Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikeaa kertoa tuleeko vai ei?

Vierailija
01.08.2016 |

Meillä on viikonloppuna ristiäiset, kutsut laitettu hyvissä ajoin. Vieraista ei vaan kuulu mitään. Kesälauantai kyseessä, niin ymmärrän hyvin jos kaikki eivät pääse, mutta vaikka tekstari olisi kiva, niin en turhaan varaisi liikaa tarjottavaa. Muutamalle sukulaiselle jo soittelin, ja arvatkaa mikä oli vastaus? Olivat pyytäneet perheen isovanhempia ilmoittamaan, että isovanhemmat itse, aikuiset lapset sekä lapsenlapset ovat kaikki tulossa. Isovanhemmat olivat sitten soittaneet MINUN vanhemmilleni. Minun vanhempani eivät olleet tajunneet että kyseessä on imoitus että tulossa ollaan, koska eivät ole itse juhlia järjestämässä. Että on vaikeaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavia juhlia varten lisää kutsuun teksti "Ilmoitathan xx.xx. mennessä osallistumisesta ja mahdollisista allergioista." :)

Vierailija
2/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan kutsussa pyyntö vastata ja puhelinnumero? Jos, niin tyhmästi toimivat. Joudut soittamaan jokaisen kutsutun läpi ja kysymään henkilökohtaisesti ovatko tulossa. Lisävaivaa sulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavia juhlia varten lisää kutsuun teksti "Ilmoitathan xx.xx. mennessä osallistumisesta ja mahdollisista allergioista." :)

Ja loppuun vielä puhelinnumero tai sähköpostiosoite, johon vastaukset ilmoitetaan.

-Eri

Vierailija
4/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun, välillä se tuleminen pääsee yllättämään.

Vierailija
5/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tietysti pyyntö ilmoittaa tuleeko vai ei, numeron kera, vaikka kaikki kyllä ovat sen verran läheisiä, että numero löytyy heiltä muutenkin. Pitänee soitella vähän lisää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi