Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta nyt muutama kk aikaa ja edelleen mietin mikä

Vierailija
01.08.2016 |

Oli syynä eroon. Miehen mukaan uusi työ(meni kuulemma minun edelle),ahdistus ja liian vähäinen oma aika vaikka itse tapailumme alkuvaiheessa halusi että kaikki mahdolliset ajat ollaan yhdessä ja hän haluaa kumppanin jonka kanssa voi tehdä asioita yhdessä. Näin teimme. Myös omaa aikaa oli kummallakin vaikka paljon yhdessä oltiinkn. Nyt kun erosta muutama kk aikaa nin mietin että onko tuollaiset oikeasti syyt jättää toinen? Jotkut kysyneet ja epäilleet että hänellä olisi ollut toinen, minä kysyin hän kielsi. En edes ajatellu tuollaista ennenkuin pari ihmistä sitä ääneen minulle epäili, vieläkään en oikein usko mutta voihan se olla.
Vaikea päästä toipumaan kun ei tiedä ja jos nuo uusi työ , ahdistus ja oman ajan puute oli oikeat syyt niin mietinpä vain olinko edes tärkeä hänelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? Ainoa mikä merkitsee on se, ettei hän syystä tai toisesta halunnut olla sun kanssa. Hyväksy se ja jatka eteenpäin.

Vierailija
2/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät miltä miehistä tuntuu kun naiset ei koskaan anna todellista syytä erolle.

Itse sain naiselta "olisit ollut mulle liian hyvä" syyn erolle :D, erittäin uskottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänen mielestään teillä ei vain klikannut kunnolla. Silloin on ihan oikein erota. Muutaman kuukauden aikana se selviää klikkaako vai ei.

Vierailija
4/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät miltä miehistä tuntuu kun naiset ei koskaan anna todellista syytä erolle.

Itse sain naiselta "olisit ollut mulle liian hyvä" syyn erolle :D, erittäin uskottavaa!

No minä en ole koskaan jättäny ketään niin en voi tietää mitä naiset kertoo tai jättää kertomatta. Kyllä itse ainakin kertoisin totuuden, ketä se valhe palvelee?

Vierailija
5/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut tärkeä hänelle, eikö se nyt ole päivänselvää! Miksi mietit? Jos mies olisi rakastanut sua ja halunnut olla sun kanssa, ei työ olisi mennyt sun edelle eikä oman ajan puute ahdistanut. Mies ei halunnut sua. Ei halunnut parisuhdetta sun kanssa. Et ollut tärkeä.

Vierailija
6/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on ihan turha miettiä, koska miettimällä et ikinä pääse käsiksi oikeisiin syihin, jotk aon vain sen miehen päässä. Ja voi olla ettei hän itsekään edes niitä tiedosta. Voi olla että hänellä on vain ollut epämääräisen paha olla, ja on siksi tarvinnut päästä pois.

Vierailija
7/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänen mielestään teillä ei vain klikannut kunnolla. Silloin on ihan oikein erota. Muutaman kuukauden aikana se selviää klikkaako vai ei.

Kuinka paljon sinusta on muutama kk?

Vierailija
8/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota on ihan turha miettiä, koska miettimällä et ikinä pääse käsiksi oikeisiin syihin, jotk aon vain sen miehen päässä. Ja voi olla ettei hän itsekään edes niitä tiedosta. Voi olla että hänellä on vain ollut epämääräisen paha olla, ja on siksi tarvinnut päästä pois.

Jostain pahasta olosta hän puhui ...kuulemma eron jälkeen tuli helpottunut olo. En vain ymmärrä mikä hänelle tuli. Sanoi rakastavansa...

Vierailija
9/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut tärkeä hänelle, eikö se nyt ole päivänselvää! Miksi mietit? Jos mies olisi rakastanut sua ja halunnut olla sun kanssa, ei työ olisi mennyt sun edelle eikä oman ajan puute ahdistanut. Mies ei halunnut sua. Ei halunnut parisuhdetta sun kanssa. Et ollut tärkeä.

Käännä nyt vielä vähän lisää veistä haavassa.

Vierailija
10/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain pahasta olosta hän puhui ...kuulemma eron jälkeen tuli helpottunut olo. En vain ymmärrä mikä hänelle tuli. Sanoi rakastavansa...

Ihmisellä voi olla paha olo ilman että sillä on mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Tai voi olla niin, että kun on muuten paha olo, niin ei jaksa sitä parisuhdetta enää siihen päälle, vaikka sinänsä rakastaisikin ihmistä. Itse ainakin olen aina ollut sellainen, että jos ahdistaa esim. ikäkausikriisin tai stressin takia, niin haluan yksinäisyyteen, enkä kestä ketään lähelläni. 

Vierailija
11/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kohdata totuus. Ei asia kaunistelemalla parane.

Vierailija
12/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4-6 kk ehkä omalla kohdalla? Kun pahin seksihuuma on ohi ja voi jotain miettiä järjelläkin. Parhaassa tapauksessa toki seksihuuma jatkuu niin että ei se järki pelaa vielä monen vuoden päästäkään, heh :D

Vierailija
13/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat ajatella, että mies rakastaa sua palavasti ja haluaa olla sun kanssa. Mutta silti jätti, koska? Suuri kysymysmerkki. Eihän hän niin voi tehdä, kun oot hälle tosi tärkeä. Eiku teki jo! Toki se sattuu, kun toinen jättää, kun itse olisit halunnut olla yhdessä. Mutta sellaista se on. Sattuu, kun toinen ei välitä. Se pitää hyväksyä, muuten ei pääse eteenpäin. Ja sitähän sä haluat.

Vierailija
14/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuli nyt eikä kymmenen vuoden kuluttua kun ollaan naimisissa ja on pari mukulaa. Minulle kävi niin. Mitään kunnon syytä en saanut vain epämääräisen pahan olon. Sitten on naisen hankalampaa uutta elämää rakentaa. Nyt vaan eteenpäin ja uusia tapaamaan niin sinä kuin minä. Veikkaan että löydät helpommin kuin minä. Erosta muutama kk täälläkin.

Vierailija
15/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4-6 kk ehkä omalla kohdalla? Kun pahin seksihuuma on ohi ja voi jotain miettiä järjelläkin. Parhaassa tapauksessa toki seksihuuma jatkuu niin että ei se järki pelaa vielä monen vuoden päästäkään, heh :D

No me olimme lähes vuoden joten...

Vierailija
16/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi miehen luettelemat varmastikaan ole todellisia syitä. Onhan se niin et jos toisen kanssa haluaa olla ja rakastaa niin eihän siitä suhteesta silloin halua luopua jonkun työn tai oman ajan takia. Ne on kuitenkin asioita jotka on sovittavissa ja järjestettävissä jos haluaa.

Mutta usein vaan on vaikeaa sanoa toiselle suoraan ettei tunteita enää ole tarpeeksi tai ettei vaan natsannut sitten kuitenkaan. Elämä jatkuu, tulee toivottavasti uusia rakkauksia. Anna menneiden olla.

Vierailija
17/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat ajatella, että mies rakastaa sua palavasti ja haluaa olla sun kanssa. Mutta silti jätti, koska? Suuri kysymysmerkki. Eihän hän niin voi tehdä, kun oot hälle tosi tärkeä. Eiku teki jo! Toki se sattuu, kun toinen jättää, kun itse olisit halunnut olla yhdessä. Mutta sellaista se on. Sattuu, kun toinen ei välitä. Se pitää hyväksyä, muuten ei pääse eteenpäin. Ja sitähän sä haluat.

Siksihän tää vaivaakin, ne syyt. En pääse eteenpäin kun en oikeasti tiedä oliko nuo ne syyt mitä sanoi. Ei kukaan voi tollasten syiden takia jättää toista. Tai ilmeisesti sitten voi☹️

Vierailija
18/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän tää vaivaakin, ne syyt. En pääse eteenpäin kun en oikeasti tiedä oliko nuo ne syyt mitä sanoi. Ei kukaan voi tollasten syiden takia jättää toista. Tai ilmeisesti sitten voi☹️

Ootko sä vähän tyhmä? MIES EI RAKASTANUT SUA EIKÄ HALUNNUT OLLA SUN KANSSA. Siinä sulle syy, ole hyvä ☺

Vierailija
19/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun vittu. Jos SEURUSTELLAAN, ei TAPAILLA. Jos TAPAILLAAN, ei SEURUSTELLA -.-

Vierailija
20/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei rakastanut sua tarpeeksi, mutta ei halunnut sanoa sitä suoraan. Älä yritä keksiä muita syitä, koska tuo on ainoa mikä on oikeasti ja varmasti totta. Ei ole sun syysi, mutta sun täytyy hyväksyä totuus. Välillä noin vain tapahtuu. Ei ihmiset aina rakasta toisiaan loppuikäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme