Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nutraus

Vierailija
01.08.2016 |

Kuinka te jaksatte nutrata? Otin tänään kaksi pussia ja tuli niin heikko olo että oli pakko syödä jotakin. En ole ikinä onnistunut täysnutraamaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus on ihan humpuukkia ja rahastusta. Suosittelen ketokarppausta..englanniksi Ketogenic diet. Toimii tosi hyvin! Paino tippuu..ei ole nälkä, koska kroppa ketoosissa. 80% hyviä rasvoja, 15% rasvaista proteiinia ja 5% hiilareita. Googlatkaa aiheesta.

Vierailija
2/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nutraus ei kannata. Siinä ei pääse ketoosiin, kärsii koko ajan nälästä, heikosta olosta ja kylmästä.

Täysnutrauksessa tuo nälkä, heikotus ja kylmyys kestää muutaman päivän. Kunhan pääsee ketoosiin niin olo on mainio.

En silti suosittele pussidieettejä.

Ruokavalio kuntoon ja pikkuhiljaa liikuntaa lisäämällä saa parempia tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa esimerkin päivän ruoista jota syöt ketokarppauksessa? Liikkumaan en pysty polven takia. -Ap

Vierailija
4/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 viikkoa, -39 kg näysnutrauksella vuosia sitten. Kilot ovat pysyneet poissa.

Toki söin sallittuja kasviksia ja vihanneksia pussien lisäksi.

Minulla nutraus toimi oikein hyvin

Vierailija
5/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuota täytyy kärsiä vain 3-4 päivää, sen jälkeen nälkä ja kaikki huonot olot katoavat, kun keho menee ketoosiin. Ja kyllähän sen muutaman päivän kärsii vaikka mitä. Oloa voi myös helpottaa esim. särkylääkkeillä jos särkee pää, ja heikotukseen auttaa yleensä suola tai suolaiset mineraalivedet. 

Itse olin tuossa helmi-maaliskuun täys-pussikuurilla (Cambridge) ja ekojen päivien jälkeen oli käsittämättömän helppoa, ja painoa lähti parissa kuukaudessa 14 kg.

Vierailija
6/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin pari päivää, mutta lopetin kun molemmat pohkeet alkoivat kramppaamaan koko ajan.

Vierailija
7/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaa en välttämättä syö kun ei yksinkertaisesti ole nälkä..korkeintaan kahvia kermalla..sillä pärjää pitkälle. Sit kun syön niin esim voissa paistetut kananmunat ja pekonia. Salaattia..semmosia tummanvihreitä esim lehtikaali. Vesi janojuomaksi. Kiellettyä ruokavaliossa on peruna, pasta riisi, sokeri viljat. Itse rajoittaa vielä maitotuotteita jonkun verran. Ainoastaan rasvaiset maitotuotteet on hyviä. Karppaus.info sivulta löytyy paljon faktaa. En syö kun pari kertaa päivässä. Eikä ole himoja esim. karkkeihin tms. Hyvä ja energinen fiilis on :)

Vierailija
8/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, just muistelin pari päivää sitten, miten AV:lla oli hirveästi nutrausavauksia silloin, kun palstailuni aloitin. En tiennyt, mitä se semmoinen nutraus on, mutta Googlella löysin naimisiin.infon ketjun, jossa selitettiin. Onneksi on tainnut mennä pois muodista.

Vierailija
9/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos englanti taittuu nii tossa on hyvä pätkä ketoosista ja laihduttamisesta.

Vierailija
10/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko nutrauksen alussa juoda niitä valmiita pirtelöitä vai onko parempi pysyä vain pusseissa? Oletteko syönyt vihanneksia vai repsahtaako silloin helpommin syömään?

Vierailija
11/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko nutrauksen alussa juoda niitä valmiita pirtelöitä vai onko parempi pysyä vain pusseissa? Oletteko syönyt vihanneksia vai repsahtaako silloin helpommin syömään?

Ketoosiin pyrkivässä täysnutrauksessa ei saa syödä niitä valmispirtelöitä, vaan vain jauheista sekoitetttavia VLCD-pirtelöitä tai keittoja. Valmispirtelöissä ja patukoissa on niin paljon energiaa ja hiilareita, että niillä ei mene ketoosiin ja nälkä pysyy ja pysyy.

Itse en syönyt mitään sallittuja vihanneksia, ksoka mulla se pureksinta ja ruoan maku aiheuttivat ruoanhimoa sittenkin, vaikka ketoosi oli jo varsinaisen nälän vienyt pois.

Vierailija
12/15 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketoosia haluaa, niin se onnistuu oikein hyvin syömällä oikeaa ruokaa eikä tarvitse nälässä olla. Eikä mene elimistö sekaisin.

En kyllä ymmärrä näitä jotka ruuan sijasta valitsevat mieluummin noi lisäainepussikeitot.

Vierailija
13/15 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nutraus jatkuu :)  Muita nutraajia? Ja kuinka teillä menee?

Vierailija
14/15 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ketoosia haluaa, niin se onnistuu oikein hyvin syömällä oikeaa ruokaa eikä tarvitse nälässä olla. Eikä mene elimistö sekaisin.

En kyllä ymmärrä näitä jotka ruuan sijasta valitsevat mieluummin noi lisäainepussikeitot.

Ketoosi vaan ei itsessään laihduta ollenkaan, vaan pelkästään vie nälän pois. Kalorivaje on se mikä laihduttaa. Joo, toki ketoosiin pääsee hiilarirajoituksella vaikka syöden 3000 kcal päivässä, mutta ei sillä kyllä useimmat laihdu. PUssikeiton idea on juuri että kaloreita tulee vain noin 500 kcal päivässä, jolloin laihtuu nopeasti. Ketoosi ei ole itsetarkoitus, mutta se mahdollistaa sen että edes tuolla nälkäkuurilla ei ekojen päivien jälkeen tunne nälkää tai huonoa oloa, mitä tuntisi muuten.

Eikä noilla lisäaineilla ja muilla ole mitään väliä, koska noita kuureja ei syödä kuin viikkoja tai enintään muutama kuukausi. Ne ovat lisäksi tarkoitettu merkittävästi ylipainoisille, joille se ylipaino on ihan taatusti suurempi terveyshaitta kuin mahdolliset lyhytaikaisen runsaan lisäaineiden käytön haitat. 

Vierailija
15/15 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nutraillaan neljättä päivää. Hyvin menee. Olen syönyt pussien lisäksi vain marjoja ja kasviksia. Pudotin alkuvuodesta 8 kiloa. Niistä kolme kiloa on tullut takaisin. Tämä laihdutustapa sopii mulle. Syön muutenkin vähähiilihydraattisesti. Ruoan määrä on ongelmani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi