Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo lukee puhelimeni ilmoituksia

Vierailija
24.02.2024 |

Juttu on se, että avovaimo lukee puhelimeni ilmoituksia jatkuvasti. Keneltä saan viestejä, mitä viestejä, mitä sovelluksia minulla on etc, etc.. Ei auta mitkään koodit, koska ilmoituksethan näkee ilmankin sitä. Olen sanonut että tuo loukkaa minun yksityisyyttäni, mutta ei mene perille. Jos otan puhelimeni mukaan vaikka suihkuun, niin sekin kyseenalaistetaan, että mitä oikein salailen.

Luulen, että tämä johtuu siitä, kun avokki ei halua minun olevan muiden naispuolisten kanssa missään tekemisissä, paitsi äitini ja siskojeni. Eli hän ei halua että minulla olisi naispuolisia ystäviä. Tämäkin ihmetyttää minua suuresti, koska olen sanonut hänelle olevani biseksuaali, mutta silti hän näkee toiset naiset uhkana, mutta ei toisia miehiä.

Olenkin tämän johdosta menettänyt kaikki ystäväni, koska aikaisemmin hän halusi viettää kaiken ajan minun kanssa, enkä saanut nähdä kavereitani ollenkaan. Harmittaa, että olen nyt vasta herännyt siihen, kuinka yksinäinen olenkaan.

Ja voi, kun tämä olisikin provo, mutta kun ei ole. Onko ihan toivoton tulevaisuus? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan mustasukkaista käytöstä, joten hankkiutuisin eroon, mutta itse tiedät parhaiten.

Vierailija
2/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö raasu osaa ottaa ilmoituksia pois päältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllö, ne ilmoitukset saa asetuksista pois siitä aloitusnäytöstä. Jeesus että ihmiset on tyhmentynyt hirveesti.

Vierailija
4/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nössö ja vaimosi tossun alla. Kannattaa pyytää äiti apuun jollet saa vaimoa lopettamaan.

Vierailija
5/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa. Jokaisella on oikeus muodostaa ystävyyssuhteita. Parisuhde ei saa olla mikään vankila. Tuo puhelimen kyttääminen kuulostaa sairaalta.

Vierailija
6/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammosi tekee naisesta epävarman. 

Vierailija
7/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset puhelimen suihkuun? Vähempikin ihmetyttäisi.

Vierailija
8/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi ottaa ilmoitukset pois päältä, jos joku kontrolloiva akka lukee ilmoituksia? 

Vierailija
9/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset puhelimen suihkuun? Vähempikin ihmetyttäisi.

Mietipä ajatuksen kanssa uudestaan, miksi tämä mies ottaa puhelimen mukaan suihkuun

Vierailija
10/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllö, ne ilmoitukset saa asetuksista pois siitä aloitusnäytöstä. Jeesus että ihmiset on tyhmentynyt hirveesti.

Sulla on outo määritelmä tyhmyydelle. Että ei osaa käyttää jotain älypaskan ominaisuutta?

Vierailija
11/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi ottaa ilmoitukset pois päältä, jos joku kontrolloiva akka lukee ilmoituksia? 

No, onhan se sama kuin miksi jättää henkilökohtaiset kirjeet keittiön pöydälle avattuna.

Vierailija
12/14 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja taas tällainen provo.

Vierailija
13/14 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelimeeni ei pääse edes ilmoituksiin asti kukaan muu kuin minä itse.

Ainoastaan hätäpuhelimiin.

Tämä on taas sarjassamme vaimo - eksmies - anoppi; mutta hei! anoppiahan ei ole pitkään aikaan esiintynytkään, eikö jo olisi aika?

Tai miehen suku, sekin on suosittu tai naapurin kakarat tai naapuri itse.

Näitä riittää.

Vierailija
14/14 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sairaalloista mustasukkaisuutta, paras erota heti, pahenee vaan.

Toinen on, että vaadit menemään terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi