Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta nyt muutama kk aikaa ja edelleen mietin mikä

Vierailija
01.08.2016 |

Oli syynä eroon. Miehen mukaan uusi työ(meni kuulemma minun edelle),ahdistus ja liian vähäinen oma aika vaikka itse tapailumme alkuvaiheessa halusi että kaikki mahdolliset ajat ollaan yhdessä ja hän haluaa kumppanin jonka kanssa voi tehdä asioita yhdessä. Näin teimme. Myös omaa aikaa oli kummallakin vaikka paljon yhdessä oltiinkn. Nyt kun erosta muutama kk aikaa nin mietin että onko tuollaiset oikeasti syyt jättää toinen? Jotkut kysyneet ja epäilleet että hänellä olisi ollut toinen, minä kysyin hän kielsi. En edes ajatellu tuollaista ennenkuin pari ihmistä sitä ääneen minulle epäili, vieläkään en oikein usko mutta voihan se olla.
Vaikea päästä toipumaan kun ei tiedä ja jos nuo uusi työ , ahdistus ja oman ajan puute oli oikeat syyt niin mietinpä vain olinko edes tärkeä hänelle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun vittu. Jos SEURUSTELLAAN, ei TAPAILLA. Jos TAPAILLAAN, ei SEURUSTELLA -.-

Seurusteltiin. Asuttiin yhdessä tosin epävirallisesti mutta yhdessä kuitenkin.

Vierailija
22/22 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että suret eroa ja tekee kipeää, jos sinusta tuntuu, että mitään varsinaista syytä ei ole. Mutta voi myös olla, että pitkällä aikavälillä tämä ero on hyvä asia sinun kannaltasi.

Seurasin vuosikausia ystäväni suhdetta, jossa mies sai ahdistuskohtauksia useaan kertaan, ei vaan tiennyt oliko se suhde sitä, mitä halusi, ei ollut varma ja halusi jotain muuta, mutta ei välttämättä osannut sanoa mitä. Ystäväni mielestä syyt olivat epämääräisiä, eikä ymmärtänyt, miksi mies haluaa erota, kun ei ole selvää syytä. Erosivat hetkeksi, mutta mies tuli aina hetken päästä takaisin ja ystäväni otti hänet takaisin. Ystäväni pelkästi ja hermoili koko ajan, että jos taas ahdistuu ja haluaa lähteä pois ja yritti olla juuri sellainen, "täydellinen", että kelpaisi miehelle. Vuosien jälkeen mies jäi kiinni pettämisestä. En tiedä oliko sellaista ollut aiemmin jo, ehkä oli, ehkä ei. Ystäväni itsetuntoon vaikutti merkittävästi tuo, että oli koko suhteen ajan varpaillaan, pelkäsi, ahdistui itsekin. Sanoi joskus lopullisen eronsa jälkeen, että hänellä oli koko ajan tunne, että joskus tässä vielä käy niin, että mies lopullisesti lähtee suhteesta. Tätä suhdetta vaan sivusta seuranneena ajattelen, että ehkä ystävälläni olisi ollut helpompaa, jos tämä heidän suhteensa olisi jäänyt ensimmäiseen eroon tai olisivat olleet erossa ainakin niin kauan kuin mies varmasti tietää, mitä haluaa. Vaikka mitään muuta syytä erolle ei silloin ollut, kuin tuo selitys, että ei ole hyvä olla ja ei tiedä, mitä haluaa ja haluaako olla suhteessa, vaikka kovasti tykkäsikin tämä mies ystävästäni.  

Tuollainen paha olo on tietysti jokaisen selvitettävä ihan itse, mistä siinä on lopulta kyse. Voihan olla, että joku vanha käsittelemätön asia on aktivoitunut ollessanne yhdessä, jokainenhan tuo oman henkisen painolastinsa suhteeseen. 

Yritä vaan keskittyä omaan tulevaasi ja itseesi, siihen, mitä sinä haluat. Joidenkin läheistenkin (saati vieraiden) ihmisten ajatus- ja tunnemaailmaa ei vaan aina ymmärrä, vaikka kuinka yrittäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän