Ehkä hän ja muut mainitsemasi eivät vain olleet mukana laskuissa.

Vierailija
38/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi hämmentävä lista. Olisin itse lisännyt mm. Grace Kelly, Christy Turlington, Penelope Cruz, Charlize Theron sekä Eva Longoria. Toki pidän tosi monenlaisia naisia kauniina

Vierailija
39/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lawrence ja Moss, kummatkin listalla. Eikä kumpikaan yhtään minkään näköinen.

Vierailija
40/67 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antiikissa keskityttiin enemmän miesten mittasuhteisiin.

Kultainen leikkaus. Tiedätkö mikä se on?

Kultainen leikkaus ei kyllä millään liity kasvonpiirteisiin, ellei  sitten hae Quasimodomaista vaikutelmaa.