Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ei kannata ostaa Lidlistä?

01.08.2016 |

En osta balsamicoa koska siinä on glukoosi-fruktoosisiirappia joka ei ole terveellistä, en osta myöskään sitä sokeritonta maapähkinävoita koska siihen on lisätty rasvoja. Vanulapuista en ole varma ovatko hyviä mutta ostan mieluummin euroshopperin vastaavia koska silloin on sattunut olemaan ärsyyntynyt iho kun olen käyttänyt Lidlin vanulappuja en tiedä onko sattumaa vai eivätkö nuo vanulaput sovi iholleni.

Kommentit (196)

1/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaffakeksit, sipsit (Lidlin omat merkit), Movie Dreams-karkkipussi ja toinen saman sarjan pussi, Bellarom Creamy-suklaalevy, astiaharjat

2/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitari kirjoitti:

jaffakeksit, sipsit (Lidlin omat merkit), Movie Dreams-karkkipussi ja toinen saman sarjan pussi, Bellarom Creamy-suklaalevy, astiaharjat

Mitä vikaa noissa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, ettei yhtäkkiä tuu mitään mieleen mitä ei kannata ostaa.

Vierailija
4/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä antanut Lidlille mahdollisuuden, mutta eipä siellä ole oikein mitään mitä seltä kannattaisi ostaa. Melkein kaikki on Prismassa halvempaa.

Vierailija
5/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutellaa. Muissa kaupoissa halevmapaa. (Lidl 4,99€, alepa 4,19€ tms).

Vierailija
6/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lihat ostan muualta, ne on lidlissä yllättävän kalliita.

Vierailija
7/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Lidlissä oyleensä edes ole lihaa, kun kaikki on aina loppu, vaikka ovat kalliimpia kuin Prismassa.

Vierailija
8/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Lidlissä oyleensä edes ole lihaa, kun kaikki on aina loppu, vaikka ovat kalliimpia kuin Prismassa.

Kyllä meidän lidleissä on aina lihaa. Joku tarjoustuote joskus loppunut kesken.

Vierailija
9/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun ostan lidlistä, mutta lihat ja munat suoraan tilalta.

Joskus jos tarvitsee jotain erikoisempaa, käyn muualla.

Vierailija
10/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteranskalaiset on tosi pahoja Lidlissä. Niissä on kaikissa eri pusseissa sellainen outo sivumaku.

Vierailija
11/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkasipulit, siemenet, kukkien taimet. Ei vaan idä tai kasva.

Vierailija
12/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden Lidl-asiakkuuden kokemuksella tiedän yhden tuotteen, jota sieltä ei kannata ostaa: 

Leivinpaperi. Laatu kehno, rasvat tulee paperin läpi peltiin.

Kaikki muu onkin sitten sekä laadultaan että hinta-laatu-suhteeltaan parempaa kuin muissa paikkakuntamme (Helsinki) kaupoissa.

Vierailija
13/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston makuiset maissisipsit, ei helvetti mikä löyhkä ja maku, en varmaan ikinä syö noita :D

Vierailija
14/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Choc suklaata, lidlin omia limuja, makkaraa, lidlin omia chipsejä, monia karkkeja, ranskalaisia kolmioleipiäja täytettyjä croissantteja...

Vierailija
15/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden Lidl-asiakkuuden kokemuksella tiedän yhden tuotteen, jota sieltä ei kannata ostaa: 

Kaikki muu onkin sitten sekä laadultaan että hinta-laatu-suhteeltaan parempaa kuin muissa paikkakuntamme (Helsinki) kaupoissa.

Itse olen taas ollut tosi tyytyväinen. Kestää vaikka kuinka monta käyttökertaa :D

Käytätkö arkkia vai rullaa?

Vierailija
16/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanulaput on monen muunkin kuin minun mielestäni kaikkein parhaimpia. Niistä ei irtoa haituvia esim. silmämeikin puhdistuksessa ripsiin kuten muiden merkkien vanulapuista. Vanulaput kuuluvat nimenomaan Lidl-ostoslistalleni.

Muutaman kokeilun jälkeen jätän ostamatta marinoidut grillipihvit.

Vierailija
17/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

En osta balsamicoa koska siinä on glukoosi-fruktoosisiirappia joka ei ole terveellistä, en osta myöskään sitä sokeritonta maapähkinävoita koska siihen on lisätty rasvoja. Vanulapuista en ole varma ovatko hyviä mutta ostan mieluummin euroshopperin vastaavia koska silloin on sattunut olemaan ärsyyntynyt iho kun olen käyttänyt Lidlin vanulappuja en tiedä onko sattumaa vai eivätkö nuo vanulaput sovi iholleni.[/

Kuka ylipäätään maapähkinävoita syö? Kerran olen maistanut ja se riitti.

Vierailija
18/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taas ollut tosi tyytyväinen. Kestää vaikka kuinka monta käyttökertaa :D

Käytätkö arkkia vai rullaa?

arkkia

Vierailija
19/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orlando koiranruoka, vihreässä pussissa, edullinen hinta. Tämä EI kelvannut meidän ahmateille lainkaan. Onneksi ei kelvannut, naapuri sitten kertoi, että heidän koiransa oli saanut ruoasta ripulin.

Saksalainen Realin tapainen leipä on minun makuuni liian hapanta.

Vierailija
20/196 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepizzaa. Kaikenlaisia sattumia ainakin kinkkupizzoissa. Makukin on karsea.