Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse en usko, että mies kykenee rakastamaan naista

Vierailija
01.08.2016 |

Kaikki miehet, joiden kanssa olen puhunut, ovat aina lopulta myöntäneet, että ensisijainen syy, miksi he haluavat parisuhdetta on, että muuten heidän tarvitsisi kituuttaa pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa. Vähemmistö miehistä saa seksiä niin helposti, että heidän ei tarvitse sitoutua, mutta miesten valtaosa eivät ole niin onnekkaita.

Se kun miehet puhuvat rakkaudesta onkin enemmän naisten mielistelyä kuin miesten oma spontaani tunnetila.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkä.pervoja sikoja jokaikinen.

Vierailija
2/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on paljon miehiä joilla tuo on se syy, kyllähän tälläkin palstalla on niitä, jotka haluais ihan kenet vaan, kuka vaan kävis, ja silloin syyn täytyy olal tuo.  Mutta kyllä mä uskon mieheni mua rakastan ihan niinku minäkin rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kunnossa

Vierailija
4/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy näinkö se on? Miehet??? Eikö teitä kiinnosta lovestory tyyliin Lumikki tai Tuhkimo?

Vierailija
5/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - sinäkö sitten muka pystyt rakastamaan miestä? Ja tämän voimme päätellä yleistävästä miesvihastasi?

Vierailija
6/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin väärässä. Miehet kykenevät rakastamaan mutta ne naiset joihin voisi rakastua eivät kelpuuta miestä.

Vierailija
7/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3 <3

Vierailija
8/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin väärässä. Miehet kykenevät rakastamaan mutta ne naiset joihin voisi rakastua eivät kelpuuta miestä.

Eli miehet kykenevät rakastamaan, mutta vain tasoaan huomattavasti korkeampiin naisiin? Aika surullista.

Vierailija
9/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaablaa kaikki miehet on tunteettomia kusipäitä blaablaa.

Vierailija
10/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3 <3 <3

Erittäin kaunis laulu. One Song.

Vierailija
11/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan uskonut noin, enkä vieläkään usko että kaikki tai suurin osa miehistä on tuollaisia. MUTTA kieltämättä, kun tällä palstalla on lukenut miesten kirjoituksia siitä miten täytyisi vaan saada pillunsaanti turvattua lähes kenen tahansa kanssa, niin on alkanut ahdistaa, että mistä voin tietää etten ajaudu sellaisen kanssa suhteeseen, koska nämä ovat tavoitteeseensa päästäkseen valmiita valehtelemaan ja mielistelemään. 

Itselleni parisuhde on ensisijaisesti henkinen suhde, ja seksi on toissijainen asia. Kamalaa olisi joutua huomaamaan, että kun mies on saanut kiikkiin papin aamenelle ja sormuksilla, ehkä raskaudellakin, niin siitä henkevästä näytellystä roolista paljastuisikin alta perinteinen ei puhu eikä pussaa -ukko, jota ei muu kiinnosta kuin että saa pillua silloin tällöin ja että akka ei liikaa nalkuta.

Vierailija
12/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakasti mua viisi vuotta, ennen kuin sai mut. Ja senkin jälkeen on rakastanut jo tuplasti tuon. Uskon näin. Teot puhuvat puolestaan.

Mutta olen itsekin törmännyt miehiin, jotka ovat jotenkin tunnekylmiä (varmaan osa naisistakin on). Eräs sanoi, ettei aio koskaan rakastua. Hänen tapauksessaan tuli kuitenkin tunne, että oli saanut joskus siipeensä ja muuttunut kyyniseksi.

Vierailija
13/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole noin. Ne normaalit, tuntevat miehet jotka rakastavat, eivät vaan kitise täällä netissä. 

Vierailija
14/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen exiäni rakastanut. Seksi ei edes ole ollut mulle niin tärkeä asia. Epäilen toisaalta, ettei kukaan noista existä koskaan rakastanut mua oikeasti. Täytin vain tietyt kriteerit ja vaikutin siltä, että on hyvät geenit. Olihan mua kai kiva esitelläkin kavereille ja sukulaisille.

Maailma on kylmä paikka. Suunnitelmissa on, että vietän sinkkuna loppuikäni. Ei vaan usko riitä enää. Hienoa, jos vielä tapaan jonkun, mutta en osaa luottaa siihen.

Vierailija
15/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, joka nimenomaan haluaisin henkisen yhteyden ja kokea rakkautta ja vastarakkautta suhteessa. Nuorempana harrastin yhden yön suhteita, muttei niistä kummempaa tyydytystä saa. Eiköhän tuo lopulta löydy, olen vähän nirso koska en halua tuhlata aikaa suhteeseen jossa ei natsaa täydellisesti (kokeiltu on) ja odotan todellakin sopivaa:)

eli kyllä meitäkin on, jotka ensisijaisesti haluttaisiin kumppani kenen kanssa jakaa elämä, ei pelkkä sänky.

Vierailija
16/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet kykenevät rakastamaan, mutta vain tasoaan huomattavasti korkeampiin naisiin? Aika surullista.

Näinhän se on naisillakin.

Vierailija
17/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle rakkaus = taso?

Vierailija
18/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että te naiset kiellätte tasoteorian olemassaolon? Puhutte itsenne jatkuvasti pussiin.

Vierailija
19/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies voi rakastua vain naiseen, joka ei kelpuuta häntä? Voi luoja, vittu ja muut päivittelyt.

Vierailija
20/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että te naiset kiellätte tasoteorian olemassaolon? Puhutte itsenne jatkuvasti pussiin.

Te naiset :D :D :D Oikeasti nyt, tuo sukupuolen perusteella niputtaminen on harvinaisen ääliömäistä. Toki silloin voi tuntea ihanaa hämmästystä ja raivoa, kun niin ne naiset vaan puhuu itseään pussiin, on se jumalauta! Naiset, päättäkää jo! Mikä on mielipiteenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä